niedziela, 18 października 2015

Jedwabna maxi

Jedwabna suknia na co dzień? Dlaczego nie. W połączeniu z krótką ramoneską wygląda moim zdaniem całkiem nieźle. 
Tak, na ramieniu ZNOWU worek Zosi Chylak (wiecie, musiałam sprzedać wszystkie inne torebki, żeby ją sobie kupić ;)) 
A tak poważnie - mam wrażenie, że pasuje do wszystkiego i nie mam ochoty nosić żadnej innej.

jedwabna sukienka MAGDA FLORYSZCZYK / skórzany pasek TOP SECRET
torebka ZOFIA CHYLAK / kurtka H&M / naszyjnik MAGDALENA PASZKIEWICZ


23 komentarze:

  1. ale pięknie! sukienka robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękna sukienka! Bardzo lubie Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak!
    Ja jestem fanką połączeń zwiewna kiecka + cięższa kurtka, więc jak najbardziej jestem w kwestii tego zestawu na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow! najlepsza Twoja stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak księżniczka. :) Oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie jest ! Przepiękny casual z nuta elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Sukienka nietuzinkowa, a Ty zestawiłaś ją po mistrzowsku:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz, uwielbiam taki styl, i to jaki! To powinno brzmieć: w wielkim stylu! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :)
    Pozdrawiam: http://modajestkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. love this maxi dress

    Ray-Ban Giveaway on my blog!

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędna torebka:) bardzo dobra, gustowna stylizacja...Pozdrawiam. A:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie się prezentujesz, nigdy nie miałam długiej spódnicy/sukienki, ale patrząc na Ciebie mam ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz:) Uwielbiam takie kontrasty...skóra plus zwiewna kiecka. Idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie nietuzinkowe propozycje :) Jesienią rzadko można spotkać na ulicy kogoś w tak pięknej sukni, a czy ktoś kiedyś zabronił w nich chodzić jesienią?! Cóż tu więcej pisać, wspaniale, i tyle :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja! Delikatność i subtelność tej sukieneczki jest genialnie skontrastowana z cięższą ramoneską przez co całość nabrała unikatowego charakteru :-) Co do torebki to też bym się z nią nie rozstawała, bo jest naprawdę piękna, a do tego bardzo uniwersalna :-) P.S. bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i cenne uwagi :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. W zalewie klonow jestes swistelkiem nadziei... przeslicznie (aczkolwiek nieco niepraktycznie? Nie zimno?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Gdy robiłam zdjęcia było około 15 stopni, więc nie było mi zimno. Co do praktyczności - było ok, ale tylko do czasu, kiedy moje dziecko nie chciało jeść (a karmię piersią ;))

      Usuń
  17. Bardzo fajnie dopasowana kurteczka do sukienki! :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasa sama w sobie.
    Jedwab na codzień - kto bogatemu zabroni:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. choć barwa sukni to nie moja kolorystyka -
    stylistyka absolutnie w moim stylu - czarna
    skóra do zwiewnych i dłuuugich kreacji ♥

    OdpowiedzUsuń