niedziela, 1 maja 2016

Majówka

Weekend majowy zaczął się słonecznie. Synek został porwany na chwilę przez dziadków, a my czmychnęliśmy pod palmy i na leżaki. Bez pośpiechu wypiliśmy kawę i zjedliśmy pyszną tartę. Miło było pobyć na chwilę we dwójkę.

Na sobie mam t-shirt i spódnicę dwóch polskich marek, które bardzo lubię. Dzięki graficznym wzorom tak się dopasowały, że można pomyśleć, że to komplet.  Czerwoną szminkę zjadłam niestety z tartą. Zamysł był taki, żeby dwoma czerwonymi akcentami ożywić czarno-białą całość. Stosuję takie połączenie kolorystyczne do znudzenia, ale zawsze się sprawdza.

t-shirt DRUNKLEGENDS / spódnica (linen skirt) MESSO / torebka (leather bag) SLAVA / buty (leather heels) KAZAR 

Kafej Katowice
Kafej Katowice
Kafej Katowice
Kafej Katowice
Kafej Katowice

16 komentarzy:

  1. ta spódnica jest niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się to połaczenie printu na koszulce z deseniem spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, naprawdę super wygląda to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt jednak potrafi być niezwykły:). Świetnie Elu wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest świetna! Bardzo mi się podoba ten wzór ;) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz!
    ja jeszcze bez rajstop nie śmigam, ale czekam na ten dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze też nie śmigam :) Na szczęście są rajstopy 15 den. Dzięki Kasiu!

      Usuń
  7. Świetny dobór rzeczy, a jaki klimat, pod palmami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódnica i szpileczki ładnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby dwa odrębne części stroju a idealnie ze sobą pasujące.
    Mowa o spódnicy i koszulce.
    Fajnie, że dałaś szpilki w całkiem innym kolorze niż całość.
    Ta czerwień szpilek ożywia cały look.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń