niedziela, 26 czerwca 2016

Luz

Siłą rzeczy wrzuciłam na luz. Szpilki na spacery z dzieckiem odpadają. Wyszukany strój również. Byle wygodnie, byle się zbytnio nie gniotło i łatwo dało uprać. Pojemna torba na wszystkie dziecięce akcesoria też musi być (na zdjęciach widać mój lokalny patriotyzm). Staram się zachować w tym wszystkim resztkę kobiecej elegancji - zakładam więc wygodną kopertową spódnicę, subtelną biżuterię z perłą. Skróciłam włosy i jest mi z tym o wiele wygodniej. Przydałaby się jeszcze umiejętność zrobienia szybkiego makijażu i byłabym już w 100% zadowolona z własnego wyglądu.

t-shirt H&M / spódnica i buty MANGO / biżuteria MINTY DOT 


11 komentarzy:

  1. Dobrze Cię widzieć, Elu :)
    tak po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to zestawienie, niby proste, ale coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieco jak zawsze :) Elu, nie obcieraja Cie te buty? Ja mam chyba wyjątkowo wrażliwe stopy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te mnie nie obcierają (a często mam ten problem). Przykro mi Marysiu. A rozmiar chociaż dobry się okazał? :)

      Usuń
  4. Luz to jest to co kocham.
    Prostota w niej jest całe piękno :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie i kobieco... tak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny minimalistyczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. eeee jak reszte opanujesz to i makijaz w 2 minuty, dluuuuugo sie przydaje
    BB, maskara i róz

    Fajna spodnica

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ja to znam:D U Ciebie i tak elegancko!
    Co do makijażu - u mnie na codzień, jak mi się nie chce - tylko krem BB i szybkie podkreślenie brwi brązowym cieniem. Jak chce mi się trochę bardziej, to jeszcze kredka i tusz do rzęs, i róż, ale nawet ten "mocniejszy" makijaż nie zajmuje mi dłużej niż 7-10 min:)

    A u Was za chwilę roczek?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elu, fajnie że jesteś:-). Niezmiennie lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać prostotę i klasykę w Twoim wydaniu. Coś wiem na temat zachowania kobiecości przy Dziecku, u mnie przy dwójce:-). Staram się choć w minimalnym stopniu zachować jakiś pierwiastek kobiecości każdego dnia, bo jakoś lepiej się wtedy czuję, ale musi być też tak jak piszesz - wygodnie:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń