wtorek, 2 grudnia 2014

W dobrym humorze

Połączenie czerwieni i rudości spodobało mi się tak bardzo, że postanowiłam w tej kolorystyce stworzyć kolejny zestaw (poprzedni tutaj). Jest w tym zestawieniu barw jakiś zastrzyk energii i ciepła (oczywiście nie polecam wychodzić z domu w takich temperaturach w cienkich rajstopach i półbutach, ale przecież wystarczy drobna modyfikacja i w tych kolorach można stworzyć adekwatny do pogody zestaw ;)) 
Nie pierwszy raz polecam zakupy na Allegro. Tym razem znalazłam na aukcjach czerwony golf (bez golfa w sezonie jesienno-zimowym ani rusz!) i beżowy płaszcz, za który zapłaciłam zaledwie 30 zł. Nowością w mojej szafie jest spódnica polskiej marki DanHen (dzisiaj wysyłka gratis, więc zachęcam do zaglądania na stronę sklepu).

spódnica DANHEN / golf i płaszcz via Allegro / buty KAZAR / torebka H&M


45 komentarzy:

  1. Piękne połączenie kolorystyczne, a spódnica i torebka są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja w moich kolorach;) Pozdrawiam, będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez tak kombinowalam , czerwona sukienka , karmelowe kozaki i torebka :) swietnie te kolory wspolgraja ze sobą :) spódnica świetna , aż nie wierze w plasZcz za 30 pln .
    I po cichu powiem - zmien torebkę , tanio , w sensie kiczowato Wyglda ta derma. Ale to tak po cichutku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no wiem, w tym kolorze obie torebki mam kiczowate :P

      Usuń
    2. wcale nie jest kiczowato ;P :(

      Usuń
  4. świetnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super połączenie :) bardzo mi sie podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mar dobra, pomocna i może nawet (jak Bóg da) inspirująca rada - jeśli lubisz takie spódnice, to obczaj IN.NĄ :)
    ona a takich modeli mnóstwo, a na życzenie każdy kolor uszyje :)
    ma też ołówki - dłuższe, krótsze... co kto chce ;P
    te spódnice ze skóry ekologicznej to fenomen, który podoba mi się na innych, na mnie wygląda kulawo - ale jedno trzeba przyznać: tylko dla chudonogich one są, bo każde inne, nieco nawet mniej chude nogi potężają sromotnie :>
    dlatego - naprawdę, obczaj tę IN.NĄ ;P kto ma te jej spódnice nosić, jak nie Ty ;)

    P.S.tak, podobają mi się te kolorki... tak świątecznie wyglądają razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Czerwień Cię ożywia, a połączenie z karmelem wygląda mistrzowsko:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na połączenie kolorów. Nie wpadłabym na taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzowskie polaczenie kolorystyczne!! :) spodnica ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała spódnica! Podoba mi się tez połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie kolorów jest dla mnie obłędne! Tak bardzo na TAK <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta skórzana spódnica jest genialna!!! ;)

    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Tobie ładnie w czerwieni... Mnie sie osobiście bardzo podoba, że te rudości mają różne odcienie, a czerwony się wydaje taki solidny przy nich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne polaczenie! Czerwony golfik b.twarzowy ;)
    Co do zakupow na allegro to rowniez jestem ich fanka, mozna znalezc naprawde duzo fajnych rzeczy i czesto o wiele taniej niz np.w sieciowkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne połączenie. I ta spódnica super, to skóra jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ekoskóra, podobno niedługo ma być dostępna online :) dzięki :)

      Usuń
  16. Piękne tło! Czerwony bardzo pasuje do Ciebie. Wyglądasz na radosną i pełną życia! :)

    Zapraszam Cię serdecznie do siebie.
    Dopiero zaczynam, jednak kilka wpisów się już pojawiło.
    Dodaję do obserwowanych i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompletnie nie moje kolory, ale Tobie dobrze w nich!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie bomba, świetna sylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no dobra dzięki miałam nie wydawać myślałam ze czarna midi rozkloszowana mi wystarczy - wyglądasz obłędnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz. Świetnie to sobie wymyśliłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Połączenie kolorów fantastyczne, czerwień lubi beże ale teraz widzę że dobrze wygląda z karmelem. Lubię takie spódnice, dobrze wyglądają nawet przy figurze o rozbudowanych dolnych partiach. U Ciebie figura idealna :-) powinnaś częściej nosić spódniczki. Tez korzystam często z allegro, mimo wszystko jest to najbardziej popularna platforma sprzedażowa gdzie kupisz wszystko, a sprzedawcy tam mają swoje sklepy internetowe, o których dowiaduje się podczas zakupów na aukcji. Płaszczyk rewelacja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście kolorystyka świetna, i muszę przyznać, że bardzo do twarzy Ci w takich kolorach !

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycam się, a zachwyt mój sięga zenitu ;). Te kolory są idealne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely look!

    http://alovelystyle.blogspot.co.uk/

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=459022251&pid=uid7441-25962271-17

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wyszło kochana! spódniczka robi ,mega wrażenie i ten płaszczyk... tylko za 30 złociszy? aaaaaaaaaaaa też chcę!! <3
    Świetnie wyglądasz :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful skirt! Caramel buttery leather- very luxurious!
    Ana
    www.champagnegirlsabouttown.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudowny jest ten zestaw! :) Naprawdę Ci pasuje.
    Aż zamarzyłam o czerwonym golfie... Urzekł mnie także płaszczyk i spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorystyka kolorystyką (bardzo mi się podoba), ale tło to dla mnie mistrz. Masz taki ładny zakątek w domu? Jeśli tak - odbrzydliwie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha! I znowu zdjęcia na ściance! :D Jak ja Ci zazdroszczę takiego tła! Połączenie kolorystyczne - świetne, czerwień bardzo do Ciebie pasuje i idealnie podkreśla Twoją urodę. Obłędne szpilki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. czerwienie lubują się w niestandardowych zestawieniach -
    jak chociażby z brązem, rudością czy taką cappuccino...
    mojej córce przede wszystkim spodobały się zasłony :)

    OdpowiedzUsuń
  31. takie połączenie kojarzy mi się ze świętami :) bardzo mi do Ciebie pasuje!
    Jest klasa, szyk i energia :)
    Szpilki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń