niedziela, 6 marca 2016

Ciapki


Każdy z elementów mojego stroju pokazywałam już wcześniej na blogu w rozmaitych konfiguracjach. Zawartość mojej szafy jest coraz bardziej spójna i dobieranie poszczególnych ubrań i dodatków staje się coraz łatwiejsze. Jest w niej też coraz więcej rzeczy dobrej jakości i na tyle klasycznych, że posłużą lata (zresztą niektóre już noszę od co najmniej kilku sezonów). Dzięki prowadzeniu bloga udało mi się znaleźć swój styl, sprawdzić w czym jest mi do twarzy, co pasuje do mojej sylwetki. Nie obywało się bez wpadek, ale myślę, że aktualny stan jest przyzwoity. Czuję się coraz lepiej w swojej skórze i tym, co mam na sobie.

sukienka NATALIA SIEBUŁA / golf COS / torebka SLAVA / buty BRUNO PREMI / płaszcz TOP SECRET



19 komentarzy:

  1. ja kiedyś dużo kombinowałam, ale teraz mimo czasem dość zróżnicowanych stylizacji (albo total black look, albo pastelowo) ale zdecydowanie w końcu czuje się sobą :) Cudny look kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, bardzo kobieca i klasyczna:) Ja również dzięki prowadzeniu bloga powoli odnajduję swój styl
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowne włosy :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tej spójnej szafy i konsekwencji w stylu. I bardzo mi się podobasz dzisiaj - dużo wdzięku i lekkości w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, fajne te ciapki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest genialna ! :D Poza tym bardzo fajnie dobrany outfit. Minie jeszcze długo czasu zanim moje stylizacje będą na tyle spójne,żeby "wyjść z nimi do ludzi" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka, piękna stylizacja!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i to widać na zdjęciach!
    jesteś pewna swojej szafy i swoich wyborów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. klasycznie, pięknie :)



    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam i przyda mi się każda rada od doświadczonych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka to lubię.
    Fajnie że ten czarny look przebiłaś pstrokatą jakby malowana farbą spódnicą.
    Podoba mi się

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. super te ciapki! a jakie masz ładne okulary! fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw na wiele okazji. Prosto, klasycznie ale nie nudno!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie! I pięknie ta sukienka ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No coś Ty, moim zdaniem od samego początku prowadzenia Twojego bloga miałaś już swój styl, to było widać! Poza tym nie pamiętam, też za bardzo żadnych wpadek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubierasz się świetnie, masz styl i bardzo dobry gust.

    OdpowiedzUsuń