sobota, 2 stycznia 2016

Na czarno

Trwa szaleństwo wyprzedaży, więc ja też zaszalałam i kupiłam sobie szal ;) Dzięki Marii z Ubieraj się klasycznie (której dozgonnie jestem wdzięczna za analizę kolorystyczną!) mam już parę sprawdzonych patentów na dobry wygląd ;) Jak czerń, to oczywiście czerwień na ustach, a przy twarzy coś, co chociaż trochę rozjaśniłoby całość (w tym przypadku jasnoszary szal, ale często sięgam też po srebrną biżuterię). W takim zestawie czuję się świetnie! :)

sukienka LOUS / płaszcz TOP SECRET /  buty BRUNO PREMI / chusta RESERVED

Reserved Top Secret Międzynarodowe Centrum Kongresowe Bruno Premi
Top Secret Reserved Bruno Premi Międzynarodowe Centrum Kongresowe
Międzynarodowe Centrum Kongresowe Katowice
Bruno Premi
Lous ouff dress
Na czarno Międzynarodowe Centrum Kongresowe
Bruno Premi Reserved Na czarno Międzynarodowe Centrum Kongresowe

21 komentarzy:

  1. Śliczna czarna stylizacja :) Cudne kozaczki :*
    Pozdrawiam serdecznie :) Obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę, że ciągle nosisz tę torbę, Elu :)
    Moją mi już mama zabrała, także pewnie już jej sobie nie ponoszę (takie są skutki wyprowadzki z domu - jak od razu się wszystkiego nie zabierze, to potem rzeczy właścicieli zmieniają ;P) ;)

    Jak Ci się tu fajnie te skórzane wstawki na sukience ze skórzastością butów zgrały - ciekawie to na zdjęciach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana! :*

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Elu wyglądasz. A Maria jest niezwykła, sama jej zaufałam i od razu jakby trafniej sięgam po kolory:).
    Jakim typem jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ten płaszczyk, bardzo podoba mi się ta chusta! wyglądasz genialnie!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza stylizacja, piękny zestaw, zapraszam do siebie :) i życzę szczęśliwego nowego roku http://lookcookday.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się uśmiechsz :) bardzo fajny zestaw, wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna plastyka zdjęć, pochwal fotografa ;)
    Od jak dawna wdrażasz w życie rady Marii? Takie drobne zabiegi typu chusta przy twarzy zmieniają bardzo dużo - sama źle się szuję z czernią na tułowiu i często używam podobnych trików!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu fotografa! :)
      Maria zrobiła dla mnie analizę już daaawnoo temu. Myślę, że połowa postów na blogu (i większość zakupów ;)) to po części jej zasługa ;) Zawsze mi się wydawało,że wyglądam strasznie blado w czerni, a wystarczyło pomalować usta.

      Usuń
  9. Hej, bardzo fajna stylizacja. uwielbiam czerń. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komin!:) Kozaki bardzo mi się podobają, czarne klasyczne i pasują do wszystkiego:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czern ma w sobie moc. Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oversizowa tunika czy też sukienka bardzo w moim typie jest. Dobrze, że ten szal wybrałaś, zmienia całość. A zdjęcia mistrzowskie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo, że czerń, to bardzo mi się podoba! Jest stylowo i prosto, ale ze smakiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta ta tunika, sprytny trik z jasną apaszką, bardzo się ożywia całość:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz
    całość prosta i klasyczna, ale z pewnością z charakterem i ma to coś !
    cudne są te buciki
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  16. My specjalizujemy się w kolorowych ubraniach:) ale te aranżacje są bardzo ładne:) fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń