środa, 24 czerwca 2015

Wietrzenie szafy

Pod wpływem lektury dwóch świetnych książek: Slow fashion i Minimalizm po polsku oraz dzięki (jeszcze wciąż) odrobinie wolnego czasu rozpoczęłam czystki w szafie. Pewnie to nie koniec bo z racji obecnego stanu nie jestem w stanie przymierzyć wszystkiego i zweryfikować czy dana rzecz będzie mi nadal służyć, czy może będzie miała szansę otrzymać drugie życie u nowego właściciela. Kilka rzeczy jednak już teraz wrzuciłam na swoje allegro, więc zainteresowanych zapraszam. O dodawaniu nowych rzeczy (o ile zdążę przed porodem ;)) będę pewnie informować na swoim facebooku.

Pozdrawiam!




8 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fantasztycznie. A takie oczyszczanie przestrzeni ze zbędnych przedmiotów to dobra rzecz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ela nie pozbywaj się zbyt pochopnie ciuchów!!! Po porodzie dzidziuś szybko wyssie z Ciebie nadwyżki kilogramów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się widzi, że dzidziuś jest już na świecie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyś chciała pozbyć się czerwonej sukienki Dan Hen, chętnie ją odkupię od Ciebie. Do dzisiaj żałuję, że nie skusiłam się na nią w poprzednim sezonie :) Gratuluję maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Obawiam się, że sukienki nie będę się pozbywać, bo bardzo ją lubię, ale będę pamiętać.

      Usuń