wtorek, 12 maja 2015

Ach ta wiosna!


Do rozwiązania zostało kilka tygodni i pojawił się stres. Staram się myśleć pozytywnie i pamiętać, że poród to nie jest coś, co można zaplanować i skontrolować. Mimo, że bardzo bym chciała. Strach miesza się z ciekawością. Jak to będzie, czy sobie poradzę, jak sprawdzi się teoria w praktyce (z wykształcenia jestem psychologiem dziecięcym). Łapię te chwile i ciągle nie dowierzam cudom, które się dzieją (chociaż "mieszkaniec brzucha" nie pozwala mi nawet na chwilę zapomnieć, że jest, mając pięć razy w ciągu dnia czkawkę, wiercąc się i gimnastykując). Wiosna w tym roku cudowna. Na te kwitnące drzewka czekamy z mężem co roku. Nie mogłam sobie wyśnić lepszej pamiątki z okresu ciąży :)

sukienka RESERVED / narzutka RAW / buty PARFOIS / torebka H&M / naszyjnik MANGO

sesja ciążowa
kwitnące drzewa
sukienka ciążowa wiosna
parfois
wiosna sesja ciążowa
h&m wiosna sesja ciążowa
raw h&m reserved sukienka ciążowa

42 komentarze:

  1. Jejku! Niesamowite te zdjęcia! Po prostu przepiękne ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, wyglądasz przepięknie, klimat zdjęć jest zniewalający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będzie jeszcze jeden post w tej scenerii ;)

      Usuń
  3. U Ciebie zawsze są ładne zdjęcia, ale dzisiaj jest arcy pięknie! Te drzewa całe w różowościach, i Ty kwitnąca w tej ślicznej sukience... Cud miód!
    Trzymaj się i wyodpoczywaj na zapas(gdyby tylko się dało...;) ) I na pewno świetnie sobie poradzisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję. Cały czas sobie powtarzam, że podstawa to pozytywne myślenie. Dziękuję.

      Usuń
  4. Idealny plener, Ty kwitnąca wśród kwiatów!
    trzymam kciuki, bedzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz. Miejsce magiczne :) na pewno dasz rade :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tata Mamie, gdy była ze mną w ciąży, zrobił podobne zdjęcia, ale z drzewami kwitnącymi na biało. To moje ulubione nasze (poniekąd) wspólne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, muszę być piękne!
      Mam nadzieję, że "mieszkaniec brzucha" też kiedyś te zdjęcia doceni ;)

      Usuń
  7. Tata Mamie, gdy była ze mną w ciąży, zrobił podobne zdjęcia, ale z drzewami kwitnącymi na biało. Do dziś to moje ulubione nasze (poniekąd) wspólne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no dobrze - ale jak dziecko ma czkawkę, skoro nie połyka? ;P znaczy... płyn owodniowy ;P to od tego? i to czuć?

    słychać?
    to mi zajęcie na dzisiejsze popołudnie sprawiłaś - będę miała co czytać ;P

    piękny macie ten plener - zazdroszczę Ci bardzo zdjęć w takim uroczym miejscu.
    Rzeczywiście - śliczna pamiątka!

    przytulam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, dziecko połyka płyn owodniowy, najczęściej mówi się, że jak ma czkawkę to trenuje płucka przed porodem, nie wiem na ile to prawda, ale coś w tym jest :)

      Usuń
    2. no to jest tak, jak pamiętałam ;P
      ale kurczę... nie miałam pojęcia, że to się w łonie matki zdarza ;)

      fizjologia jest piękna!

      Usuń
    3. Hehe, no śmieszne to uczucie. Takie rytmiczne drgania brzucha.

      Usuń
  9. love those flats

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku idealnie! i ta sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, wygladasz, przepraszam, wyglądacie :))) ślicznie :D Cudne są takie zdjęcia, wspaniała pamiątka, szczególnie wiosną. Ja też cieszyłam się w zeszłym roku na tym słońcu czekając na "pukanie" od środka, wystawiałam brzuch do słońca albo sama pukałam, maluch komunikował się ze mną: zmieniał ułożenie albo sam wypychał się tam gdzie naciskałam. Teraz u Ciebie pewnie jest podobnie, najfajnieszy czas, bo potem będzie miał już ciasno. Też miałam obawy, kto ich nie ma, ale zdaj się na intuicję :) Będzie dobrze :)
    Ps. dobrze jest rodzić wiosną i wczesnym latem, dużo skorzystałam potem z pogody :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę na pogodę. Byle nie było jakiś wielkich upałów podczas samego porodu ;)
      Ruchy w brzuchu to fantastyczne doświadczenie - szczególnie teraz jak od karate przeszedł do jogi :D Rozciąga się i wypina prawie cały czas ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Moje dzieciaki też w brzuchu odstawiały harce i czkawkę wewnątrz brzucha znam doskonale.
    Pamiętam te obawy, stres, oczekiwanie i niepewność.
    Ale też doskonale wiem, że świetnie sobie poradzisz:).
    A wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czego się boję bardziej - porodu czy tego co będzie potem ;) Dzięki

      Usuń
  13. "Mieszkaniec brzucha" mnie rozczulił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) mały ma już z kilkanaście ksywek, mam nadzieję, że się w tym jeszcze łapie :P

      Usuń
  14. I znowu przepiękne zdjęcia u Ciebie :-) Wyglądasz przepięknie, fajnie połączyłaś szarości :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie najpiekniejsze zdjecia jakie widzialam na twoim blogu :) Przecudne! Moge widziec jakim obiektywem robione?

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki!! Pięknie wyglądasz w tej ciąży…:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz!

    No i zdradź gdzie te drzewka, moje oczy chętnie by tam odpoczęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) 3 stawy od strony Lidla ;) Kwitną przeważnie w okolicach majówki i kwiaty mają około 5-6 dni ;)

      Usuń
  18. Jeju!!!! Przepiękne jest to miejsce, a Ty w nim jeszcze piękniejsza!!! Brzusio już taki okrąglutki :) Wspaniale wyglądasz w tej sukience!!!
    P.S. 3 Stawy :D... za rok będę polować na to miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfekcyjnie! Cudo, cudo i jeszcze raz cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zdjęcia :) I ty prezentujesz się kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie! Będziesz miała cudowną pamiątkę z tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ ta ciąża Ci służy:)) Zdjęcia ciążowe to wspaniała pamiątka na całe życie, pamiętam jak byłam mała, jak chętnie oglądałam zdjęcia mojej mamy kiedy jeszcze byłam w przedsionku tego świata :)

    Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło jak najpomyślniej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia wyszły przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz! W szarej sukience na tle kwitnących drzew prezentujesz się rewelacyjnie! Gdzie są takie drzewa?!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do Katowic :) Kwitną prawie zawsze na majówkę :)

      Usuń
  25. jakaś Ty wiosenna i zgodnie z naturą tej pory -
    rozkwitająca i pełna życia ;P oczu nie mogę
    oderwać ♥

    OdpowiedzUsuń