czwartek, 18 lutego 2016

Z kołnierzykiem

Ostatnio przypomniałam sobie o jasnoszarym swetrze Reserved, który kupiłam na wyprzedaży w tamtym roku. Pamiętam, że kosztował mniej niż 100 zł, a wykonany jest w całości z wełny jagnięcej. Całe szczęście, że ówczesny ciążowy brzuszek i wzrost wagi nie zniechęciły mnie do zakupów w rozmiarze S, bo aktualnie to jeden z moich ulubionych swetrów. Jest cienki i miękki, ale jednocześnie ciepły. Poza tym uwielbiam ten odcień szarości.

płaszcz TOP SECRET / sweter RESERVED / torebka ZOFIA CHYLAK


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam swetry wystające spod swetra. Niby to mały detal, ale wiele daje

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo - widzisz, zainspirowałaś mnie :)
    od dwóch tygodni mam wkrętkę na takie męskie nieco zestawy, wiesz - krawat, mucha, szelki, kamizelka, wszystko to na białą koszulę.
    no i jak już kupiłam dwie ładne białe koszule, to próbuję je jakoś ugryźć z czymś jeszcze - między innymi kombinowałam jakby tu ugryźć je z tym płaszczem, który Ci się tak nie podobał ;P

    i jutro zamierzam to spróbować ogarnąć właśnie tak ;)
    a w każdym razie - jakoś w tym guście :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, lubię takie zestawy. Ładny płaszcz i sweter:)
    Dodałam do obserwowanych, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podova mi się ta niewymuszona elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz. Stonowana elegancja to jest to :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://modajestkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam słabość do szarych sweterków, mam ich już chyba z 10:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten sweterek i fajna okazja!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw! uwielbiam takie klasyczne i proste stroje ❤️
    mam pytanko odnośnie torebki, jest piekna i planuje zakup.. ale: czy ten skórzany sznurek z frędzlami nie szarpie sie, nie łuszczy czy pęka od ciagłego zawiązywania torebki? wydaje mi sie ze bardzo jest narażony na uszkodzenia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Torebkę mam już około roku i jeszcze nic się z nią nie stało. Na sznurku nie mam żadnych uszkodzeń. Pozdrawiam :)

      Usuń