piątek, 11 lipca 2014

Reset

Piękna pogoda przywitała nas nad naszym morzem. Ale zamiast zażywania kąpieli słonecznych woleliśmy czas spędzić w ruchu. Nie należę do osób, które lubią wylegiwać się na plaży. Zwłaszcza jeśli są to plaże zatłoczone. Okazuje się, że przy odrobinie wysiłku można znaleźć jednak spokojne i puste miejsca, w których naprawdę można wypocząć. A złocistego piasku nie przysłania pstrokacizna parawanów i ręczników ;) 

Sukienka i buty to kolejne łupy z Allegro. Podobno szara dzianina sprzedaje się u nas świetnie. Coś w tym jest. Sukienka oczywiście przekonała mnie wiązaniem odsłaniającym plecy. Nie była bardzo droga, ale jak na Allegro też niezbyt tania (90zł). Mogłabym się przyczepić do wykończeń, ale ostatecznie jestem z niej zadowolona.

sukienka i sandały via Allegro / naszyjnik BIŻULERIA


36 komentarzy:

  1. Cudna sukienka, cudne zdjęcia, cudna Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywam oglądając Twoje zdjęcia ! Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, plaża, Ty, sukienka, buty, siedzę i oglądam, i oglądam, i oglądam:)))
    Rany jak ja kocham morze!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :) bardzo się cieszę z tego wyjazdu. Nie myślałam, że będzie tak fajnie. Ludzi jeszcze stosunkowo mało i piękna pogoda była w miniony weekend. I opłacało się iść 8 km żeby dotrzeć na taki pusty odcinek plaży ;)

      Usuń
  4. Baardzo popularna! Wiesz, w razie czego można zafarbować ;p Krój jest bardzo fajny, zwłaszcza rękawy i dekolt na plecach. A, i drugie zdjęcie mistrzowskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wiem, wiem, widziałam u Ciebie przymiarki do farbowania :) ja chyba jednak za leniwa jestem ;)

      Usuń
  5. Boskie sandałki :)


    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia, świetnie wyglądsz !!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. zabiłaś mnie tymi zdjęciami ;P z zazdrości osunęłam się prawie na podłogę z pracowego krzesła ;P

    odpoczywaj i bądź tam ciągle taka piękna, jak na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajną masz tą pracę Mar ;) już od dłuższego czasu myślę żeby do Ciebie na jakieś zakupy przyjechać :P dzięki :*

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! :)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze patrzeć na zdjęcia z plaży, polskie morze wygląda tu u Ciebie tak słonecznie, jakby ta sesja nie była w Polsce :)
    Sukienka jest rzeczywiście przepiękna! jaka to marka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) sukienkę kupiłam na tej aukcji http://allegro.pl/luxury-sukienka-awangardowy-styl-plecy-woda-i4339991002.html

      Usuń
  10. genialna kiecka ! ...jej ale bym sobie zatopiła teraz stopy w rozgrzanym piasku <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech Baltyk...mam nadzieje, ze uda mi sie z nim juz wkrotce przywitac!!! :)
    Wspaniale zdjecia...tak realistyczne, ze prawie slysze szum morza.... A sukienka wspaniala, swietna forma no i wiadomo - material megawygodny. Na spacery po plazy - idealna!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne widoki, piękne morze... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W twoich stylizacjach jest pewna surowosc i szlachetnośc jednocześnie . Zdjecia dodają im magii i liryzmu .
    Całość powoduje ze wzdycham z zachwytu i jeczę z zazdrOści ... Zeby z taka miłością i pityzmem mnie chciał ktoś sfotografować ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy "tył" ma ta sukienka. Do tego te świetne sandały.
    Prosto, ale przykuwa uwagę. No i oczywiście zdjęcia są na prawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna! Co do samej treści postu - preferujesz taką samą formę odpoczynku jak ja! ;) Fotografie - wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się wkomponowałaś w pejzaż morski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. miło się patrzy :) na te widoki i stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona! Wspaniala plażowa atmosfera!
    Pozdrawiam kochana

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna jest ta sukienka, a zdjęcia... zapierają dech!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ubóstwiam takie kiecki a widoki zapierają dech w piersi <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przyjemnie, fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zajrzałam i jestem zachwycona zdjęciami:) wszystko tu gra idealnie

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham morze, morze, morze...

    OdpowiedzUsuń