sobota, 9 sierpnia 2014

Koszulowa

sukienka ZARA % / torebka i buty via Allegro


49 komentarzy:

  1. podoba mi sie ! jest delikatnie , prosto , ale i ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. achhhh - ten sam model torebki, tylko w karmelu :)
    chyba nie pokazywałaś jej jeszcze, prawda?

    sukienka jest piękna i zdjęcia są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdzięczna Ci jestem oczywiście. Fajne bardzo tanie torebki, a ja torebki bardzo szybko niszczę, zwłaszcza te, które noszę do pracy.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może nie cudowna, ale z wiekiem coraz bardziej siebie akceptuję ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten spokoj bijacy z twoich zdjec...sukienka bardzo fajna, chetnie widzialabym ja w swojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Lubię takie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka i cudne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy! :)

    Zapraszam: http://onyxbijoux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo udane połączenie kolorystyczne.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, taki francuski niewymuszony szyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. karmisz moje zmysły :) Jest cudownie , takie ciepło bije ze zdjęć. jest klasa, kobiecość i styl !!!Zawsze perfect !

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaadnie Ci!!! I przypomniałaś mi że na początku lata nabyłam podobną kieckę ale moja nie jest tak śliczna jak ta którą masz na sobie no i chyba nie będę potrafiła nosić jej w takim stylu jak Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka, bardzo lubie taki styl :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, skojarzyła mi się z afrykańską puszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam za to skojarzenia typu "spacer po Toskanii" :>

      Usuń
  14. Koniecznie częściej "ubieraj" czerwoną szminkę!
    PS. Jakość i klimat Twoich zdjęć nieustannie mnie zachwyca... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się nosić ją coraz częściej ;) chociaż w realu nie wygląda tak dobrze jak na zdjęciach, strasznie daje po oczach ;)

      Usuń
  15. Ależ Ty wyszukujesz cudowne plenery!!!
    Sukienka jest piękna!!! Lekka, zwiewna, idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemal w każdym miejscu można znaleźć ciekawe tło do zdjęć. To np. jest w Jaworznie ;) dziękuję

      Usuń
  16. o jaa cie!
    zdjęcia są prześliczne, super klimat, a twoja stylizacja idealnie się komponuje ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna sukienka. Kolorystyka - super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz - zdjęcia kojarzą mi się z Toskanią, a kolory tła, sukienki i dodatków komponują się wspaniale :)
    Pozdrawiam Cię ciepło i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjecia przepiekne! Wygladasz swietnie :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za wspaniałe zdjęcia! :) Piękne fiolety biją od kwiatów. Wyglądasz świetnie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna sukienka- cóz za piekna sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty z panterką ma :)

    Poraża mnie jakość Twoich zdjęć, aż mi wstyd, gdy patrzę na swoje.

    OdpowiedzUsuń
  23. very beautiful pictures<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uroczy plener! stylizacja pachnie latem, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. buciki są świetne, a zdjęcia bardzo ładne:) , Kochana będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział w moim konkursie:* http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładna sukienka koszulowa;-) wyglądasz zjawiskowo!:) i ten uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie sukienki... a tło bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia a i stylizacja też ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. klimat zdjęć niesamowity! :) a tytuł bloga w pełni odzwierciedla to co robisz :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka koszulowa ma w sobie wiele uroku, a w tych okolicznościach przyrody wygląda wręcz niesamowicie, sielsko anielsko

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna sukienka i świetnie dopasowane buciki pozdrawiam serdecznie Bogna
    zapraszam do glądania biżuterii www.akantbiz.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycam się tą sukienką i zdjęciami! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia i... włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pieknie wygladasz w tej sukience :) kojarzy mi sie z takim greckim stylem :) A miejsce piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne miejsce, cudowne zdjęcia...
    Całość delikatna, zwiewna, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  37. rozbielone niebo nad Tobą - tak!
    takież na Tobie - już niekoniecznie...
    zachwyciłam się roślinnością <3

    OdpowiedzUsuń