czwartek, 25 lutego 2016

Okularnica

Zostałam okularnicą (ponownie). Ostatnie okulary miałam na nosie w podstawówce, ale nie cierpiałam ich nosić, bo były źle dobrane. Mój synek spogląda jeszcze na mnie z nieufnością, a i sama mam jeszcze problem z oswojeniem się z nowym wyglądem. Dzięki białym elementom oprawek, mogę teraz nosić do woli ubrania w czarnym kolorze i nie będę wyglądać ponuro. W Lidlu znalazłam świetną sukienkę w paski, która do moich okularów dopasowała się idealnie.

sukienka ESMARA (Lidl) / płaszcz TOP SECRET / torebka SLAVA


34 komentarze:

  1. Pięknie - prosto i z klasą jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczne zdjęcia :) Okulary idealnie pasują do Twojego looku ;) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No rzeczywiście, okulary się dopasowały z sukienką. Bardzo ładnie, prosto i elegancko ale nie sztywno. Mnie się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Czasem mi się wydaje, że ta prostota jest nudna, ale nie potrafię inaczej ;)

      Usuń
  4. Przepięknie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy Ci w okularach :) Ładna, prosta a jakże czarująca sukieneczka.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiła mnie ta "czarująca" ;) Dzięki!

      Usuń
  6. Świetna ta sukienka! Jaki ma dekolt i rękawy? Co to za materiał? Dobrze się nosi? Dawno kupowałaś? Potrzebuję właśnie prostej wygodnej sukienki na co dzień, moje się zeszmaciły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam w poniedziałek. Rękaw 3/4. Znajdziesz jeszcze na zdjęciu na stornie facebookowej lidla. Nosi się dobrze, ale w składzie głównie poliester :( Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Ostatnie zdjęcie cudne :) Masz piękny uśmiech i naprawdę do twarzy Ci w tych oprawkach :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny model okularów mam chyba identyczne. Może trochę większe. Już się przyzwyczaiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zauważyłam swietna sukienkę najpierw, a dopiero potem okulary-twarzowe:) No i widze ze mamy podobny gust torebkowy: anjpierw Chylak, a teraz slava na ktora sie czaję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z komentarza wnioskuję, że nie tylko gust torebkowy ;) Jeszcze szukam jakiejś fajnej kopertówki, chociaż jak pomyślę, że niewiele okazji jest, żeby ją nosić, to trochę mi się odechciewa... A z takich na co dzień torebek to jeszcze mi się marzy Balagan i Przywara Strzałka :D

      Usuń
  10. Uwielbiam zestawienie b&w, świetnie ci w tym duecie, a okulary bardzo Ci pasują. Wisienką na torcie jest czerwona pomadka która jest dla Ciebie stworzona. Ja u siebie częściej wybieram róż, ponieważ czerwień za bardzo wyostrza mi rysy twarzy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno do każdego typu urody można dobrać odcień z każdego koloru, więc może jeszcze swojej czerwieni nie znalazłaś? :) Bardzo dziękuję i również pozdrawiam

      Usuń
  11. Okulary dobrane idealnie!
    Swoją drogą - dobrze dobrać oprawki to sztuka, ja chyba cieszę się, że nie muszę ich nosić (aczkolwiek jeszcze jakiś czas temu miałam fazę na noszenie zerówek - po paru tygodniach sporadycznego ledwie ich noszenia doszłam do wniosku, że piekielnie niewygodnie chodzić tak non stop z czymś na nosie i fascynacja mi przeszła ;P), bo miałabym spory problem z tym.
    O tyle, o ile różne dziwne okulary lubię nosić jako przeciwsłoneczne, o tyle do stałego noszenia wolałabym wybierać jakąś większą klasykę - a w prostych "krojach" okularów średnio się widzę.

    Więc - podziwiam to, jak Tobie ładnie w Twoich :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mar. Właśnie jakieś przeciwsłoneczne muszę sobie jeszcze sprawić. A już tyle podejść miałam i żadne mi nie pasowały :( A zmarszczki od mrużenia oczu coraz większe

      Usuń
  12. Okulary bardzo do Ciebie pasują, świetnie dobrałaś oprawki.

    OdpowiedzUsuń
  13. pasują Ci :) ja noszę korekcyjne, ale na blogu raczej mało kto o tym wie bo ich nie pokazywałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały blog, podziwiam!
    Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka świetna :) a i w okularach wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu czulam ze to lidlowska sukienka bo sama mialam na nia chrapke.. niestety nie zalapalam sie juz. A ladna, ladna. E tam poliester, od czasu do czasu nie zaszkodzi jak sie to mowi :D buziaki - Martyna. PS: mnie tez czekaja okulary, ale boje sie za to zabrac, bo nie chce momentu wybierania oprawek. Ja i moje wieczne niezdecydowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór oprawek nie był prosty, więc doskonale Cię rozumiem! Na szczęście mąż mi pomógł w wyborze (ja też cierpię na niezdecydowanie). A co do sukienki - nie mogłam się oprzeć :D Lidl koło rodziców zazwyczaj daje radę, bo jest położony na uboczu i jest największa szansa na zdobycie czegoś z gazetki. Kto chodzi do Lidla ten wie, że rano jeszcze można coś kupić, a w późniejszych godzinach puste koszyki zostają. Bardzo często śledzę ofertę, bo kupuję tam ubranka dla małego (świetna jakość za super cenę).

      Usuń
    2. No niestety godziny pracy mi nie pozwalają na to i czasami Mamę moją ganiam po jakieś łupy wypatrzone w gazetce, ale z ciuchem ciężej, muszę wziąć do przymiarki, a dzieli nas 100km. Ciuszki dziecięce prawda - ostatnio dość często, mam wrażenie, się pojawiały w ofercie :) PS.1: Dobry mąż :)
      PS2: pytanie z innej bajki: stosowałaś jakaś dietę - ćwiczenia po ciąży? Martyna

      Usuń
    3. Dieta cukrowa, spacery i dźwiganie na rękach mojego małego osobistego trenera, no i karmienie piersią. Trochę żałuję, że jestem taka leniwa, bo pewnie wróciłabym szybciej do formy, gdybym ćwiczyła, ale nie mam już na to siły. W stare dżinsy wbiłam się dopiero po 7 miesiącach.

      Usuń
  17. wyglądasz po prostu świetnie, stylizacja genialna !

    zapraszam http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja swoje oprawki długo wybierałam :D Tobie w tych do twarzy! bardzo podoba mi się sukienka, a torebka też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  19. great look ! I love this combination and amazing boots style ! ♥

    OdpowiedzUsuń