wtorek, 25 listopada 2014

Jesienna lista marzeń

Kilka z rzeczy poniżej znajduje się już w mojej szafie, inne bardzo chciałabym mieć, ale czasem cena uniemożliwia spełnienie marzenia. Może znajdziecie tutaj coś dla siebie. Oprócz polskich marek jest też kilka rzeczy z sieciówek, każdy element z zestawów podlinkowałam. Zachwycam się od jakiegoś czasu płaszczami Markowskiej, ciekawe czy znajdzie się ktoś komu nie spodoba się czarny płaszcz z alpaki? Szafirowy wełniano-kaszmirowy też piękny. Od dawna na mojej liście znajduje się torebka od Przywara Strzałka. Może skorzystam z rabatu -20% na DaWanda, który znalazłam w grudniowym Zwierciadle. Do tego w oko wpadły mi proste sukienki polskiej marki DanHen i wełniana szara sukienka RAW. Przez swoją minimalistczną formę dają wiele pola do popisu i mogą być noszone na wiele różnych sposobów przy zmianie dodatków.


spódnica MESSO / bluzka LANTI / płaszcz ALEKSANDRA MARKOWSKA / szpilki GUESS / torebka PRZYWARA STRZAŁKA



 sukienka DANHEN / płaszcz F&F / torebka PRZYWARA STRZAŁKA / naszyjnik ANNA ŁAWSKA / botki MOHITO




 sukienka DANHEN / płaszcz ALEKSANDRA MARKOWSKA / torebka MANGO / botki MOHITO




 płaszcz ALEKSANDRA MARKOWSKA / sukienka RAW / botki MOHITO / kopertówka MANGO / naszyjnik ANNA ŁAWSKA




22 komentarze:

  1. Z pierwszej propozycji mam bluzkę Lanti , czarna , nosiłam z podobna spódnica , tylko biała ;)() poniekąd negatyw tego co proponujesz :) tylko za taki płaszczyk dałabym sie poskroić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam białą, czarnej już niestety nie było, a bardzo mi się podobała! Może poproszę kiedyś o uszycie, jeśli będzie taka możliwość.

      Usuń
  2. Płaszcze wyglądają obłędnie, szczególnie podoba mi się krój niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko byłoby mi się zdecydować. W sklepie online można dostać oczopląsu od tych płaszczy.

      Usuń
  3. wszystko jest bardzo piękne!! moja lista marzeń podobnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę na listę i mam wrażenie, jakbyś to wszystko już miała. Może dlatego, że wszystko jest bardzo po Twojemu. A może to wzorzyste Messo tak mocno rzuciło się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, faktycznie, po mojemu :) Do szafy marzeń wszystkie z tych rzeczy bym przygarnęła. Na razie mam tylko dwie, a trzecia jest w drodze ;) Najbardziej podobają mi się jednak płaszcze, ale niestety ciężko będzie wygospodarować taką kwotę :(

      Usuń
  5. tak, pierwszy zestaw zniewalający, szpilki, bardzo podobne, już mam to tylko dorzucę resztę i gotowe ;)))
    ale tak prawdę mówiąc, to świetne zestawy!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna lista:) Sporo rzeczy trafia w 100% w mój gust! Zacznij kochana tworzyć już powoli zimową listę, bo coraz zimniej za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja Ci powiem tak - nie ma sensu wydawać pieniędzy na ten kaszmirowy, bo on jest naprawdę dość cienki, niewiele grubszy zapewne od tego czarnego który ostatnio tu nam pokazywałaś ;)
    macałam go wiele razy, mierzyłam nawet - wiem, co mówię ;)
    ale na ten z alpaki, to już trochę pieniędzy odłożyć warto ;)
    choć też nie jest tak ciepły, jak ciepłe są choćby alpakowe płaszcze KOSSMANN albo Arytonu (Arytona?) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten był granatowy, nie wiem dlaczego wszyscy widzieli go na czarno ;)
      Ja już trochę nad tym myślałam i chociaż wszystkie bardzo mi się podobają, to mam już piękny kaszmirowy płaszcz Diany Jankiewicz i jakby co to bym się nad tym czarnym zastanawiała... (tz. jakbym ewentualnie trochę kasy w totka wygrała :D)

      Usuń
    2. no właśnie - one są naprawdę ładne, ale za te pieniądze to kupisz cudowny, gruby, na nawet spore mrozy odpowiedni płaszcz w Arytonie.
      wlazłam tam z mamą wczoraj, za 1350 są tam takie płaszcze, że klękajcie narody.

      Usuń
  8. Faktycznie płaszcze Aleksandry Markowskiej są piękne - idealnie skrojone i te głębokie kolory! Zestawy świetne - chętnie bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Granatowy płaszcz, przepiękny, hmmm..., właściwie to chętnie wszystko z każdej propozycji chętnie bym widziała w swojej szafie:))
    Muszę "puścić Lotka" :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehhhh no i zapragnęłam torbę Strzałki...a jeszcze chwilę temu nie zdawałam sobie sprawy o jej/jego istnieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zestawy! płaszcze są super:)! zapraszam do siebie:)
    www.mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te płaszcze (zwłaszcza czarny i granatowy) Markowskiej sa przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka RAW i spódnica MESSO - super, bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń