niedziela, 1 lutego 2015

Półmetek

Z okazji półmetka i tego, że się trochę lepiej czujemy, zrobiliśmy sobie aktualne zdjęcia. Szukam inspiracji i pomysłów na stylizacje ciążowe, jeśli ktoś ma namiary na jakiś fajny sklep online z odzieżą dla przyszłych mam, to też chętnie skorzystam z informacji. Ostatnio często zaglądam tutaj (jeden z moich ulubionych blogów). Okazji co prawda nie mam za wiele, żeby ładnie wyglądać (poza bieganiem na badania i do lekarza), ale czasem fajnie jest nawet we własnym domu wyskoczyć z dresu i ubrać coś fajnego ;) 

sukienka NOMMO / buty BERSHKA via Allegro / wisiorek PANDORA / bransoletka US


55 komentarzy:

  1. :):):)
    I w końcu oficjalnie: GRATULACJE!
    Wyglądasz pięknie:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, już półmetek! Wyglądasz kwitnąco! Namiarów na sklepy z braku doświadczenia nie podam, ale przesyłam moc pozdrowień. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są przepiękne;) Sukienka cudowna, a ciąża bardzo Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No No moja droga - rzeczywiście pora na nowa garderobę :):) mimo ze nie służy zbyt długo ;);)
    Cudownie wyglądasz i długo udało Ci sie to przed nami ukryć :)
    To fajny czas - ciąża , zwłaszcza pierwsza . A macierzyństwo jest jeszcze fajniejsZe :)
    Wszystkiego dobrego :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Przepiękny krój, ostatnio noszę bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Pięknie Ci w czerwieni:). Świetny zegar:)))

    Zapraszam na mój ostatni post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/zote-dodatki-sh-basics-i-futrzany.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka! Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, że ładnie wyglądasz, to wiesz sama najlepiej - kwitniesz :)

    a gratulacje składałam już dwa razy, więc nie będę się powtarzać :)

    zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, ale wiadomosc! A ja w ogole nigdzie nie zauwazylam brzuszka! Ale numer! Gratulacje kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. great dress

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz rewelacyjnie, piękna sukienka oraz zdjęcia - będziesz miała wspaniałą pamiątkę na całe życie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. :D Prześliczna przyszła mamusia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Piękna sukienka! Lubię te twoje sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się przed świętami Bożego Narodzenia udało kupić 2 sukienki na czas ciąży (niekoniecznie ciążowe) na DaWandzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ta też nie jest ciążowa. Jeszcze nie znalazłam sklepu z ciążową odzieżą, która by mi się podobała :/

      Usuń
    2. Sama też nie kupiłam nic typowo ciążowego, bo zwyczajnie nic mi się nie podobało. Jedynie spodnie z H&M Mama spodnie polecam :)

      Usuń
  15. Piękna i szczuplutka! Nie kuszą ciasteczka i lodziki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż ja to trochę inaczej widzę ;) Całe szczęście, że jeszcze mieszczę się w normie, jeśli chodzi o kg na plusie ;) Lody jakoś nie, ale słodycze cały czas! :D

      Usuń
  16. Gratulacje! Piękna przyszła mama :) Ja nie kupowałam ciążowych ciuchów, tylko legginsy z pasem na brzuch. Nigdzie nie można było znaleźć czegoś ładnego i w PRZYSTĘPNEJ cenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo. A takie legginsy i dżinsy muszę sobie sprawić.

      Usuń
  17. Przepięknie wyglądasz i jak śliczny brzuszek! <3 pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdeczne gratulacje!
    Tak mi się właśnie coś wydawało:) Czyli będzie wiosenne dziecię? Super, rodzenie wiosną jest idealne, sprawdziłam dwukrotnie:D
    Czerwona sukienka jest przepiękna, wyglądasz w niej idealnie:)

    Co do inspiracji... Łatwo nie jest, zwłaszcza zimą;) Co do inspiracji, zapraszam do mnie, tutaj, nie ma tego jakoś strasznie dużo, ale może coś Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...albo sam początek lata, zależy jak będzie chciało wyjść ;)
      Ojej, ale pięknie wyglądałaś! Rzuciłam szybko okiem, ale zobaczę dokładnie. Super, że takie intensywne kolory ubierałaś i widziałam nawet naszą "wspólną" pulposukienkę. Też z niej teraz korzystam :)

      Usuń
  19. Kochana serdeczne gratulacje półmetkowe składam :-* Cudownie wyglądacie. Podobnie jak Ty nosiłam właśnie takie oversizowe sukienki, tuniki i luźne rzeczy, nie inwestowałam zbyt wiele w rzeczy ciązowe, chociaż i tak ich się trochę nazbierało, bo pięc par spodni z pasem ciązowym, ze trzy spódniczki i tuniki aż do rozm.44 plus trzy nowe płaszcze, bo w starych dopiąć się nie mogłam i jeszcze zapomniałabym o butach, w których nie mieściłam się już od 7 miesiąca. Nie to, że Cię straszę czy coś, ale ciąża to stan wyjątkowy- rządzi się swoimi prawami i tu nie ma miejsca na odchudzanie czy dbanie o linię- wiesz co mam na myśli- więc pozostaje zmiana garderoby. Wolałam zainwestować w rzeczy z tzw. drugiej ręki, bo jedna para spodni to wydatek około 150-200zł, a chodziłam w nich raptem... miesiąc. Dlatego jeśli jesteś czymkolwiek zainteresowana to daj znać, chętnie Ci podeślę :) możesz zobaczyć na moim blogu większość rzeczy, które wtedy nosiłam z widocznym brzuszkiem od stycznie 2014 i porównać jak wyglądałam np. we wrześniu, październiku 2013 :) To były czasy... ;)
    Jeszcze raz ściskam Was serdecznie :)
    Ps. znasz już płeć? Buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki długi komentarz. Zobaczę na pewno :)
      Podobno chłopak ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  20. Wow wyglądasz kwitnąco :) Życzę szczęśliwego rozwiązania :) Fajnie, że nie boisz się mocnych kolorów, widać że czujesz się w nich idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję, fajny brzusio już masz! trzymaj się dzielnie - dla mnie to był najlepszy czas ;)
    a poza tym pięknie Ci w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  22. ciąża bardzo ci służy, wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy blog, interesujący post. Niedawno sama wróciłam do pisania bloga. Najbardziej do tworzenia nowych postów mobilizuje mnie liczba odwiedzających i obserwujących. Zapraszam do obserwowania i komentowania. Buziaki :) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz. Wszystkiego dobrego dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale wspaniała wiadomość. jejku, ciesz się i celebruj ten czas. Życzę dobrego samopoczucia i radosnego oczekiwania.
    Sukienka super

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz, ciąża Ci służy :) Czerwień to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po prostu kwitniesz. Mmmm. Rozmarzyłam się. Ja to w ciąży będę okropnie wyglądać, ale chyba się poświęcę...

    Niech sobie zgadnę, chłopiec? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku, fantastycznie wyglądasz! Ciąża Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prababcia już powiadomiona :D to bedzie jej trzeci prawnuk :D ?Gratuluje, tym razem na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna? ;) Dziękuję :) Mówiłam jej jak dzwoniłam, ale nie wiem czy słyszała mnie dobrze..

      Usuń
  31. Gratulacje, świetnie wyglądasz, widać że ciąża Ci służy :)
    Mam jeszcze pytanie z innej tematyki, pamiętasz może gdzie kupiłaś ten zegar na ścianę? Szukam właśnie czegoś takiego i będę wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro, chyba exito się nazywał. Dziękuję.

      Usuń
  32. Pięknie się prezentujesz:) Gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz to ja poproszę jeszcze więcej zdjęć! :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie byłam w Gliwicach, Agatka jest stąd ale obecnie mieszka na śląsku, teraz przyjechała nad morze :) A ja wykorzystałam jej obecność :) Ale jak będę w Katowicach dam znać mała kawka nie zaszkodzi jak będziesz miała czas :) Tylko ja sama nie wiem kiedy, sezon na ślubniaki zawalony po brzegi.... :) od maja do listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna wiadomość! Gratuluję z całego serca i życzę zdrowia. To już wiem, dlaczego tak promiennie wyglądałaś w każdym wpisie ;) Sukienka bardzo mi się podoba, ach, ten kolor!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz świetnie, aż nie mogę uwierzyć, że to półmetek:) ewidentnie ciąża Ci służy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak pięknie :)) Gratulacje raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję serdecznie! Ślicznie wyglądasz w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  39. This is clothes is beautiful, good quality.

    OdpowiedzUsuń
  40. Serdecznie gratuluję przyszłej mamusi! :) To pierwsze dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna mama! pikna sukienka! piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń