wtorek, 20 maja 2014

Włoskie pocztówki


Dokładnie rok temu dodałam pierwszego posta nie wierząc, że ktokolwiek będzie zaglądał na mojego bloga. Ze zdumieniem oglądam statystyki i cieszę się z każdego nowego komentarza i obserwatora. Mój blog jest po części narzędziem do tego, by budować swój styl, rodzajem swoistego szafiarskiego "pamiętnika". Przez rok zmieniłam swoje podejście do zakupów, zbudowałam swoją "listę klasyków", odkryłam lub upewniłam się w jakich fasonach, kolorach jest mi dobrze. Starałam się kompletować garderobę na zasadzie klucza: kobiece - proste - klasyczne. Oprócz tego blog stworzył mi szansę poznania ciekawych ludzi. Dziękuję, że zaglądacie, komentujecie, polecacie, czasem krytykujecie. Dziękuję, że motywujecie mnie i fotografa, żeby wpisy były jak najlepsze. Dziękuję Jarkowi, że ciągle ma wiele cierpliwości i zapału do tego, żeby tworzyć ze mną to miejsce :)

Zapraszam do oglądania naszych majówkowych zdjęć. Ja też często stoję po drugiej stronie obiektywu :)

Alpy / Verona / Mediolan / Sirmione / Mantua



20 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzylas piekne, kobiece, lagodne i stylowe miejsce w sieci. Chetnie do Ciebie zagladam po kolejna dawke inspiracji i cudownych zdjec.
    Jak te dzisiejsze na przyklad… te, na ktorych stoisz/siedzisz plecami do obiektywu - bajeczne!
    Gratuluje i pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, geniaaaaaalne <3 Ręka fachowca :) Ale też widzę Ciebie, piękne stylizacje... A na miejsca w których byliście nie mogę się przestać napatrzeć! Pozazdrościć :) Gratuluję rocznicy i trzymam za Was kciuki! :)
    Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia
    zapraszam do mnie http://believe-in-yyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kochana i życzę dalszych sukcesów :) Uwielbiam Twoje kobiece i klasyczne stylizacje - w tym obszarze jesteś moim niedoścignionym wzorem. A zdjęcia są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i bardzo mi się podoba tytuł Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe i moje ulubione miejsce w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe widoki i cudowne zdjęcia.
    jednym z moich marzeń jest mieć tak wiele pieniędzy, żeby móc bez bólu pozwolić sobie na kilka takich wyjazdów w roku.
    wątpię, żeby mi się udało, ale... ale pomarzyć - piękna rzecz.

    Elu, Twój blog będzie miał jeszcze więcej obserwujących i zaglądających, bo zasługujesz na to :) Pomimo tego, że coraz więcej blogów odwiedzam i każdego niemal dnia odkrywam nowe, to Twój jest dla mnie takim blogiem idealnym - i w kwestii modelki, i zdjęć, i stylizacji. Jesteś moją ciągłą inspiracją i obiektem westchnień - cieszę się, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dość, że piękne miejsca, to na zdjeciach pokazane jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia ! można wiedzieć jaki aparatem +obiektywy, robione ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Canon EOS 5d Mark II, a obiektywy to głównie 17-40mm f/4L i 135mm f/2L.

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia i Ty tak pięknie na nich wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie zdjecia,swietnie sie je oglada:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Az sie buzia czlowiekowi usmiecha jak oglada takie piekne widoki :)
    Gratulacje z okazji roczku, mój minął kilka dni temu i zupełnie o tym zapomnialam, chyba na Malcie wtedy bylismy :)
    Moje uszanowanie dla fotografa :) Fotki robi naprawde dobre :) tzn dla Was oboje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia! :) boskie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zdjęcia!! bosko ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia zapierają dech!
    Ale mnie się podoba co napisałaś o swojej garderobie "kobiece - proste - klasyczne" - ja też tak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, gratuluję rocznicy! I wytrwałości, bo nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że blogowanie to nie taka prosta sprawa. Mnie oczywiście urzeka Marianne i czekam na całą mariannową fotorelację :))

    OdpowiedzUsuń