czwartek, 5 lutego 2015

Jedwab i koronka / Anushka

Dziś będzie nietypowy post ;) Chciałam Wam pokazać maskę do spania, która jest dziełem Ani tworzącej różne akcesoria i dodatki pod szyldem Anushka. W jej ofercie znajdziecie m.in. piękne kołnierzyki z wełny i kaszmiru, maski do snu (fanki "Śniadania u Tiffany'ego" i Audrey Hepburn pewnie będą zachwycone maską Holly) i zabawne kocie broszki. Czasem maleństwo zmusza mnie do drzemki w dzień, więc maseczka jest jak znalazł ;) Do tego jest 100% w moim guście - kobieca, klasyczna, prosta i wykonana z jedwabiu i koronki. Akcesoria Anushki możecie kupić na Pakamerze.

28 komentarzy:

  1. Dla mnie większym odkryciem są korki do uszu :) bo nie światło a dzięk jest problemem żeby spać w dzień :)
    Mam idealnie zaciemniające rolety ;);)
    Ale jest ładna , to fakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korki to też niezbędnik ;)
      Lubię jak ładne łączy się z pożytecznym ;)

      Usuń
    2. Ja mam podobnie jak Ania ::) jestem wrażliwa na dźwięk jak śpię wiec mam trzy poduszki na głowie, byle by sie tylko nie udusić :) Muszę chyba zakupić stopery :)

      Usuń
  2. Anushka tworzy piękne rzeczy! Fanki Audrey nie trzeba długo szukać. :) Ładnie Ci, a książkę polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)) Holly byłaby idealna dla Ciebie ;)
      Książka lekka i przyjemna, bardzo podobają mi się w niej ilustracje.
      Teledysk z małą czarną wzięłam właśnie z niej ;) Przy konkretnych elementach garderoby są też odnośniki do filmów.

      Usuń
    2. W takim razie muszę ją mieć!

      Usuń
  3. tytuł książki inspiruje :) zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Nie wiem czemu, ale się uśmiałam :) Chyba dlatego, że mnie to już co najwyżej wypada zaopatrzyć się w zapałki do podpierania powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też było bardzo wesoło jak robiliśmy zdjęcia :P

      Usuń
  5. Wiesz, że miałam ten sam problem- zmęczenie, a tu w dzień nie byłam przyzwyczajona do spania, ale nie pomyślałam o masce. Ta jest faktycznie piękna i zmysłowa, a Twoje zdjęcia takie urocze i klimatyczne :)
    Teraz przy maluchu jestem czasem tak zmęczona, że nauczyłam się tzw. szybkiego spania,czyli szybko zasnąć,szybko spać i szybko się obudzić, szczególnie jak w nocy co godzinę mam pobudkę.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz do Ciebie wpadam! Wkulniemy się pod kocyk z dobą książką i będziemy gawędzić.;-)
    Opaska ładna. fajny pomysł na prezent - ładna rzecz, której sam sobie człowiek raczej nie kupi.
    na ostatnim zdjęciu jesteś taka kochana...

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten problem dziennych drzemek, też zawsze przeszkadza mi światło. Pamiętam, ze kiedyś (za złych i krzywych czasów) uszyłam sobie taką maskę i namalowałam na niej wielkie, otwarte oczy ;) Musiała straszyć współpasażerów, jeździłam z nią autobusami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam już taką maskę, faktycznie pomaga pospać dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna jest :) Ja mam podobna tylko z napisem "obudź mnie na sex" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę, ja to chyba jestem naprawdę jakaś taka... łatwo zasypiająca ;P
    zasnę w hałasie, zasnę przy świetle, zasnę na siedząco... mogę spać 24 godziny na dobę ;P
    maski mi niepotrzebne, korki mi niepotrzebne... Boże, to jest chyba najwyższy level rozlazłości....

    a maska jest urocza!

    P.S. miała taką maskę? nie widziałam filmu, kilka lat temu czytałam książkę, byłam nią zachwycona, ale takich szczegółów nie pamiętam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W filmie miała ją w jednej z pierwszych scen :)

      Usuń
  11. Nie lubię drzemać w ciągu dnia, budzę się wtedy taka rozbita:( ale maska urocza, a Twoje zdjęcia piękne. Ponieważ jestem u Ciebie pierwszy raz to gratuluję maleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co prawda jeszcze w brzuszku. Staram się spać tyle ile się da :D

      Usuń
  12. Maseczka piękna, zawsze o takiej marzyłam ... i o zatyczkach do uszu też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic prostszego - sprawić sobie samej prezent albo komuś podsunąć delikatnie pomysł ;)

      Usuń
  13. Maseczka jest bardzo ładna, rzeczywiście pięknie wykonana!!! Słodkich snów zatem Wam życzę :D

    P.S. Ja w obu ciążach cierpiałam na bezsenność!!! Było to okropnie męczące, bo często przesypiałam zaledwie 2 godziny w ciągu doby!!! I tak kilka dni pod rząd! Chodziłam jak zombie, ale zasnąć nie mogłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne są te maski - sama sprezentowałam takie moim przyjaciółkom i były zachwycone. A były tak ładnie zrobione, że aż trudno było się z nimi rozstawać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam maskę na oczy. Bardzo się przydaje zwłaszcza, że często miewam migreny i drażni mnie każde światło. Ale na co dzień w niej nie śpię.

    OdpowiedzUsuń
  16. fotograf świetny ale bez Tej modelki, no cóż, to by już nie było
    takie fajne... masz kojący wystrój domku - widać, że stanowi
    część Ciebie - subtelnie ale z charakterem...

    ilustracja zachęciła mnie do lektury...

    i masz rację - wysypiaj się na zapas - słodkich snów ♥

    OdpowiedzUsuń