piątek, 20 czerwca 2014

LOUS - Osaka dress

sukienka LOUS // biżuteria Aleksandra Józefiak


22 komentarze:

  1. lubię Cię właśnie w takich prostych krojach! bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta sukienka, a zdjęcia wyglądają jak z...oficjalnej kampanii :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Magdzie do pięt nie dorastam, ale dziękuję :)

      Usuń
  3. Elu, pomimo, że nasze style się różnią diametralnie jestem oczarowana. Pomimo, że w tej stylizacji nie dzieje się nic szałowego co w moim przypadku nie wchodzi w grę bo lubię jak się dużo dzieje, cholernie i się podobasz! Jest tak prosto i z klasą! Druga sprawa, masz przepiękne zdjęcia. Dlatego zostaję Twoim 114 obserwatorem i serdecznie Cie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Twoje zdjęcia, ta sukienkę, dla mnie jesteś najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest nieziemska ;) rewelacyjnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na to, że bardzo wygodnie jest Tobie w tym stroju i o to chodzi, uwielbiam tak się czuć :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta sukienka. I po raz kolejny stwierdzam, że granat to Twój kolor. Moja biała Nagoya też do mnie dotarła i teraz czekamy na ładniejszą pogodę. I też marzy mi się sesja na plaży. To chyba naturalne środowisko tych sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jestem bardzo ciekawa! W bieli już Cię widziałam i wyglądasz świetnie, więc Nagoya+Ty+plaża (ale inne "środowisko" też da radę na pewno) to będzie z pewnością coś niesamowitego! :)

      Usuń
  8. Piękny minimalistyczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka - lubię takie luźne fasony :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny klimat, sukienka idealnie się w niego wpisuje-cudnie w swej prostocie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zdjęcia mają klimat. Super

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka idealna dla Ciebie! pasuje Ci bardzoo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, razem tworzycie super całość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. BEAUTIFUL PLACE FOR YOU SOOO BEAUTIFUL PICS

    OdpowiedzUsuń
  15. ha, nie tylko lubisz luźne a ciekawe sukienki -
    ale co ważniejsze - one lubią Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  16. gdybyś w racji wiosennych porządków czy czegoś takiego chciała sprzedać tą sukienkę to daj mi proszę znać (mitkarocks@gmail.com)! tak długo się czaiłam, że ostatecznie wszystkie mi wykupili...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie mam tego w planach. A pisałaś bezpośrednio do Lous? Może coś zaradzą w tej sprawie.

      Usuń
    2. pisałam, podobno ściągnęły już wszystkie z całej Polski i co do sztuki się sprzedaly :-(( tak sobie myślę, że może mogłyby dla mnie po prostu jedną doszyć ale to kolekcja sprzed roku i pewnie nie mają już tego materiału, więc chyba niestety

      Usuń