niedziela, 7 grudnia 2014

Romans czarnego z białym


Uwielbiam proste, graficzne, czarno-białe zestawy! Z jednej strony żałuję, że z różnych względów przez dłuższy czas nie będę mogła robić zdjęć w plenerze, z drugiej - w przypadku tych zestawów, trudno byłoby pokazać je w pełni przy obecnej temperaturze, a "znienawidzone" przeze mnie zasłony tym razem nie wypadają tak źle ;) Długo się wzbraniałam przed założeniem konta na Instagramie, ale szaleństwo dopadło i mnie. Zapraszam chętnych do śledzenia i podglądania tutaj ;)

spódnica MESSO / bluzka i spodnie LANTI / buty MOHITO / biżuteria PANDORA / kopertówka COS


37 komentarzy:

  1. Ela w spodniach?
    i to takich dresopodobnych? przez chwilę oczom nie mogłam uwierzyć ;P
    ale uwierzyłam ;P
    chyba nawet ta spodniowa wersja Ciebie podoba mi się tu bardziej niż spódnicowa ;)
    a zasłony to naprawdę świetne tło jest!
    no przestańże już narzekać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a ja po domu ciągle łażę w dresie :D Teraz doceniam bardzo spodnie z gumką i myślę, że z każdym dniem będę doceniać bardziej.
      Ostatnio jestem bardzo marudna ;)

      Usuń
    2. Jesteś w ciąży?! Coś między wierszami mi to podpowiada. Trochę w notce, a jescze bardziej w tym komentarzu ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój styl! Wyglądasz tak naturalnie i kobieco nawet w dresopodobnych spodniach. A zasłona w roli tła sprawdza się świetnie! Pozdrawiam, Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie, ty w spodniach to widok niecodzienny :)
    Jeden i drug zestaw fajny, choc bluzka akurat ze spodniami lepeij mi sie komponuje :)
    No i fajny akcent czerwieni w postaci szminki i torebki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie noszę bardzo często, zwłaszcza do pracy, bo najważniejsza wtedy jest wygoda. A w wolnym czasie i na blogu realizuję swoją bardziej kobiecą stronę ;) Dzięki. Widzę, że Lanti do Lanti wygrywa ;)

      Usuń
  4. I widzisz biała , jakże znana mi bluzka wypada tutaj swietnie , patrząc na fotki , dodaje świeżości tej zazwyczaj poniżej zimie :):) cudnie jest :):)
    A twoje zasłony uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć do kompletu Twoją w negatywie ;) świetna bluzka do wszystkich dołów z wysokim stanem.

      Usuń
  5. Kocham black and white :) W Twoim wydaniu oba zestawy są świetne i w spódnicy i w spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, biało-czarne zestawy nie zawsze jednak wyglądają dobrze. Aby taki prosty zestaw nie stał się banalny potrzeba dobrego pomysłu. Ty je zawsze masz, dlatego oba zestawy są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasłony uwielbiam! :) I cieszę się że jesteś też na insta ostatnio jakoś jestem tam częściej :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz szykowne dresy!! Wyglądasz świetnie, zgrabnie i kobieco!! No i te Twoje piękne midi spódniczki, w każdym poście inna....no piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba ostatnio dobierasz stylizacje do zasłonowego tła:)I bardzo dobrze bo mix bieli i czerni to klasyka elegancji.Super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czarno-białe zestawienia, a Twoje są genialne! Sama nie wiem, które bardziej mi się podoba, ale chyba bardziej to dresowe i ta czerwona szminka - idealnie się w obu wersjach komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodniczki to Twoj "znak firmowy", ale dzis bardziej podobasz mi sie w portkach! Na luzie, ale nadal w tonie swojej charakterystycznej elegancji. Jest moc!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd w spodniach rewelacja a szpileczki skradły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie, biało-czarne zestawienia to wspaniała klasyka!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. I spódniczka, i spodnie są idealnie w moim guście :-) Kapitalnie wygladasz, ale wersja ze spodniami rządzi :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna spódniczka i kopertowka!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne stylizacje, choc moja favortytka bedzie wersja w spodnicy :) i to tlo jest cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarno-białe połączenia, pełne klasyki i kobiecości. I do tego czerwona szminka - wprost idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw idealny! ten ze spodniami sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna spódnica z pierwszego zestawu! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze stylowo i kobieco! pięknie!
    ja postaram się jakieś zdjęcia w plenerze wykonać, nie wiem co z tego wyjdzie ;)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładnie!
    Ten zestaw ze spodniami, jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lekkiego szoku doznałam widząc Cię w dresikach, ale... szybko mi przeszło ;). Osobiście wolę wersję ze spódniczką, ale ze spodniami też jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja ze spodniami <3 a i zasłonki prezentują się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękna sceneria zdjęć, zestaw też idealny !!! super

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna bluzka, świetne szpilki - jestem pod wrażeniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem ta bluzka niezbyt pasuje do spódnicy. Zestaw pogrubia. Przepraszam, że to napiszę ale jak dla mnie to najgoszy stylizacja jaką widziałam na Pani blogu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Spodobał mi się ten zestaw ze spódnicą. Taki niewymuszony, a jednocześnie elegancki.

    OdpowiedzUsuń