sobota, 22 marca 2014

Liczy się refleks

Tym razem zakupy w Hoplastore zakończyły się sukcesem - miałam refleks. Kto zagląda na stronę sklepu lub fanpage wie, że dostawa rozchodzi się zwykle w mgnieniu oka. Upolowany długi kardigan świetnie sprawdza się w roli okrycia wierzchniego w ciepłe dni. Na jego tle dobrze prezentują się białe spodnie, które lubię zwłaszcza za pionowe przeszycia. Bardzo podobają mi się spodnie prasowane na kant, ale nie cierpię prasować (co widać w tym poście). Przeszycia są w tym wypadku doskonałą alternatywą. Do butów kupionych na przecenie (29,90 zł !) znalazłam na Allegro top w identycznym kolorze (24,90 zł). Na usta czerwona szminka (moja jedyna, chyba muszę wypróbować w końcu inne) i gotowe :)




długi kardigan HOPLA // top, buty ZARA // spodnie ORSAY

42 komentarze:

  1. świetny strój i to jeszcze za taką cenę!!!! :)

    Zapraszam do siebie, jeśli interesowało by Ciebie co można samemu uszyć ;)
    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przeryłam całe allegro i nie znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/zara-mg-czarna-bluzka-odkryte-plecy-38-m-i4075807271.html
      http://allegro.pl/zara-cwieki-dekolt-na-plecach-38-m-nowa-i4072668467.html
      http://allegro.pl/zara-mg-rozowa-bluzka-odkryte-plecy-36-s-i4066267586.html
      http://allegro.pl/zara-327-niebieska-bluzka-odkryte-plecy-36-s-i4080124262.html

      bardzo często są :)))

      Usuń
    2. hahaha to ja mama jakieś "inne" allegro :D ja się mogę pochwalić takim znaleziskiem http://allegro.pl/buty-damskie-sandaly-na-lato-humberta-czarne-38-i4014941350.html chociaż szkoda że podeszwa nie jest trochę "solidniejsza" no ale buty za 30 zł.

      Usuń
    3. Całkiem fajne i podoba mi się bardzo cena! :)

      Usuń
  3. kardigan jest super! rany, Elu, jak ja Ci go zazdroszczę! uwielbiam takie rzeczy! on już tak miękko wygląda, a jaki miękki musi być w dotyku :(
    piękne masz to zdjęcie z odkrytym ramieniem - dlaczego ja nigdy nie mogę tak wyjść na zdjęciu :(?

    czerwone szminki są super - mam pięć różnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę! Jesteś bardzo fotogeniczna i zawsze z wielką przyjemnością oglądam Cię na zdjęciach :)

      Usuń
    2. ale ja się sobie nie podobam ;P o!

      Usuń
    3. To popracuj nad tym,żeby się sobie podobać. Gwarantuję, że akceptacja siebie dodaje nam najwięcej piękna, nawet jeśli nie jesteśmy doskonali :)

      Usuń
  4. No stylówa robi wrażenie ! Dekold -wow ... Jako wielbicielka białych spodni jestem urzeczona ! Lubie Twój kobiecy i minimalistyczną styl ... Alem to juz chyba pisała nie raz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje jedyne białe spodnie, kupiłam kiedyś ze względu na te przeszycia i raczej ze sceptycznym podejściem do tego, jak często będę je nosić. I koniec końców okazało się, że są niezastąpione. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Te kolory, ta forma, ta kobieta - ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! Świetny, prosty look :)
    piękne buciki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest przepiękna! Normalnie nie jestem za więcej niż 1 elementem w tym samym kolorze, ale tutaj to wygląda naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny ten kardigan…Kiedys uwielbialam takie nosic, chyba musze wrocic do takiego elementu garderoby.. Wygladasz pieknie, jak zwykle kobieco i z klasa. Buciki swietne sa!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekny, dlugi kardigan, zazdroszcze Ci go :) cudnie w nim wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, prosze, jak tu dziś sexownie u ciebie :)
    Sweterek sliczny :)
    Ja ostatnio upolowalam kardigan w SH, ale na razie nie mam pomysłu z czym go połączyc...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne szpilki w kobaltowym kolorze ślicznie się kąpomują z bluzeczką w tym samym kolorze. Świetny zestaw! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. hoplastore i jego dostawy! koszmar! oczywiście w takim sensie, że jak tylko zauważę że są jakieś nowości to zaglądam, i co? wszytsko wyprzeadane! :(

    ale u Ciebie elegancko, kalsycznie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko dla takich perełek warto próbować :) Śledzę fanpage i zawsze wiem kiedy będzie nowa dostawa. A potem trochę szczęścia i refleksu trzeba i można kupić sobie naprawdę coś oryginalnego za korzystną cenę :) dzięki

      Usuń
  13. idealny outfit :) 100% perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjny outfit ! Kobieco i elegancko .Szpilki są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!!! Mój ukochany zestaw u Ciebie od czasu tiulowej spódniczki! Buty marzenie!! Za taką cenę upolowałaś? Ja też chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygladasz super stylowo! marzy mi sie taki dlugi kardigan od dawna ,ale jestem dosc niska i nie wiem czy bede w takiej dlugosci dobrze wygladac ,no chyba ,ze do wysokich butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hopla-refleks się opłacił :) Ja zawsze się na coś spóźnię, albo nie ma mojego rozmiaru :( Ale czekam na "ten" moment ;) Top obłędny,plecy wyglądają po prostu idealnie. Z Zary nic nie kupię ale może czas uszyć własną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie wyglądasz, świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  19. Kardigan jest fantastyczny! Tak znam ten sklep, wszystko wyprzedaje się jak śwież bułeczki, nie nadążam, bo co mi się podoba jest sprzedane ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. PERFECT outfit, I love everything !
    and nice pics too dear ;)

    http://www.mymymode.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. GENIALNIE! piękny sweter :) jestem wielką fanką długich płaszczy, swetrów <3 bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  22. hihihi - delikatny i zmysłowy top wraz z grubym swetrem to genialne połączenie! <3
    a co do refleksu - chyba też go mam :P ehehe - zamówiłam mamie te buty które masz na sobie :D buty z zary za 3 dyszki w świetnym kolorze?! no nie mogłam nie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty z bluzka idealnie wspolgraja, korzystaj, ze mozesz sobie pozwolic na zalozenie takiego kroju, kobiety o wiekszych piersiach pewnie nie zdecydowalyby sie, a Ty wygladasz swietnie! :)

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Minimalizm z klasą:-)

    W wolnej chwili zapraszam na fb: Mayoume

    www.mayoume.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz, a top jest boski;)

    OdpowiedzUsuń