czwartek, 12 lutego 2015

Dekolt z tyłu, dekolt z przodu


Czyli jak jeden t-shirt może sprawić wiele radości ;) Mocno zdziwiłam się jak go rozpakowałam - uniwersalny "oversize" rozmiar wyglądał na meeeeega szeroki. Na szczęście t-shirt ma tak fajną "lejącą" formę, że super się układa. Naszyjnik pojawił się już wcześniej na blogu tutaj. Do kompletu skusiłam się też na kółeczka - kolczyki (niestety na zdjęciach nie widać), oczywiście w wersji srebrnej, bo złotą toleruję wyłącznie w postaci obrączki i pierścionka zaręczynowego ;) 
Zjadłam dziś dwa pączki, chociaż przy aktualnym apetycie mogłabym z 10...

t-shirt THE ODDER SIDE / biżuteria M PASZKIEWICZ JEWELLERY / spódnica i sweter ORSAY / buty BERSHKA

24 komentarze:

  1. podoba mi się niezwykle!
    i ten t-shirt i biżuteria!

    P.S. ja trzy, ale też miałam ochotę na mniej więcej 10 ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, jak dawno mnie tu nie było! Ale widzę, że wiele się zmieniło :) Jest cudownie <33 Zawsze było, a teraz zachwycasz mnie jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No zmieniło, zmieniło :)) Przybyło mnie trochę ;) Muszę ponadrabiać zaległości i koniecznie zajrzeć też do Ciebie!

      Usuń
  3. Pięknie!
    P.S. T-shirt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie elegancko wyglądasz :)
    dziś zjadłam 4 paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz w ciąży. Idealna długość spódnicy, nogi wyglądają bardzo zgrabnie. I powiem Ci Elu, że zaczynasz mi się kojarzyć z dekoltami na plecach ;) Kiedy pokazałaś ten czarny sweterek z Top Secret podbiegłam do sklepu nabyć drogą kupna taki sam. Na razie zakładam pod niego czarną koronkową koszulkę/ kolorowe sukienki. Odsłonięte plecy są według mnie bardzo seksowne ale w taki bardziej elegancki i mniej oczywisty sposób niż mocno wyeksponowany biust :)

    Pozdrawiam,
    Nalevka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Ciągle mam z tyłu głowy posty o "liście klasyków" Marii z ubierajsieklasycznie.pl i gdybym miała wymienić kilka rodzajów ubrań, które się na takiej mojej prywatnej liście znajdują, to na pierwszym miejscu znalazłyby się bluzki, swetry, sukienki z odkrytymi plecami. Ten sweterek z koronkową koszulką/kolorową sukienką musi wyglądać świetnie :) Miło przeczytać, że ktoś czasami zainspiruje się tym, co pokazuję. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  6. T shirt mega. Dekolty na plecach moim skromnym, babskim zresztą zdaniem są seksowniejsze niż na biuście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ten t-shirt! a Ty niezmiennie w swoim, bardzo dobrym stylu:)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie-dekolt jak dla mnie idealny. Chyba sama poszukam czegoś dla siebie w tym stylu :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak deklolty na plecach to cala Ty, sa piekne !
    Ale jak rozumiem te szpilki to na zdjecia ;);)
    Nie chodzi o to ze nie mozna chodzic ,ale ze naprawde szkodzą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, nie odważyłabym się chodzić w szpilkach teraz. Aktualnie mam minus 10 punktów do zręczności ;) Dzięki Aniu.

      Usuń
  10. świetne zestawienie, idealnie do Ciebie pasuje!

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny dekolt :) ja niestety nie potrafię sie na taki zdecydowac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stonowana stylizacja z nutką seksapilu. Podoba mi się :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten tshirt oversizowy jest nietypowy właśnie dzięki dekoltom, a Ty wyglądasz czarująco :) Idealnie jest :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie Twój komentarz, w ogóle bym nie zwróciła uwagi, że T-shirt jest szeroki - świetnie się układa! A w biżuterii również jestem zakochana, pięknie delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. klasycznie a jednak interesująco - im prościej, tym lepiej - tak trzymaj!

    a ja wrąbałam 7 krągłych sztuk - no, ale i w pracy częstowali i Tatko
    własnoręcznie dokonał zakupu, a na wierzchu cudnie kwaśne żurawiny
    delikatnie spierały się z przesłodką marmoladą w/w - więc sama jestem
    okrąglinek...
    jak mawia ślubny - mam spokój na kolejnych 7 m-cy - choć ja myślę,
    że raczej już na cały rok...

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba z dekoltem na plecach podoba mi się bardziej!!! Fajna, rzeczywiście ładnie się układa!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie dekolt z tyłu wygląda dużo oryginalniej, koszulka bardzo niecodzienna ;) No i te szpilki! Akurat mam kupon prezentowy do Bershki... :D Nie myślałam, że takie fajne buty tam można spotkać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń