wtorek, 2 czerwca 2015

Czekam i rosnę

Katowice coraz piękniejsze.



18 komentarzy:

  1. Niezwykłe jak pięknie i klasycznie można wyglądać w prostej czerni, urozmaiconej oryginalnymi butami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! I Katowice i Ty przede wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej zachwyca mnie Twój brzuszek i botki :)
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw świetny z wyjątkiem kurtki. Nie podoba mi się jej krój. No i miejsce świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja to Ci powiem, że byłam pewną, że to już!
    bo zamilkłaś ostatnio ;)

    prawda to - są piękne i bardzo nowoczesne!
    za czasów gdy je odwiedzałam wyglądały zdecydowanie inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że w końcu dworzec wygląda na posprzatany i bez strachu można spacerować w jego pobliżu. Jednak mam inne zdanie co do zamysłu architektonicznego, wolałabym nawiązanie do tradycji zamiast wszedobylskich tafli szkła.
    Pieknaś Ty :) ciesz się błogimi chwilami lenistwa, truskawkami i słońcem :) Czekamy razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Katowice, jak Katowice, ale Ty Elu to dopiero piękna jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciach Katowice wyglądają zachwycająco. Patrzyłam na nie i myślałam "jak tu czysto... wszystko posprzątane, pozamiatane, trawniki przystrzyżone - aż miło popatrzeć". Może Warszawa kiedyś Wam dorówna ;).
    A Ty rośnij zdrowo i pięknie, tak, jak do tej pory :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pikny brzuszek, milo sie patrzy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnia fotka - kosmiczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. włosy to chyba fryzjera nie widziały ładnych kilka lat, nie przyciągnęłaś mojej uwagi żadnym zdjęciem, pomaluj się chociaż bo mąż Cię rzuci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O męża się nie martwię, a co do włosów - też zgadzam się, że są zaniedbane

      Usuń