czwartek, 27 listopada 2014

Gnieciuch

Wdzięczenie się do aparatu, żeby zrobić zdjęcia na bloga szafiarskiego jest zajęciem dość żałosnym (przynajmniej ja tak o sobie myślę w obecnej chwili, bo gdy pozuje się na tle zasłon w domu poziom żenady osiąga jeszcze większy poziom). No cóż, sytuacja zmusza mnie do jednego z dwóch rozwiązań - albo rezygnuję, albo tak teraz będą wyglądały posty :( Mam nadzieję, że wytrzymacie z moimi zasłonkami do czasu sprawienia sobie jakiegoś tła fotograficznego.

golf COS via HOPLA / spódnica YES TO DRESS via Allegro / torebka COS via Allegro / buty ZARA / płaszcz TOP SECRET / szal RESERVED


43 komentarze:

  1. Tło jest świetne ale co tam tło, Ty wyglądasz świetnie ładna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra, to mam motywację do sprawienia sobie albo Lechowi ładnych zasłon w domu, bo nie pozowanie na zasłon tle jest żałosne, a wrzucanie zdjęć ciemnych, burych i z kiepskimi kadrami, a tylko takie z racji zimna udało nam się w tym tygodniu (docelowo zatem na przyszłotygodniowy wpis) popełnić :(
    chowam się do ciepła po dwóch minutach - i tyle z mojego pozowania :(

    także - nie narzekaj, bo piękne są te zdjęcia, Elu!

    a gnieciuch jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden raz może ujdzie, ale nie jest to dobre rozwiązanie na dłuższą metę (chociaż plusy są, nie marzniemy).
      Żal mi zdjęć w plenerze, zawsze jest więcej możliwości i zawsze największą radochę w prowadzeniu bloga sprawiało mi szukanie scenerii, zwiedzanie nowych miejsc, ten element zaskoczenia, że nawet przyparkingowa łąka może wyjść na zdjęciach jak bajkowa kraina :P

      Usuń
  3. A mnie się bardzo podoba i spódnica, i tło, i całość :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O, tło masz bardzo ciekawe, wygląda jak profesjonalne.
    Gnieciuch prezentuje się jak dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie na tle tych zasłonek, ja jeszcze próbuję na zewnątrz, ale po dwóch minutach mam czerwony nos (i wyglądam jak żul;).
    Spódnica cudna, ma świetną fakturę, a całość jak zawsze perfekcyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wygląda całkiem nieźle. Te firanki jak dla mnie całkiem dobrze się spisują jako tło, ja kiedyś używałam prześcieradła. :) Sama stylizacja też fajnie wygląda. Przyznaję, że jak widzę te pogniecione materiały na wieszakach to omijam a jednak teraz widzę, że ładnie wyglądają. Ileż to raz na kimś mi się coś podoba, ale na siebie jak ubiorę już tak nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaslonki świetnie wyglądają jako tło. Naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Też chętnie bym zrobiła sesję na tle takich zasłonek :-) . Zawsze coś innego. Genialna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  8. No co Ty marudzisz na te zasłonki? Ja na początku myślałam że to zdjęcia z jakiegoś super faszyn eventu!! Zdjęcia są ładne i doświetlone, na dworze szaro i buro, trzeba sobie jakoś radzić! Gnieciuch to prawdziwe dzieło sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ścianka ;))) podoba mi się ta spódnica! całość bardzo interesująca!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie na tle tych zasłon!
    pogoda ciężka dla naszych blogerskich wyczynów :) ja ostatnio robiłam zdjęcia w deszczu. Ale niedługo trzeba będzie się chyba przenieść do jakichś kawiarni :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny, bardzo dziękuję! :))
    marudzę, bo to nie będzie jednorazowa sytuacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw. Ciekawa faktura tej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja niemalże jak z metalowego origami - intrygująca
    i nie pozwalająca o sobie zapomnieć - zapisane tło tylko
    wzmaga ten na wpół komiksowy na wpół geometryczny
    charakter... cieszę się, że tu zajrzałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w zasadzie to nie przepadam za zdjeciami domowymi.. Ale.. ale Twoje zdjecia wogole na takie nie wygladaja! Zaslonki sa genialne i wspaniale udaja tlo jak z profesjonalnego studia;) A jesli tylko bedziesz na tym tle pokazywala takie swietne zestawy ciuchowe jak ten dzisiejszy - nic mi tu przeszkadzac w odbiorze nie bedzie!
    Super spodnica!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka jest piękna. Zdjęcia super pomyślane, nawet do głowy by mi nie przyszło, że to zasłony :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. a już myślałam, że byłaś na jakimś evencie :)

    spódnica - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Ela!!! Jak na warunki domowe, to zdjęcia wyszły naprawdę fajnie!!! Świetny pomysł, a zestaw jak zawsze... rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne te zasłony :) kopertówka świetna. Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko pięknie zgrane, no ale spódnica - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się zdjęcia na zasłonce bardzo podobają! :D Normalnie myślałam, że to jakaś ścianka :P A strój jak zawsze pięknie - prosto i z klasą, czyli to, co u Ciebie uwielbiam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie :) kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz przepięknie! Uwielbiam kobiety o tak delikatnej, romantycznej urodzie ^_^
    Świetnie dobrany zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  23. No tak u ciebie fotki na tle zaslon, u mnie na tle zaluzji, widac ze zima zbliza sie wielkimi krokami :)
    Tez nie lubie zdjec w domu, ale jak to mowia ja sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też kiedyś tak miałam, ale na tle ściany ;))
    Teraz przeniosłam się na ogródek, a sąsiedzi mają ubaw, no ale cóż, już nie patrzą przez okna, znudziłam się im ;))
    Spódniczka jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  25. nie jest źle z tym tłem :) dla mnie fajny wybór torebki

    poradnik modowy o torebkach teraz: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tło znakomite. Czerwona torebka jest fajnym akcentem do całego zestawu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie ;) Całkiem fajne masz te zasłonki :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. przegenialny zestaw - mega spódnica!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. I co, w domu foty dały radę, super te tło wyszło!!!!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/11/blue-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Te zasłony bardzo fajnie nadają się na tło! Nie musisz szukać niczego innego.
    Spódnica rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez uważam ze wdzieczenie sie przed aparatem zeby pokazać kieckę jest ... Żałosne . Cały czas tak mam i cały czas to robię ;) mimo całej sytuacji mnie dodała pewności siebie , i jest moim lustrem , bo te czasem mówi mi jest ok , a zdjecia obnazają niedociągnięcia .
    Juz kiedyś były te zasłony u ciebie , juz wtedy podziwiałam przestrzeń i światło w twoim mieszkaniu .
    Ja na początku istnienia bloga i takie na białej ścianie fotki robiłam ... Zanim nie przenioslam sie na ogródek , tak , żywopłot tez nie jest najlepszym tłem , ale wiem , ze nie mam odwagi pozować publicznie , a juz na pewno nie mojemu mężowi ;);)
    Wole juz to moje selfie ;);)
    Spódnica - oryginalna , po tytule pomyślałam ze nie moze mi sie podobać , ale podoba . Fajny fason , Tobie bardzo dobrze w takich

    OdpowiedzUsuń
  32. mi to tło nie przeszkadza, skupiam się na stylizacji, genialna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Very nice outfit! And I do like the red lipstick here. Looks so gorgeous)

    OdpowiedzUsuń
  34. Very nice outfit! And I do like the red lipstick here. Looks so gorgeous)

    OdpowiedzUsuń
  35. A gdyby tak ten golfik włożyć w spódnicę? Nie byłoby lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie, bo spódnica ma szeroką gumę, przypominającą pas ciążowy ;)

      Usuń