niedziela, 2 sierpnia 2015

Dziękuję

Wzruszyłam się czytając komentarze pod poprzednim postem, dziękuję i jednocześnie przepraszam, bo każdy zasługuje na indywidualną odpowiedź. Największym komplementem i nagrodą za prowadzenie bloga są właśnie takie chwile, kiedy dajecie znać, że mnie odwiedzacie, piszecie o wiele więcej niż "super, zapraszam do mnie", piszecie tak od serca... Cieszę się, że spotykam się tutaj z wyjątkowymi osobami, że zostawiacie po sobie ślad, że mi kibicujecie :) I gdy tylko lepiej się zorganizuję obiecuję, że zajrzę do Was (ostatnio zaniedbałam nawet blogi, które odwiedzałam regularnie :(). A poniżej zestaw z wczoraj z bawełnianą koszulą z przeceny w H&M (jeszcze dostępna w różnych kolorach w dość atrakcyjnej cenie - link poniżej).

koszula H&M / spódnica i buty STRADIVARIUS / worek PULL&BEAR


18 komentarzy:

  1. Spokojnie, jeszcze trochę i się ogarniesz. Pierwsze miesiące to trochę jazda bez trzymanki, ale z czasem będziesz potrafiła wygospodarować chwile tylko dla siebie.
    Blogi zaczekają;-)
    Bardzo podobają mi się buciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie koszule :) fajnie to wyglda razem... Do naśladowania :):) ups ... Inspirowania sie

    :):) oczywiście że kibicujemy , No my kobiety w chwilach takich bardzo sie solidaryzujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i z pewnością wygodna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, podobnie jak Magda, uważam że blogi mogą zaczekać ;)
    są ważniejsze od nich sprawy - choć blogowanie przynosi radość i naprawdę jest świetnym zajęciem (zwłaszcza, jeśli ma się na nie i na siebie w tym blogowym świecie pomysł - a Ty masz! i Twój blog jest miejscem niepowtarzalnym!), to są sprawy ważniejsze od niego.
    I myślę, że nawet jeśli miałoby Cię długo jeszcze tu nie być w takim wymiarze jak dawniej, to nie powinnaś mieć wyrzutów sumienia - bo zaczęłaś tak ważny etap w swoim życiu, że masz prawo do trudności z pogodzeniem go z innymi kwestiami.
    Wyglądasz kwitnąco, Elu! ta koszula jest śliczna, Ty wyglądasz na zdrową i radosną!
    trzymaj się, trzymajcie się wszyscy troje :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta koszula, i bardzo praktyczna sprawa przy malutkim dziecku! W ogóle masz zupełnie inne spojrzenie teraz, wiesz? Takie bardziej miękkie, jakiś nowy blask:)

    Powodzenia przy ogarnianiu nowej rzeczywistości, piękny czas przed Wami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie <3 Skradłabym Ci całą szafę Kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja uwielbiam tu wchodzić! cudowny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love this look

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogi poczekają:-), a Ty celebruj chwile z Synusiem. W pewnym momencie sama zauważysz, że można wygospodarować chwile dla siebie, ale na to potrzeba troszkę czasu. Koszula bardzo fajna, lubię takie klasyki. Pozdrawiam, jeszcze w dwupaku, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko ma swój czas! ja zawsze będę czekać na Twoje stylizacje :) życzę Wam wszystkim dużo zdrówka i niezapomnianych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jak Ty się prezentujesz, świetnie wyglądasz :)) Ja tylko koszule nosiłam przez pierwsze miesiące, żeby szybko cyc uruchomić ;) ale o takiej sukience nawet nie myślałam, bo wszędzie by się wylewało ;) A Ty naprawdę wspaniele wyglądasz. Torba bardzo mi się tutaj podoba.
    Trudne są te początki, oj trudne. Największym marzeniem pomimo całej miłości do Malucha było wyspać się dłużej niż godzinę, karmić krócej niż dwie i posłuchać ciszy chociaż przez chwilę zanim wrzaski wypełnią cały dom i okolicę. Mimo to blog był właśnie taką odskocznią, takim przypomnieniem, że świat się nie zatrzymał i wszystko idzie do przodu. Ale nie patrz na to co musisz, tylko rób to co chcesz i możesz. Przecież blogi poczekają :)) I my też :) buziaki ogromne :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod każdym słowem Joasi.
      Mi w sumie blog też pomagał w tym okresie nie zwariować. I choć dodawałam posty z domowych pieleszy, czy wózkowych spacerów, to dawało mi to poczucie, że to nadal jestem "ja-kobieta", a nie tylko matka, żona, karmicielka:).

      Usuń
  12. Ciesz się każdą chwilą, każdym nowym zdarzeniem, a blogi... poczekają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwi i stali bywalcy bloga to prawdziwy skarb :) Stylizacja iście letnia. Podczas upałów przede wszystkim powinniśmy stawiać na wygodę. Paski są nieśmiertelne. No i podoba mi się bardzo jeansowa torba!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż chce się napisać "take your time" :) Będziemy czekać tu na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny look! I ta koszula w połączeniu z tą pasiastą midi, super ! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze chwilka i maluszek będzie przesypiać większość nocy :).
    Ślicznie wyglądasz!!! Myślę, że najtrudniejszy czas masz już za sobą. Z każdym tygodniem będzie łatwiej :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz jak zawsze - kobieco, lekko, naturalnie i przyjaźnie!

    OdpowiedzUsuń