środa, 12 listopada 2014

Szarak

Zaniedbuję ostatnio komentarze i wizyty u Was, ale wierzcie mi, że siedzenie przed komputerem to jest jedna z ostatnich czynności, na które mam obecnie ochotę. Mam nadzieję, że nabiorę sił niedługo ;) Jesień nas rozpieszcza (szkoda tylko, że nie mogę korzystać z pięknej pogody). Super, że zdjęcia zrobione w październiku nie odbiegają zbytnio od aktualnych temperatur ;) Moje zapasy zdjęciowe powoli się kończą, więc następne posty pewnie będą "pocztówkowe" i z letnich wakacji. Trzymajcie się ciepło :)

sukienka PULPA / sweter i pasek RESERVED / kopertówka MOHITO / buty ZARA


37 komentarzy:

  1. Tez zachwycam się tym, jaką ostatnio mamy piękną jesień. Mnie taka pogoda także wypycha z domu i sprawia, że mam ochotę godzinami spacerować po parku ;) szczególnie z aparatem, bo kolory liści są przepiękne! Pozdrawiam, ciekawa i inspirująca stylizacja. Szary kolor bynajmniej nie jest banalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie! Te kolory są idealne, zawsze asz wszystko zgrane do perfekcji ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w szarości:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szaraczek :) Uwielbiam takie kardigany. Widać, że Twój jest dobry gatunkowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful grey and black look---so chic and pretty!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co się dzieje! Weź się w garść. Kochana, życzę powrotu do formy!
    Jak zwykle prosto i spokojnie. Przepiękny naszyjnik.
    I moje ulubione szarości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Biedaku mam nadzieję że już niedługo wszystko będzie u Ciebie ok!!
    Kochana jak zawsze pięknie i klasycznie, ten szary sweter wygląda niesamowicie milutko i przytulnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się szykuje powiększenie rodziny?:))) Jak zwykle cudownie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty mają fantastyczny krój!

    O nie... post o wakacjach... to morderstwo :>

    OdpowiedzUsuń
  11. jest szarakowo ^^
    Mar lubi, Mar się uśmiecha do monitora ^^

    P.S. Ela, ale to naprawdę nic bardzo poważnego?

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka klasa! bardzo lubię szarości, więc cały look uwielbiam!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspanialy zestaw, niby jesienny a taki subtelny. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne szpilki! I ta polska jesień... Dzieki za piękne zdiacia; szkoda ze sie kończą bo naprawde fajnie sie na nie patrzyło :) Na pewno cos wymyślisz Powodzenia!
    Trish
    http://www.champagnegirlsabouttown.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak pogoda piękna....
    Cudny zestaw, uwielbiam szarości, w Twoim zestawie się zakochałam:)
    Duuuużo sił życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślę zdrowotne fale, moja droga!
    Sweter bym Ci ukradła.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze z klasą i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zycze szybkiego powrotu do formy!!!
    O szarosci, moje szarosci!!!! Biore wszystko!;) Pieknie...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka życzę Szaraczku piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wpisałas się w klimat naszej ciepłej jesieni :-) najważniejsze zdrowie, więc poczekamy, kuruj się :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie długie swetry, w których można się schować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na wielu blogach oglądam szarości ale Twoje zdecydowanie najbardziej przypadły mi do gustu!
    pięknie, uroczy naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowia życzę! Piękne te szarości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli ktoś powie,że szarość jest nudna, to powinien dostać w odpowiedzi link do tego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ładnie szaro ale nie buro :) Śliczny naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi nigdy nie wychodzi robienie zapasów jeśli chodzi o posty na bloga. :P
    Pięknie, promiennie wyglądasz! Lubię szarości, więc tym bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz w żywych kolorach, ale dopiero szarość idealnie wydobywa Twoją urodę :) Jak zwykle przepięknie, prosto i z klasą. A zdjęcia? Cóż tu dużo mówić - zawsze się nimi zachwycam, dzisiaj tak samo ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale masz piękne te butki! jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna sukienka, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja lubię takie subtelne zestawienia! Sukienka z tym swetrem i paskiem wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. ha, poznaj wszystkie odcienie szarości, rozsmakuj się w nich -
    a poczujesz, że żyjesz? tak mógłby być zatytułowany ten post...
    bo wbrew feerii cudownych mocnych barw - szarość rządzi <3

    OdpowiedzUsuń