środa, 11 listopada 2015

Elementy

Polską markę ELEMENTY odkryłam dzięki HARELPłaszcz zamówiłam za pośrednictwem TRANSPARENT SHOPPING COLLECTIVE - internetowej platformy, która oferuje produkty wytwarzane przez lokalnych wykonawców oraz wspiera różne inicjatywy społeczne. Dodatkowo pod każdą sprzedawaną rzeczą w sklepie umieszczony jest diagram ujawniający koszty materiału i produkcji, wysokość marży, podatek itp. Nie zawiodłam się. Trencz jest piękny, bardzo dobrze odszyty, wykonany z bawełny i elastanu. Bardzo podoba mi się jego kolor oraz geometryczna forma i ponadczasowy charakter. Zakupy zakończyłam wyborem celu charytatywnego, na który platforma przekaże część pieniędzy ze sprzedaży. 

płaszcz ELEMENTY / tunika PULL&BEAR / spodnie H&M / buty KAZAR / biżuteria MAGDALENA PASZKIEWICZ

elementywear
elementywear
Magdalena Paszkiewicz jewellery

28 komentarzy:

  1. 100% Eli w Eli :)
    kwintesencja twojego stylu
    pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny plaszczyk! Idealnie do ciebie pasuje kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie! ja zamówiłam stamtąd spodnie :) czekam na nie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zakochana w Elementach, najchętniej wydałabym na nie wszystkie oszczędności! Zacznę chyba od spodni i szalika, a ten Twój płaszcz jest wspaniały. Po nocy śnią mi się też torebki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjnie wyglądasz :D Idealnie Twoja stylizacja wpasowuje się w moje wyczucie stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie w nim wygląasz! Oglądałam elementowe rzeczy na HUSHu i również byłam zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie zachwyciły zdjęcia i postanowiłam zamówić. Jak tylko mały podrośnie to wreszcie muszę się wybrać na targi! (chętnie przymierzyłabym granatową sukienkę z nowej kolekcji Diany ;))

      Usuń
  7. Uwielbiam trencze, a Twój jest bardzo stylowy. Ma wspaniały krój, ładny kolor, a Ty wyglądasz w nim pięknie, bardzo kobieco. Dla mnie to taki klasyk, który warto mieć w swojej szafie. Fajnie że wybrałaś firmę, która ma tak poprawną politykę działania, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczna i baaardzo fajna stylizacja!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: total black total H&M - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudownie Ci pasuje ten płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, Elu - płaszcz jest wspaniały!
    I zgadzam się z jednym z komentarzy wyżej - 100% Ciebie w Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny płaszcz, super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elu, czy ten płaszcz ma podszewkę? Jest cienki czy raczej z tych jesiennych, cieplejszych? Szukam właśnie podobnego kroju, ale mój musi być na zimniejsze, jesienne, deszczowe pory. Kiedyś zaobserwowałam, że marzysz o trenczu od Diany Jankiewicz... Przymierzałaś go może? Możesz je porównać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten płaszcz ma podszewkę (na zdjęciach możesz zobaczyć ją na wywiniętych rękawach) i jest z dość "sztywnej", zbitej bawełny. Przez co jest nieco cieplejszy, ale na bardzo chłodne dni raczej się nie nadaje. Niestety nie mam porównania bo trencza od Diany nie przymierzałam. Wiem jednak na pewno, że ubrania obu marek są świetnej jakości (od Diany mam lekki płaszcz zimowy i sukienkę, pewnie wiesz ;)). Różnica między płaszczami jest m.in. taka, że ten od Diany, o którym myślałam, to taki bardziej oversize, a ten jest bardziej dopasowany (mimo, że wzięłam M). Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź! Na stronie sklepu nie zauważyłam, żeby było napisane coś o podszewce i jej składzie. Czyli podszewka jest też z bawełny?

      Usuń
    3. Może spróbuj dopytać u źródła? :) Na metce materiałowej pisze tylko o bawełnie i nie ma podziału na warstwę wierzchnią i podszewkę.

      Usuń
  13. cudo! idę zobaczyć co tam ciekawego mają, bo przyznam że nie znam firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny płaszcz!. Idealnie do Ciebie pasuje. Do tego te genialne czerwone szpilki - kobiecość i szyk!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy, nowoczesny krój, świetnie do Ciebie paduje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej marce.
    Piękna klasyka. I klasa, Twoja klasa.
    krój płaszcza z daleka dobrze znany, a z bliska mała niespodzianka.

    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Olśniewająco! :) Świetna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasa!!! Wyglądasz świetnie, płaszczyk genialny:) Bardzo ubolewam nad faktem, że w tego typu okryciach wyglądam jak w szlafroku:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie płaszcza z takim kolorem szpilek :)


    Mój ostatni post - "Sprawdź jakie farby do wnętrz wybrać"

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę pięknie prezentuje się ten płaszcz. I bardzo ładnie Ci w tym kolorze. Ja sama zastanawiam się nad kupnem wełnianych spodni. Kuszą mnie te w kolorze marsala, ale nie jestem do końca przekonana, bo raczej unikam takich mocnych kolorów. Na stronie spodobały mi się również buty BALAGAN i na wiosnę na pewno się w nie zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń