niedziela, 31 sierpnia 2014

Czarno - granatowy

Lubię uniwersalne ubrania. Ostatnio czarna koszula występowała w roli sukienki i z czerwonymi akcentami tworzyła zestaw, w którym mogłabym iść np. na imprezę (klik). Tym razem jest casualowo i wygodnie. Kolorystyka nie wyróżnia mnie z tłumu, ale forma sprawia, że mimo wszystko czuję, że nie jest to zestaw nudny. 

ps. zdjęcia robiliśmy przy okazji spaceru po Krakowie. Żałuję dwóch rzeczy: że nie zamieniłam słowa ze znajomą twarzą i że nie przyjechałam do Krakowa dwa dni później. Właścicielkę bloga Street Fashion in Cracow serdecznie pozdrawiam :)

 koszula DRUNKLEGENDS / spodnie H&M % / buty CCC / torba via Allegro



57 komentarzy:

  1. Prosty zestaw, ale za to jaki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj takie zestawy to moje ulubione, miejski kamuflaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry zestaw. Żałuję, że Cię nie spotkałam przy okazji Twojej wizyty w moim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Małgosiu, nic straconego :) Do Krakowa z Katowic bardzo blisko, może uda nam się coś zorganizować ;)

      Usuń
  4. wrrrr, dodawałam komentarz, a tu akurat brat router restartował i mój komentarz nie został dodany ;P
    więc - pisałam w nim, że przez kilka lat niemal pomieszkiwałam w Krakowie.
    i żałuję, że tego czasu nie wykorzystałam na pełniejsze zwiedzanie cudów, które w Krakowie można zastać.
    teraz pewnie nieprędko tam zawitam.
    pisałam jeszcze, że byłaś zapewne najbardziej gustowną kobietą, jaka tego dnia po Krakowie spacerowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłe, dziękuję, ale nie sądzę ;) widziałam w Krakowie wiele dobrze ubranych kobiet

      Usuń
  5. bardzo fajna stylizacja, super foty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Casual u mnie ostatnio notorycznie :) Śliczny zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty w czerni tak super wyglądasz! :) dzięki

      Usuń
  7. Czerń w tym wydaniu jest mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. proste zestawy są zawsze najlepsze / świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Remiksujesz ciuchy! Oczywiście, że tak, głupio się cieszę, przecież kto jak kto, ale Ty na pewno :). Uważam, że bardzo warto pokazywać te same ubrania w różnych stylizacjach. Czasami, kiedy oglądam blogi, wydaje mi się, że szafy dziewczyn nie mają dna, bo w każdym poście pojawiają się nowe ubrania... a czy na pewno o to chodzi, żeby zaskakiwać czytelników ciągle nowymi rzeczami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym już mieć tylko takie ciuchy, które mogę zestawiać na wiele sposobów :) dziękuję

      Usuń
  10. Wszystko ze sobą świetnie współgra :)

    Obserwuję ! :)) Zapraszam do mnie, z chęcią odwdzięczam się za komentarze i obserwacje :)

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna bluzka!!! Może wzajemna obserwacja naszych blogów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta tunikosukienka to najsprytniejszy ciuch jaki ostatnio widziałam! Masz szczęście, że pogoda ostatnimi dniami pozwala na noszenie czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, gdzie dostanę taką koszulę?! Rewelacja! :) Idealna do wszystkiego.
    Mam małą prośbę o pomoc.. zbieram pieniążki na swój wymarzony wyjazd, który jest już w sobotę. Wystawiłam na sprzedaż troszkę ciuszków, głównie sukienek, nowych, ze sklepu - może akurat coś Ci się spodoba?
    Pozdrawiam ciepło :) Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  14. To tylko pretekst by kolejny raz przyjechać do Krakowa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna prostota, cudowna uniwersalna koszula. Świetny zestaw, jakie widuje się na Sertorialists :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się, wiesz co to znaczy ubrać się modnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super bluzka, taka niespotykana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna koszula i bardzo podoba mi się w tym prostym połączeniu, dzięki temu jest wyeksponowana, a tak ciekawy ciuch nie potrzebuje dodatkowych ozdobników.

    OdpowiedzUsuń
  19. W Twoim wykonaniu nawet czerń nie jest nudna! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie, bardzo mi się podoba i sceneria idealna do zdjęć w tym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosto ale bardzo efektownie! Lubie czern, a w Twoim wykonaniu jest po prostu idealna.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta koszula jest rewelacyjna!!!
    Kraków... tęsknię!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosto, skromnie i z klasą! :)) Takie stylizacje to ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię rzeczy, które można użyć w różnych konfiguracjach.

    OdpowiedzUsuń
  25. jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych i moja Twoja ulubiona bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  26. trochę smutno, ale koszula super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie układa się ta bluzka ! ;) świetnie wyglądasz ;) fajnie jak ubranie można zastosować o wielu okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja to pewnie i spodnie czarne bym dała :P ale jednak fajnie ,ze minimalnie jasniejszy odcien jest na dole , jest wtedy ciekawiej niz sama czern i rowniez fason sukienki/koszuli sprawia ,ze jest tak inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna, prosta stylizacja. Takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mogę się zdecydować, czy wolę to jako koszulę czy jako kieckę;-) Świetny ciuch. Niebanalny i szlachetny.
    Ciekawa sesja w tych obskurnych nieco rewirach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wygląda ta koszula, a Ty, choć zestaw codzienny, wyglądasz jak zawsze szlachetnie i elegancko. (trochę zazdroszczę, ja zawsze jestem jakaś trochę wymięta, albo poplamiona przez któreś dziecko;) )
    I włosy masz piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia, a zestaw mimo że prosty - ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. scenografia do zdjęć super. Koszula piękna i dająca wiele możliwości. bardzo mi się podoba również całość! pozdrawiam serdecznie, Bogna
    http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia a ty genialna!!
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zobaczyłam twoją koszulkę to szczęka mi opadła! od razu pomyślałam: gdzie wynalazłaś takie cudo!! Naprawdę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ta koszula jest boska - ma w sobie coś przyciągającego. Lubię takie oryginalne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prosto, ale z klasą! Takie zestawy lubię najbardziej, a ta koszula jest niesamowicie fajna.

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo taak, uniwersalność jest bardzo ważna. bardzo mi się podoba ta stylizacja. niby zwykła, a jednak ma w sobie to `coś` <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Na temat koszuli, która wówczas wcieliła się w rolę sukienki już pisałam, więc zapewne Cię nie zdziwi,że dla mnie ani odrobinę nie jest nudno,właśnie przez to czarne cudo:-)Pozdrawiam z miasta powyższej odsłony;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niby jets ciemno i teoretycznie powinno być nudno, jednak ciuszki różnią się fakturą i kolorami i wyszło na prawdę świetnie ! :) A dodatkowo fason tej koszuli jest niebanalny i mega oryginalny, więc na pewno wyróżniasz się z tłumu szarych ludzi :) hehe
    W wersji z czerwonymi dodatkami również bardzo przypadła mi do gustu :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno mnie tu nie było. Mam spore zaległości, a wszystko to wina wyjazdu nad morze.
    Ktoś by powiedział, że zestaw jak zestaw, banalny. Ale dla mnie właśnie prostota, czerń i Pani uroda sprawiają, że jest bosko. Taki zestaw idealny na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczny zestaw. Ukradłabym! ;)
    PS Pięknie Ci w tak ułożonych włosach.

    Pozdrawiam,
    O

    OdpowiedzUsuń