sobota, 16 lipca 2016

Zielone spodnie

Jest i kolor w mojej szafie. Dość niespotykany odcień zieleni wpadł mi w oko na jednym ze stoisk podczas Silesia Bazaar. Najpierw zachwycił mnie kolor spodni, potem ich równie intrygująca forma. Do tego szyte jak na mnie. Idealne w pasie i na długość. No i musiałam je mieć. A razem z nimi lnianą tunikę, ale o tym w innym poście.

spodnie PROJEKT TRZY BABY / bluzka COS / torebka SLAVA / buty MANGO / biżuteria MINTY DOT

polskie marki | polskie projekty | polska moda | projekt trzy baby | cos
polskie marki | polskie projekty | projekt trzy baby
cos
polskie marki | polscy projektanci
jedwabna koszula | cos | projekt trzy baby | polskie marki
COS | polskie marki

14 komentarzy:

  1. Magicznie !
    Oryginalnie !
    Wyjątkowo !
    Brak słów !

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba pistacja :)
    a w każdym razie najbardziej mi podpada pod pistację, jeśli miałabym nazwać ten kolor ;)

    są bardzo ładne!
    Też bym takie nosiła!

    I jak zwykle zachwycasz zdjęciami!
    I widzisz, i Ty chciałaś nas opuścić?
    Gdzie my z Lechem byśmy mogli takie ładne zdjęcia oglądać w tej blogosferze naszej, co? (Lechu siedzi obok i każe napisać, że naprawdę bardzo mu się te foty podobają!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne spodnie, fantastycznie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne spodenki! Przepiękny kolorek i świetny fason <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten krój! A ten nietypowy kolor jeszcze bardziej "podkręca" te spodnie. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. mega oryginalne, ale super w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och... brak słów, fantastycznie się prezentujesz w tych spodniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. to była świetna decyzja, wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo odważne! No ale lato sprzyja takim decyzjom, dla mnie bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń