poniedziałek, 16 czerwca 2014

Czerwone akcenty

Wakacje idą, a ja tutaj z zestawem, który nadawałby się na rozpoczęcie roku szkolnego. Tylko okularów mi brakuje. Bluzkę COS, torebkę ze skóry i czarny kardigan z kaszmiru kupiłam na Allegro. Zdjęcia zrobiliśmy na Nikiszowcu w Katowicach. Niezwykłe, że przyjeżdżają tutaj wycieczki zagraniczne, a lokalnie - mam wrażenie - jest to miejsce niedoceniane. 

bluzka, torebka COS via Allegro // kardigan ZARA via Allegro // spodnie CUBUS // szpilki STRADIVARIUS via Allegro


26 komentarzy:

  1. I co z tego że do szkoły, może być na zakończenie roku szkolnego:):):)
    Ja bardzo lubię takie zestawy i uwierz mi, nie raz słyszałam jak szłam do szkoły z moimi dzieciakami na rozpoczęcie czy na zakończenie roku docinki koleżanek, " a Pani to z której klasy?", zdarzało się że rzeczywiście byłam ubrana biało-czarno, lub biało-granatowo, ale to był przypadek bo bardzo lubię takie zestawienia.
    Ty dzisiaj przełamałaś zestaw czerwoną torebką i mnie to baaaardzo pasuje:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Lubię połączenie tych trzech kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest ten kołnierzyk! i bardzo Ci ładnie w warkoczu :)

    zdjęć chwalić nie muszę, bo Ty już wiesz, że mnie się wszystkie Twoje zdjęcia podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No zestawienie kolorow klasyczne, ale czy "po szkolnemu"? Chyba nie;) Jest kobieco. I baaaardzo ciekawie mimo prostoty stroju. Bardzo fajnie wygladasz w takiej fryzurce:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy wynajdujesz na tym allegro ;-)
    Zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy: Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, kopertówka fajnie dopełnia całość! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, extra foty, suuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  8. back to school;-) Słodko wyglądasz.
    Za promocję miasta masz szóstkę - nie wiedziałam, że Katowice mogą mieć urok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw, buty i torebka super! :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam! piękny black&white :) torebka dodaje tego "czegoś" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bluzka jest właściwie w bardzo jasnym odcieniu szarości, ale chyba na zdjęciach słabo to widać :)

      Usuń
  11. Ciekawa i oryginalna stylizacja, podoba mi się w niej zwłaszcza gra kolorów i to że jest taka zwiewna i wyszczuplająca. Jak zawsze perfekcyjnie wyglądasz
    Zapraszam na swojego bloga gdzie zdradzam jak mozna spac w Paryżu, Berlinie czy Rzymie za mniej niz 100 zl
    http://noclegi-z-airbnb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zestawy jak zwykle przekonują mnie kolorystyka i prostą formą. :)
    Rewelacyjne kolory, a Ty w nich - urocza (warkoczyk!)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie, może faktycznie trochę szkolne, ale zupełnie mi to nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam Nikiszowiec, jest tam taki fotograf, który robił mi zdjęcia ślubne, dawno to było ;))
    Wyglądasz cudownie, a zdjęcia powalają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, piękna Ty, piękny zestaw - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Minimalizm Twoich strojów jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sympatyczny blog, fajne stylizacje!! Pozdrawiam również ze Śląska i dodaję do obserwowanych!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz tak oryginalny i ciekawy styl! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna miejscówka do zdjęć :) I piękny minimalizm Twojego stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  20. i od razu człek pożąda edukacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Ta kopertówka super ożywia całą stylizację ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń