czwartek, 4 lutego 2016

Długi płaszcz

Miało być tak: mały asystent grzecznie śpi w wózku, my robimy zdjęcia. Nie kilka, ale przynajmniej kilkanaście, żeby było z czego wybrać. Chciałam Wam pokazać sukienkę Natalii w całej okazałości, ale nawet nie zdążyłam ściągnąć szalika. Asystent już po chwili domagał się uwagi, fotograf zaś narzekał, że nie potrafi jednocześnie fotografować i prowadzić bryki asystenta. Niestety kontrakt z asystentem co najmniej kilku/nastoletni (tzn. do czasu, kiedy zacznie się wstydzić pokazywać na mieście z rodzicami). Poszczególne elementy stroju musicie sobie wyobrazić ;)

płaszcz MANGO / sukienka NATALIA SIEBUŁA (dostępna na CLOUDMINE) / kardigan i szal H&M /
 torebka ZOFIA CHYLAK / buty BRUNO PREMI / bransoletka MINTY DOT 

14 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wszystko widać w sposób wystarczający ;)
    Moim zdaniem gwiazdą tego połączenia jest płaszcz - a on jest wyeksponowany znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! Czyli płaszcz to jednak Mango!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look !
    klasycznie i pięknie, stylizacja idealna

    zapraszam www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny płaszcz! Zakochałam się... x Pozdrawiam

    www.fashion-utopia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale udało się zrobić zdjęcia! wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz<3 wszystko idealnie ze sobą współgra <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ładnie widać! Jak będzie cieplej, to pokażesz nam całą sukienkę, a może i asystent będzie się domagał mniejszej uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty mega! Od razu widać, że dobre jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz fantastyczny, chętnie bym widziała go w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podobają mi się takie długie płaszcze. Ale niestety nie są odpowiednie do mojej figury, nad czym ubolewam:(

    OdpowiedzUsuń