niedziela, 17 sierpnia 2014

Drunklegends

Mniej znaczy więcej - wyświechtany frazes, ale nic bardziej trafnego nie przychodzi mi na myśl, gdy myślę o idealnej zawartości mojej szafy. Czytając bloga Marii i czerpiąc z niego mnóstwo inspiracji zbudowałam swoją "listę klasyków", które zawierają się w słowach: kobiecość, prostota, geometria, klasyka. Na takie ubrania zwracam uwagę i takimi staram się zapełniać swoją szafę. 

Koszulę, którą widzicie na zdjęciach można nosić jako sukienkę, ale zakładam ją też do spodni. Nie dość, że ma oryginalny krój ,jest też bardzo praktyczna. Przede wszystkim spełnia wymogi mojej "listy klasyków". Koszula pochodzi z letniej kolekcji polskiej marki Drunklegends, która na pewno spodoba się fankom minimalizmu i geometrycznych, nieszablonowych form.


koszula DRUNKLEGENDS / szpilki KAZAR / kopertówka COS via Allegro / bransoletka US



70 komentarzy:

  1. To prawda , twoja szafa pełna magii dla mnie jest ... Umiarkowanie , geometrycznie , ale niebanalnie . Uwielbiam na ciebie patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie buty i niesamowita koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe jest to cudo, Elu!
    no i te dodatki!

    ja, choćbym i dziesięć poradników ubierania się przeczytała, to nigdy tak stylową jak Ty nie będę - a może to kwestia tego, że w takim prawdziwym, surowym minimalizmie, w którym Tobie jest do twarzy ja wyglądam nijak?
    ostatnio się często na tym łapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie "modowa petarda"! ♥ :) Ta sukienka ma niezwykle ciekawy krój ;))
    PS. Ty masz taki śliczny uśmiech- zazdroszczę (w pozytywnym tego słowa znaczeniu)!

    OdpowiedzUsuń
  5. no no no sukienka niesamowcie oryginalna! nie przypominam sobie zebym widziala choc troche podobna! klasa!

    <a href="http://www.blogdrobe.blogspot.com>BLOGDROBE</a>

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw,
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula to świetny wybór, jest oryginalna, ładnie podkreśla Twoją sylwetkę i bardzo fajnie wpisuje się w Twój określony już styl :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie. Koszula jest oryginalna i przykuwa uwagę - podoba mi się!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka jest świetna, a z czerwonymi dodatkami nabiera mocnego charakteru. Nigdy nie lubiłam czerwonych obcasów, za to teraz zaczęły mi się bardzo podobać, nawet chyba zaopatrzę się w jedną parę - tylko po to, żeby je mieć ;)
    Piękne zdjęcia, jak zawsze zresztą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow bardzo efektownie :) Super! I te guziczki :):)
    Też lubię posty Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow bardzo efektownie :) Super! I te guziczki :):)
    Też lubię posty Marii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawa sukienka, świetnie prezentuje się z czerwonymi dodatkami :)
    piękne masz włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!!! Pięknie skrojona sukienka (koszula) :) Te guziki z tyłu sugerują prosty przód, a tu taka niespodzianka.
    Czerwone usta - dodają pieprzu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna sukienka, taka nieoczywista i ma coś z magi i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz wspaniale! Piękny odcień czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  16. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te same uczucia, choć uzupełniam je o jedno słowo - kolor. No nie umiem inaczej :)

    Less is more, less is more. Podoba mi się, to mało powiedziane. Wyglądasz bardzo seksownie w tej koszuli, podejrzewam, że spodnie niewiele tu zmieniają, jeśli na nogach pozostają szpilki :)

    PS Szpilki, czarne i czerwone - muszę dopisać do listy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko, jakie kolory żywe! Ale forma i tak wymiata :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Minimalizm jest lepszy niż przesyt :) Zjawiskową masz tą koszulę,mega oryginalny i ciekawy fason :) Super, że zestawiłaś ją z czerwonymi dodatkami, prezentuje się jeszcze bardziej kobieco i zmysłowo :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula jest niesamowita, bardzo oryginalna i nietuzinkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula jest fantastyczna. A sądząc po Twoich zestawach, zawartość Twojej szafy musi być świetna i bardzo zgrana.

    OdpowiedzUsuń
  22. wiem, że nie napiszę nic nowego, ale wyglądasz przecudownie!

    swoją drogą, to miejsce ze zdjęć to gdzieś w katowicach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, przy Nowym Muzeum Śląskim :)

      Usuń
  23. Fantastyczna koszulo-sukienka! Zajrzałam na stronę marki, mają mnóstwo ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zgadzam się - ta ich prostota i geometryczność bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  24. Bardzo Wam dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dodatki są mega !!! no i ta tunika

    OdpowiedzUsuń
  26. No dzieje się tu, dzieje. Niby klasyczna, ale zarazem przyciągająca uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny zestaw, przepiękne włosy i uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz rewelacyjnie. Bardzo mi się podoba ta sukienka, ma interesujący fason :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest rewelacyjna i bajecznie w niej wyglądasz, kobieco ;)
    Twoja lista klasyków jest podobna do mojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. o tak zgadzam sie w 100% z Twoimi słowami to idealny klasyk, obfity przód długosć jak kocham, ja juz ja widze do moich ukochanych skórzanych rurek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, już sobie to wyobraziłam, pewnie wyglądałabyś świetnie! :)

      Usuń
  31. Bardzo ciekawa, a czerwone dodatki dodatkowo ją " podkręcają :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. gdybyś o tym nie napisała nie wpadłabym na to ze to koszula...
    dla mnie jest to bardzo oryginalna sukienka, a ter czerwone dodatki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba najbardziej precyzyjnym słowem będzie tunika :) dziękuję

      Usuń
  33. Cudo ! Sukienka, blog,podejście do mody !
    Zostaje tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow!!! Koszula jest rzeczywiście niesamowita!!! Podoba mi się bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. fenomenalna sukienka, jestem jej zdecydowaną fanką

    OdpowiedzUsuń
  36. rany...co za sukienka! klasa sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czerwony z czarnym zawsze będzie się świetnie komponował :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawa stylizacja - cudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zestawienie ! Super wyglądasz i bardzo fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i dołączam do grona obserwatorów :D

    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  40. CUDOWNE POŁĄCZENIE
    Kochana boskie zdjecia i przełamanie czerni czerwienią
    Przesyłam wielkie buziaki z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że to tak wyjdzie ładnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz bajecznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniała koszula, ma bardzo oryginalny krój. ; ) Szczerzę powiem, że i mi by się przydało trochę takich klasyków. ; >

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta kiecka to cudo a Ty w niej wyglądasz obłędnie!!

    OdpowiedzUsuń
  45. najlepiej<3 sukienka jest genialna! dzięki za odwiedzinki i zapraszam ponownie:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgadzam się w 110% , mnie znaczy więcej.
    Koszulo-tuniko-sukienka obłędna, oniemiałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. super sukienka! świetnie wyglądają tu czerwone dodatki! + zawsze masz takie piękny uśmiech na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Czerwona szminka idealnie tu pasuje! Piękne szpilki pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fakt. Mniej znaczy więcej <3
    ślicznie to wygląda <3
    A buty to małe cudeńka :3

    OdpowiedzUsuń
  50. Jako sukienka prezentuję się na Tobie wyśmienicie!!!Uwielbiam takie niebanalne formy,tu jakieś marszczenia,zakładki,guziki i w dodatku w ulubionym kolorze:-)Czerwone akcenty wspaniale dopieszczają to cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka jest przepiękna! Kopertówka i szpilki w wyrazistych kolorach wystarczą, no i usta!
    A i miejsce znajome... ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  52. Gorgeous!! Love the red touch! <3
    Follow you now :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    OdpowiedzUsuń
  53. jeszcze takiej koszulo-sukienki nie widziałam! idealnie dobrane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna koszula!
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta koszula miała być moim kolejnym zakupem ;) Po Twoich zdjęciach jestem jeszcze bardziej zdecydowana. Wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Swietnie to wyglada. Prosto choc niebanalnie. I te szpilki boskie! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  57. Dzięki za linka do bloga Marii! Spędziłam ze dwa dni czytając co tylko się dało. Wspaniałe miejsce. U Ciebie też, jak zawsze, z klasą. Koszula jest świetnie udrapowana.

    OdpowiedzUsuń
  58. uwielbiam te Twoje proste, a ściągające szczękę w dół ubrania. Jestem urzeczona krojem tej sukienki, ależ ktoś to pięknie wymyślił. Wyglądasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  59. Do twarzy Ci z takimi intensywnymi ustami. Lubię gdy kolorowe dodatki podkreślają czerń.

    OdpowiedzUsuń
  60. trochę militarnie, trochę też figlarnie - i jest fajnie

    OdpowiedzUsuń