wtorek, 5 sierpnia 2014

Korzeniowy Dół


sukienka PULPA / sweter HOPLA / torebka i buty H&M

34 komentarze:

  1. Iiiiiiiiiiiiiii się rozpłynęłam:))))))))))))))
    Piękna modelka, piękna sukienka i piękne miejsce, ach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, no, teraz to ja poznaję, gdzie fotki robiłaś - byłam tam, byłam!!

    Wiesz, lubię w Tobie, w Twoich stylizacjach, prostotę i minimalizm. To taka piękna i wysublimowana zwyczajność. Ta sukienka taka właśnie jest. A sweter wydaje się być jakby prowokacją, puszczeniem oka, bo jakby za długi, jakby za ciepły, a jednak wszystko gra;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa!!! Rozcięcie na plecach! Uwi elbiam:) Z kardiganem wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ty znalazłaś takie niesamowite miejsce do fotek ??!! Jak z fantazy ....
    Ślicznie Ci ... Sukience sie przygldalalam na stronie Pulpy ... Ale .... Doszłam do wniosku ze problem z stanikiem , ale znam juz odpowiedz ;);) pięknie pięknie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój idealny minimalizm w magicznym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twój minimalizm!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaaaaakie zdjęcia!!!! Szczena mi opadła!!! Zazdroszczę fotografa i fantazji!!! Bajka! Po prostu bajka!!!
    A Ty przeurocza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się sukienka razem z tym długim swetrem <3 Pięknie to wygląda i bardzo do siebie pasuje :) A co do miejsca, to gdzie jest tak pięknie? :) Chciałabym tam kiedyś zrobić jakieś zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Kazimierzu Dolnym :) dziękuję

      Usuń
    2. To mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam być :)

      Usuń
  10. ale świetna sukienka, taka uniwersalna chyba do każdych butów pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. "Twój" fason ;)
    pięknie wyglądasz w takich sukienkach!

    wiesz, co - kiedy oglądam Twoje zdjęcia, to zawsze się zastanawiam, co tu kogo ozdabia: czy te ubrania Ciebie, czy Ty je ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterko-płaszcyk <3 zgadzam się z komentarzem powyżej, jesteś urocza z cała tą Twoją prostotą i minimalizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prostota to jest to.
    Piękna sukienka a ten długi sweter dużo tutaj robi, nie jest nudno!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym swetrem wygląda zjawiskowo .!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty jak zwykle wyluzowana i swobodna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten sweter! :D super stylizacja! :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka, przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż zatęskniłam za Kazimierzem... Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna całość a to miejsce idealnie pasuje do stylizacji ! ...sweter skradł mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba zakocham się na amen w minimalizmie, tylko powiedz mi, czy w kwiatowym komplecie można być minimalistą?

    Poraża mnie ta prostota, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdradź, proszę, zdradź co to za miejsce! Sukienka miodzio, ma świetny tył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zrobiliśmy w Kazimierzu Dolnym :) tytuł posta to nazwa własna tego miejsca :)

      Usuń
  22. Jakie miejsce genialne! Super :)
    I sweter skradł moje serce!

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Klimat zdjęcia jest cudowny, idealny do zestawu który pokazujesz. Ślicznie wyglądasz, tak delikatnie, naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne to miejsce, magiczne :) I Ty wpasowałaś się tutaj idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie jest to miejsce, a Ty idealnie wkomponowałaś swój strój w ten klimat :) Wszystko ze sobą fajnie gra

    OdpowiedzUsuń
  26. zachwycające miejsce, zdjęcia magiczne, aż trudno wzrok od nich oderwać i od Twojej cudownie prostej sukienki

    OdpowiedzUsuń