czwartek, 13 marca 2014

Wełna warstwy geometria RAW

Okazuje się, że sweter RAW to nieskończenie wiele możliwości. Ostatnio (klik) dopasował się do bardziej eleganckiego zestawu, dzisiaj świetnie spełnia się w wersji casualowej. Fantastycznie grzeje (w końcu to wełna), więc nawet w chłodniejsze wiosenne dni uzupełniony o skórzaną kurtkę daje radę, a w ostatnich ciepłych dniach śmiało mógł pełnić rolę jedynego okrycia wierzchniego.

Jak widać na załączonych zdjęciach nie zawsze biegam w szpilkach. Do pracy muszę ubierać się w miarę swobodnie. Wygodne buty to podstawa, duża torba jest niezbędna.

Wszystkie rzeczy już były w poprzednich postach. Nowością jest komin CELAPIU.

Czas zabrać się do pracy. Życzę Wam pozytywnego dnia i dziękuję, że tu zaglądacie. Tych, którzy chcą być na bieżąco z postami i tym, co mnie inspiruje, zapraszam na F A C E B O O K. Będzie mi bardzo miło :)


sweter RAW, komin CELAPIU, bransoletka US, kurtka H&M, spódnica ORSAY, wisiorek i kolczyki PANDORA, buty i torba NN

19 komentarzy:

  1. ja jestem zachwycona :) jak zawsze.
    bardzo podobają mi się kroje, jakie wybierasz. i fasony! i kolory :)
    jesteś moją inspiracją, Elu :)
    i chyba tak już zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowo! Jak zawsze - elegancki minimalizm:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie tak jak lubię , komin bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Ci i w takim casualowym wydaniu ! Zawsze mnie zachwycasz elegancja , nawet jak nie na wysokim obcasie !

    OdpowiedzUsuń
  5. na pierwszym zdjęciu myślałam że to spódnica! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter podoba mi się najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze zaglądam tu z czystą przyjemnością :) piękny set!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaro, buro i ponuro..ale nie u Ciebie! To u mnie za oknem niestety...pozdrawiam, świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz, lubię takie monochromatyczne zestawy :>

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny geometryczny krój swetra! poza tym przepiękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so chic dear! Love the combination of grey and black ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna stylizacja i piekne zdjecia!1

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy bym nie pomyślała, że krótka ramoneska będzie tak świetnie wyglądała z długim swetrem - mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje pierwsze wrażenie: zdjęcia transformacji sukienki w sweter. Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń