piątek, 18 lipca 2014

Messo i Rilke - duet doskonały ;)

Bluzka Messo, którą kupiłam w listopadzie zeszłego roku, nabiera całkiem nowego znaczenia z biustonoszem Rilke. Czegoś takiego właśnie potrzebowałam do ubrań odsłaniających plecy. Biżuteria Aleksandry Józefiak eksploatowana jest przeze mnie na okrągło, do znudzenia. Spodni H&M nie polecam. Ale czego można spodziewać się po 20 zł? Po jednym dniu są już rozciągnięte w kolanach. Tanie zawsze drogie?

bluzka MESSO / biustonosz RILKE / spodnie H&M % / torebka DEICHMANN / buty STRADIVARIUS / bransoletka US / naszyjnik BIŻULERIA

43 komentarze:

  1. ten koczek! zachwycający! i powtórzę się raz jeszcze granat to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda :) z koczkiem jest pewna anegdota z pracy - 6letni Kuba: "Proszę pani, a kto pani taki statek kosmiczny zrobił z tyłu?" (długo się zastanawiałam o co mu chodzi :D)

      Usuń
    2. hahahahaha :) przesłodki!

      Usuń
  2. ah i jeszcze jedno... masz bardzo ładną pupę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu , czy to czarne spod bluzki to właśnie ramiączka stanika ??!!
    Właśnie bielizna w przeróżnych dekoltach , wycięciach jest najsłabszym punktem ... Czesto rezygnuje z takich ubrań właśnie kiedy ten punkt jest eksponowany , a przecież niezbędny .
    U ciebie jest to fantastyczne rozwiazanie i zaraz idę przeglądać ofertę !
    Pięknie jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Aniu, to są krzyżujące się ramiączka. Konstrukcja tego stanika jest fantastyczna, do tego Rilke szyje na wymiar.
      I już nie muszę gorszyć nikogo brakiem biustonosza we wszystkich moich ubraniach bez pleców ;)

      Usuń
  4. Kurcze, jestem pod wrażeniem. Wyglądasz jak z katalogu :) Co prawda ja bym się pewnie nie odważyła na takie wycięcie ale ty wyglądasz mega elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ale elegancko, niby prosty strój, a tył to mega pozytywne zaskoczenie ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ten Twój stanik jest niesamowity!! Marzy mi się;) a Ty jak zwykle perfekcyjna:) Ładnie Ci w takiej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te zdjęcia są przefantastyczne!
    ale Ty wiesz przecież o tym, to co ja się będę ;)

    dodanie takiego biustonosza pod tę bluzkę dodało jej wiele uroku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Statek kosmiczny to najlepsza fryzura na upały ;-).
    Cały strój wygląda bardzo elegancko, spodnie z H&M też się fajnie prezentują, szkoda, że są takiej marnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojojoj ten biustonosz pod bluzka wyglada znakomicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rozwiązanie ze biustonoszem : )

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze czaderski ten biustonosz! Zawsze mi sie podobaly takie bluzki, ale ja bez biustonosza to nie koniecznie wychodze z domu :) a ten wyglada super :) a z pushupem tez maja? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fenomenalny stanik. To są właśnie takie smaczki, które robią look. Bluzka świetna, ale stanik czyni z niej ciekawe modowe dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście stanik świetnie uzupełnił całość, a odkryte plecy sa ozdobione, zresztą bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję serdecznie wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna bielizna... Wspaniala bluzeczka, uwielbiam Cie w granacie! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  17. Stanik bardzo ładny, ale dlaczego on ma zapięcie z tyłu? Aż prosi się, by był zapinany z przodu. Mam nadzieję, że Rilke wpadnie na to przy kolejnym modelu do bluzek z odkrytymi plecami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak bardzo nie rzuca się w oczy, ale słuszna uwaga :)

      Usuń
  18. perfekcyjnie, casualowo i kobieco, mistrz !<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne połączenie od początku do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zachwycona górą. Bielizna jest tutaj wisienką na torcie, absolutnie bosko!

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie! ten stanik to taki subtelny ale jednocześnie jaki wyraźny element.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz wspaniale!!! Niby prosty zestaw, ale... odsłonięte plecy i ciekawa ,,plecionka" stanika nadają mu niezwykle kobiecego charakteru!!! Coraz bardziej mi się u Ciebie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow świetny pomysł ! muszę sobie sprawić taki stanik *_* a biżuteria cudna <3
    masz super styl, dodaję do obserwowanych !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Całość pięknie prosta,a ta perełka na plecach genialna<3

    OdpowiedzUsuń
  25. elegancko i kobieco!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. P E R F E K C Y J N I E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. wow świetna bielizna, nie wiedziałam ze taka jest:)
    urzekła mnie tez Twoja biżuteria!
    z przyjemnością obserwuje i z chęcią zaglądać bede częściej!

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniały zestaw ! Klasa! ;_)

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  29. taki surowy minimalizm to nie jest moja bajaka, ale faktycznie taki strój to klasa sama w sobie:) ps obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie:* będzie mi bardzo miło,jeśli również zaobserwujesz, gdy Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  30. zachwyca mnie biustonosz, przepiękny! Piękny zestaw, taki minimalizm uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja ulubiona kolorystyka! Świetnie wyglądasz w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ten biustonosz jest genialny wprost !!
    chociaz jakbym nie miała takiego dużego biustu,to bądź pewna,że chodziłabym bez ...

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne rozwiązanie taka bielizna wyłaniająca się z pęknięcia na plecach wygląda niesamowicie elegancka

    OdpowiedzUsuń
  34. ten duet z Tobą - to wspaniały tercet!!!

    OdpowiedzUsuń