piątek, 17 czerwca 2016

WSPIERAM POLSKICH PROJEKTANTÓW

Bloga zaczynałam prowadzić z szafą wypełnioną niepasującymi do siebie ubraniami z sieciówek, często kiepskiej jakości. Dzisiaj na wieszakach wiszą w niej rzeczy z polską metką i bardzo się z tego cieszę. Jedną z moich ulubionych polskich marek jest DRUNKLEGENDS. Pod nazwą tą kryje się duet projektantek: Judyta Pasińska i Aleksandra Zduńczyk, które mają swoją pracownię w Łodzi. Ich projekty od początku zachwyciły mnie swoją geometryczną formą. Wiecie, że gustuję w rzeczach prostych, ale niebanalnych. Takich, które z jednej strony są klasyczne i ponadczasowe i nie znudzą mi się po jednym sezonie, a z drugiej - są po prostu oryginalne i zwracają na siebie uwagę jakością wykonania i dbałością o szczegóły. Takie właśnie są według mnie ubrania Drunklegends. Ogromną ich zaletą jest też możliwość noszenia ich na wiele sposobów (jak chociażby koszula, którą można założyć też jak sukienkę; rozpiąć guziki i uzyskać zupełnie inny rodzaj dekoltu, przepiąć poły). W ofercie marki znajdziecie świetne sukienki na wiele okazji, starannie odszyte płaszcze, a nawet torby ze skóry naturalnej. Z najnowszej kolekcji najbardziej podobają mi się oryginalne i bardzo kobiece spodnie z lnu. Poniżej kilka zdjęć z lookbooka marki.

UWAGA! Na stronie sklepu online ruszyła wyprzedaż. Moją koszulę z tych postów: 1, 2, 3 można kupić aż 50% taniej. Sukienka z tego wpisu przeceniona jest o 20%.

4 komentarze:

  1. Mnie najbardziej z tych zdjec podobają sie ...buty ...
    No ale ja wyglądam w takich krojach jak w worku

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kroje, uwielbiam polskie projekty :D

    MNQ :)

    OdpowiedzUsuń