sobota, 27 grudnia 2014

Wyprzedaże

Poniżej zdjęcia rzeczy, które zainteresowały mnie na aktualnie trwających wyprzedażach w sieciówkach. Starałam się zwracać uwagę na jakość i cenę. Oczywiście moje własne upodobania do określonych fasonów, materiałów i długości wzięły górę. Jak wiecie uwielbiam sukienki i spódnice midi, spodnie z wysokim stanem i buty z ostrymi noskami. Nie zabraknie ich w moim subiektywnym wyborze rzeczy, których warto szukać na obniżkach. 


1. Dżinsowe spodnie mom fit ZARA 119 zł KLIK
2. Spodnie z kantem ZARA 59,90 zł KLIK (w składzie bawełna 48%)
3. Czarna długa sukienka ZARA 149 zł KLIK (bawełna 94%, wełna 4%, kaszmir 2%)


4. Spodnie z lampasami ZARA 119 zł KLIK (bawełna 51%)
5. Szara bluzka ZARA 149 zł KLIK (wełna 39%)
6. Spodnie z wysokim stanem ZARA 149 zł KLIK


7. Baleriny w zwierzęcy wzór ZARA 79,90 zł KLIK
8. Żółty sweter ZARA 89,90 zł KLIK (moher 31%)
9. Skórzana miętowa torebka 129 zł KLIK


10. Jasnoniebieska koszula MANGO 59 zł KLIK (bawełna 100%)
11. Czarna prosta sukienka MANGO 85 zł KLIK
12. Minimalistyczny naszyjnik w kolorze srebra MANGO 25 zł KLIK


13. Wełniany sweter RESERVED 99,99 zł KLIK (wełna 100%)
14. Spódnica midi RESERVED 69,99 zł KLIK
15. Gruby kardigan RESERVED 249,99 zł KLIK (tak wiem, cena nawet po obniżce nie należy do atrakcyjnych, ale za to 76% wełny)


16. Skórzana torebka MOHITO 179,99 zł KLIK (skóra 100%)
17. Szalik Anja Rubik dla MOHITO 34,99 zł KLIK (podobno 80% kaszmir)
18. Sweter Anja Rubik dla MOHITO 219,99 zł KLIK (50 % wełna i 10% alpaka)


19. Plisowana spódnica MOHITO 59,99 zł KLIK
20. Spódnica ołówkowa MOHITO 69,99 zł KLIK (bawełna 53%)
21. Granatowe bermudy MOHITO 69,99 zł KLIK

15 komentarzy:

  1. Szara wełniana bluzka cudo (dziwne, że ma tak dużo wełny w składzie). A spodnie w kant z zary to już moja tradycja wyprzedażowa, o dziwo na ich jakość nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy tez parę bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :):) teraz pozostaje czekac i zobaczyc co tez trafi ostatecznie do twojej szafy :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jutro wybieram się do Zary, mam już swój wypatrzony zestaw i trzymam kciuki by był dostępny w sklepie stacjonarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa co znajdzie się w Twojej szafie :) Ja dziś kupiłam 2 rzeczy, o których myślałam od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  6. parę rzeczy i mi wpadło w oko ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzka z marszczeniem! I w ogóle klasyczne spodnie z Zary - to moje stałe wyprzedażowe łupy!

    OdpowiedzUsuń
  8. numer 15 to jest coś, co bym sama nabyła ;P

    i wiesz pewnie, co mi tu najbardziej w oko wpadło ;)
    ta bluzka musztardowa do ciucha numer 6 dodana ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. widać, że to rzeczy w Twoim stylu!
    ja dziś byłam w jednej z większych galerii handlowych, ale cóż... nic specjalnego! Mama i Tata za to kupili sobie płaszcze w Peek&Cloppenburg :)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już dokonałam zakupu w zarze, kupiłam naprawdę świetny i ciepły sweter a właściwie to swetrzysko;) A dziś buty z noskiem ah wogóle wyprzedaż na całego, trzeba uważać żeby portfela zbytnio nie odchudzić;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przydatny wpis :) może obserwacja? chętnie bym odwiedzała Twojego bloga częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wdzianko w klimacie szlafrocco - tak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piąteczka podoba mi się bardzo!!! Właściwie to cały zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też zaszalałam w tym roku na wyprzedażach :)

    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały tytuł bloga! Od razu kojarzy mi się z Coco Chanel <3

    OdpowiedzUsuń