czwartek, 16 kwietnia 2015

Jedna sukienka, dwa zestawy

W szafie niewiele zostało ubrań, które w chwili obecnej na mnie pasują. Starałam się nie szaleć z kupowaniem odzieży ciążowej, sukienkę którą widzicie na zdjęciach wylicytowałam za niecałe 20 zł :) Zaczynam mieć problem z butami, stopy i nogi puchną, karkołomne staje się ubieranie skarpetek ;) Nie wiem z jakim wynikiem dobiję do mety, ale na plusie już dość sporo (zwłaszcza po Świętach ;)). Przynajmniej wiosna przyszła :)

sukienka TOPSHOP MATERNITY via Allegro / kurtka NEW LOOK / płaszcz STRADIVARIUS / czarne buty RESERVED / torba KATTA


sukienka ciążowa topshop maternity wiosna
sukienka ciążowa ciąża
moda sukienka ciążowa park kościuszki
wisiorek pandora
drzewo kwiaty
sukienka topshop maternity wiosna ciąża
żonkile park kościuszki
sukienka moda ciążowa płaszcz stradivarius baletki reserved torba katta
stradivarius płaszcz
stradivarius płaszcz baletki reserved torba katta

54 komentarze:

  1. Sukienka jest prześliczna, masz talent do wyszukiwania takich perełek na allegro:) Wyglądasz promiennie i kwitnąco, pierwszy zestaw chyba bardziej mi się podoba. Buziaki i trzymaj się, nie daj się skarpetkom;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam się! ;) dziękuję. A sukienkę znalazłam przypadkiem wpisując w wyszukiwarkę "w kolorze wina" :P Chociaż ona buraczkowa raczej jest ;)

      Usuń
  2. wyglądasz przeuroczo! dużo zdrowia i uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz:-). Ja mam przewidziany poród na sierpień i już przygotowałam cztery długie sukienki, w sam raz na lato i ciążowy brzuszek:-). Rozumiem co masz na myśli pisząc, że niewiele ubrań ze swojej szafy już możesz nosić, mam identycznie, a u mnie to dopiero początek szóstego miesiąca:-). Dużo zdrówka życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie będą w sam raz. Też zaopatrzyłam się już w dwie. Gdzieś miesiąc temu robiłam porządki w szafie i większość rzeczy musiałam już schować. Byłam na Twoim blogu i bardzo mi się podoba, że się tak kobieco i elegancko nosisz się podczas ciąży :) Pozdrawiam i też życzę dużo zdrowia :)

      Usuń
  4. Ślicznie wygląda ta sukienka, ma strasznie ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolor też bardzo mi się podoba. Chociaż szukałam koloru wina, znalazłam taki "buraczkowy" :)

      Usuń
  5. Na ubrania z szafy przyjdzie jeszcze pora:))))
    Teraz muszą zaczekać. A Ty/Wy bez niej radzisz/cie sobie idealnie.
    Sukienka jest przepiękna i ten kolor, nic tylko się zachwycać, kwitniesz.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich miłych słowach żaden dodatkowy kg nie jest straszny ;) dziękuję

      Usuń
  6. Nie martw się, na pewno szybko zgubisz te kilogramy :)
    pięknie Ci w tym kolorze! pierwsza wersja bardziej mi się podoba!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w miarę szybko ;) dziękuję

      Usuń
  7. Oba zestawy śliczne, bardzo pasuje Ci ta sukienka :) Masz przepiękny brzuszek, który to miesiąc? Mojego prawie nie widać, a niedługo będę 7 :(
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno każdy ma inaczej. U mnie dość szybko można było zauważyć. U Ciebie pewnie jeszcze będzie widać ;) To 7 mc. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Przepięknie :) bardziej podobasz mi się w drugiej stylizacji, chociaż obie są ciekawe. Pamietam dobrze te opuchnięte nogi i ręce, miałam jeszcze ciesnie nadgarstka, dopiero trzy miesiące po porodzie odpuścił. Już niedługo, dbaj o Was i oszczędzaj się :) Dużo zdrówka kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, słyszałam o tej dolegliwości, podobno bardzo męcząca i nieprzyjemna :( Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Śliczna ta sukienka, pięknie w niej wyglądasz, taki kolor idealnie Ci pasuje. Bardziej podoba mi się w drugiej wersji!
    Trzymaj się, dużo zdrówka:)

    ps A na puchnięcie próbuj pić dużo pokrzywy, ładnie odprowadza wode w organizmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Brzmi nieciekawie, ale może warto spróbować :)

      Usuń
  10. Niesamowicie promieniuje od Ciebie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu wygldasz niezwykle . Jak wspominam moje zimowe ciąże to ... Wtedy jest znacznie gorzej ... Marzyłam o sukienkach letnich i ciążowych , a wiosna zastawala mnie z diagnozą zagrożenie porodem przedwczesnym - tryb życia - sofa rano sofa w południe sofa wieczorem w nocy wolno przejść do łóżka ;)
    Także zawsze z pewną nutą nostalgii patrzę na piękne przyszłe mamy , tak pieknie ubrane .... Trzymam mocno kciuki ! O widzisz nie powiedziałam Ci ze w Tychach mam sporo znajomosci w tej branży od szkół rodzenia i tzw świadomego macierzyństwa , po naprawdę ginekologów z pasja .... Gdybys jednak czegoś potrzebowała - nie wahaj sie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję :)) Zimą byłoby ciężko z ubieraniem się. Cieszę się,że się cieplej zrobiło bo musiałabym kupić jeszcze jakąś ciepleszą kurtkę. Przestałam się dopinać we wszystkim.
      Trzymanie kciuków zawsze się przyda, chociaż mam nadzieję, że już nie będzie większych komplikacji ;) A o znajomościach będę pamiętała :)

      Usuń
  12. Pięknie wyglądasz z brzuszkiem <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor sukienki Elu. :) Zdecydowanie bardziej w moje gusta trafia pierwsza propozycja, zestawiona z karmelową kurteczką.
    Co do kilogramów, to nie masz się czym przejmować- przed ciążą miałaś piękną figurę i po urodzeniu zapewne szybko do niej wrócisz! :)
    Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam dziewczyny. Widzę,że zdania podzielone co do tego, który zestaw lepszy ;)
    Buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie uśmiechnięta kobieta :) ciąża służy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz !
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wyglądasz:) zestaw z karmelową kurtką najbardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jest ta sukienka! Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś piękna, masz cudowne włosy ! gratuluję brzuszka !:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjęcia! A Ty wyglądasz kwitnąco :-) Pięknie Ci w tym kolorze sukienki i oba wydania mi się podobają z małym naciskiem na to drugie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiekna stylizacja, jak każda tutaj. Mogłabys zostać moim stylistą;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ładnie się układa ta sukienka, taka jest zwiewna :). I piękny kolor!
    A poza tym, Boże najdroższy, jakie włosy! Chyba Ci centymetr dziennie przybywa :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. kokietujesz, Elu - jak dla mnie jesteś tak samo drobniutka, jak byłaś!
    widać po nogach!

    poza tym wiesz - sporo tego, co Ci przybyło to woda, która Ci się teraz pewnie zbiera na potęgę, bo estrogeny poszły ostro w górę :)
    spokojnie - zrzucisz wszystko, bo chyba nigdy nie miałaś tendencji do tycia ;)

    nie jest to ważne!
    to tylko detal!
    najważniejsze, żebyście oboje zdrowi byli!

    a jeśli mam oceniać, to wolę tę sukienkę z karmelową kurteczką - kontrast bardziej wyrazisty i jakoś tak bardziej wiosennie całość wygląda :)

    ale w obu zestawieniach wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudnie wyglądasz, jesteś taka rozpromieniona :)
    Masz szczęście do wyszukiwania takich perełek w internecie ach!
    Pozdrawiam Was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale z Ciebie stylowa ciężarówka:) Przepięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz, ten kolor sukienki bardzo pasuje do Ciebie :) Promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie Ci w tym kolorze! Oba zestawienia bardzo dobre, ale pierwsze to mój faworyt:)
    Dalej wyglądasz bardzo zgrabnie, nogi super, tak jak już kiedyś pisałam, chciałabym będąc w ciąży (jak się w końcu odważę;) wyglądać tak świetnie jak Ty:)
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie, że udało ci się znaleźć tę sukienkę. Połączenie z kolorem płaszcza - super.

    OdpowiedzUsuń
  29. barwy sukienki, ciemnego płaszcza i jasnej torby
    niczym wyrafinowany przekładaniec z odrobiną
    czarnej przyprawy w postaci korali - smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz w tej sukience - kolor magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz cały czas kwitnąco, a na zdjęciach nie widać zmęczenia. Bardzo podoba mi się ta sukienka w zestawieniu z kurtką! Pozdrawiam i życzę dużo sił :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Baaardzo dobrze Ci w tym kolorku! :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. Drugi zestaw przemawia do mnie w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojacie jak pięknie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie wyglądasz w tej sukience!!! Ten kolor jest stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz przepięknie, aż musiałam dodać komentarz. Coś mi się wydaje. że mamy podobny termin :) Moje samopoczucie jest niestety kiepskie i musiałam na jakiś czas zrezygnować z prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń