sobota, 7 listopada 2015

Jesienny

Nie wierzyłam, że w tym roku uda nam się zaznać jeszcze pięknej jesiennej aury. Jest pięknie, kolorowo, dziecię śpi i daje nam się nacieszyć, złapać te wszystkie rudości, żółcie i czerwienie w kadry. Karty pamięci i dysk komputera zapełniają się w zatrważającym tempie. Mały codziennie ma tyle zdjęć, że dźwięk migawki i matka z aparatem zamiast twarzy nie robi już na nim żadnego wrażenia. 

sweter i pasek TOP SECRET / spodnie ZARA / buty DEICHMANN / kurtka NEW LOOK / naszyjnik MAGDALENA PASZKIEWICZ

16 komentarzy:

  1. To chyba normalne, a jest tak fotogeniczny, że już w ogóle nic dziwnego :) Pięknie Ci w tych spodniach, no i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz szczęście, Elu - na Tobie te buty się nic a nic nie załamują!
    widocznie to prawda, że aby nosić dobre buty trzeba mieć stopy, a nie kulosy ;)

    Zatem - zazdroszczę zgrabnych stóp i z wdziękiem stawianych kroków ;)

    Piękny jest ten zestaw - może dlatego wydaje mi się tak piękny, bo to ten rodzaj elegancji, jaki lubię.
    Przede wszystkim dzięki spodniom - są świetne!

    właśnie taki elegancki fason spodni cenię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojoj - ale się roztkliwiłam na widok dzieciątka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ujęcia. I Ty w takim jesiennym wydaniu! Super:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko, ale bez zadęcia :) A zdjęć rób dużo, bardzo dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne spodnie, niezwykle stylowe i uniwersalne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jakie cudowne zdjęcia! zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love these photos

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje jesienne fotki są świetne! :) U mnie też niebawem podobna sesja trzeba tylko zrzucić zdjęcia z aparatu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się całość, delikatna kropla vintage z minimalizem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne zdjęcia, a Ty wyglądasz fantastycznie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny klimat na zdjęciach :) jedna z najlepszych sesji na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, przechodziłam ten sam etap codziennego focenia i zachwytu nad każdą minką malucha :) Łap w kadry, bo to stanowczo za szybko mija. Ślicznie uchwyciłaś słodko śpiące dziecię- u mnie to rzadkość była ;)
    Bardzo elegancko w tych spodniach wyglądasz, nogi masz do samego nieba :) Śliczne jesienne kadry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie klimatyczne zdjęcia! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja i piękna jesienna pogoda, jakoś w tym roku się mijamy i nie robię zdjęć tak dużo, jakbym chciała. Jak zwykle wyglądasz elegancki i z klasą. Bardzo lubię połączenie tego typu spodni z półbutami/mokasynami.

    OdpowiedzUsuń