niedziela, 9 marca 2014

Kobiecość

Ostatnio trafiam na młodych polskich projektantów, którzy oprócz tego, że są bardzo zdolni, zachowują przy tym pokorę i otwartość, bez zadęcia i z sympatią podchodzą do swoich klientów. Serafin odpowiadający z prędkością światła na moje maile i pytania (trzymam za niego mocno kciuki - jako jeden z projektantów dostał się do Project Runway), Ania, która zdaje się być ciepłą i skromną osobą. Zresztą zobaczcie jakie piękne tworzą ubrania. Klasyczne spodnie z wysokim stanem od Serafina Andrzejaka były na mojej liście must have od dawna, wykończone są z największą dbałością o szczegóły, a wełniana warstwowa narzutka RAW jest tak uniwersalna, że ostatnio w ogóle się z nią nie rozstaję. Nie należę do osób, które obwieszają się biżuterią, ale pochwalę się wygraną w konkursie - wisiorkiem Pandora. A jak na kobieco to oczywiście z koronką, najlepiej od Rilke :)



 

sweter RAW, spodnie SERAFIN ANDRZEJAK, biustonosz RILKE, koszula STRADIVARIUS, wisiorek PANDORA, buty BERSHKA

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twój minimalizm formy . Kobieco , elegancko i seksownie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i klasycznie! Z chęcią nosiłabym takie spodnie, są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak patrzę na te zdjęcia i stwierdzam - dokładnie po to kupiłam rilkowy stanik:) a te spodnie cudo, tak mało jest 'w obecnych czasach' tych z mega wysokim stanem rodem z lat 80'

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie <3 Wszystko idealnie współgra :)

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tych spodniach, piękny krój. A bieliznę rilke również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie są świetne! z tą koszulą (body? jeśli nie body, to zazdroszczę Ci, że nie wyłazi i że trzyma się na miejscu ;) mnie się to nigdy nie zdarza ;)) wyglądają bardzo elegancko.

    ale... gdybyś nie postawiła na ten drobny wisiorek i lekko wyglądający spod bluzki biustonosz (już po takim fragmencie widać, że ładny!), to nie wiem, czy całość podobałaby mi się tak bardzo :) te drobiazgi dodają smaku :)
    wiosna u Ciebie, Elu ;)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. body, body ;) mam wnerw jak mi wszystko wyłazi. Rilkowe biustonosze podobają mi się wszystkie bez wyjątku, chociaż od lat jestem wierna stanikom Ewy Michalak, ciasny obwód to podstawa ;) Bardzo dziękuję :)

      Usuń
    2. Obwód nie może być luźny ale absolutnie nie powinien być ciasny :) Ma być dopasowany, ale jednocześnie ma nam być wygodnie. Wiem, że to pewnie Twój skrót myślowy ale mam na tym punkcie hopla (jestem brafitterką). Potem w przymierzalni muszę tłumaczyć, że upieranie się przy obwodzie, który jest tak naciągnięty, że aż trzeszczy to naprawdę nie jest dobry pomysł - a klientka tłumaczy mi, że czytała, że ma być ciasno ;) Rilke ma przepiękne wzornictwo ale ubogą rozmiarówkę. Marzy mi się współpraca Ewy z Rilke. Brałabym jak nic takie koronkowe cudo na fiszbinie w rozmiarze 65F ;)

      Usuń
    3. No tak, skrót myślowy :) Oczywiście chodzi o taki obwód, który będzie podtrzymywał biust, nie chodzi o to żeby nas coś uwierało i powodowało dyskomfort, ale przynajmniej na początku czuć różnicę, jak przechodzi się np. z 80/75 na 65 pod biustem ;).

      Rozszerzenie rozmiarówki w przypadku Rilke byłoby bardzo dobrym posunięciem. Może da się skorzystać z zamówień indywidualnych. Ja kupiłam w dostępnym na showroom rozmiarze, ale przy zakupie następnego pewnie będę próbowała dopytać się o możliwość uszycia na mniejszy obwód. A współpraca Ewy i Rilke to byłoby coś! ;)

      Usuń
    4. Ostatnio Ewa wypuściła kilka naprawdę fajnych koronek na fiszbinie :) Ale wiadomo nie mają w sobie tyle lekkości, co te Rilke.

      Usuń
    5. Tak, widziałam, Strasznie lubię jej koronkowe miękkie plunge i z czystym sumieniem polecam :)

      Usuń
    6. Potwierdzam, u Rilke można wszystko zrobić pod wymiar :)

      Usuń
  7. Dla mnie to jest pięknie, najpiękniej. Ta długa narzutka na pewno nie była pomyślana by ją nosić w takiej eleganckiej wersji, a tu Ela bierze ubranie i wykrzesuje z niego takie możliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, zastanawiam się czy projektantka zakładała takie wykorzystanie tego swetra ;) Ale następny post też będzie z tym cudem, ale w wersji "na luzie", casualowej. Dziękuję serdecznie :)

      Usuń
  8. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look, very elegant!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! I te spodnie, które też mi się podobały - na "żywo" wyglądają chyba jeszcze lepiej niż na zdjęciu. Narzutka RAW też odnalazła się w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli się zdecydujesz na te spodnie będziesz zadowolona. Ja pisałam bezpośrednio do Serafina. A cena bardzo korzystna - w Zarze są droższe spodnie, a gatunkowo, jakościowo bez porównania. Mnie najbardziej rozwaliły spodnie od środka! :P tzn. pozytywnie, bo wykończenia dopracowane na maksa. A ze swetrem się ostatnio nie rozstaję, więc następny post też będzie z RAW :) dzięki Kasiu! :))

      Usuń
  11. płaszczo - sweter to cud nad cudami!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo stylowo i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w narzutce, którą masz na sobie, stylizacją trafiłaś w mój gust, już się od Twojego bloga nie oderwę :D będę wpadała tu częściej,
    PS: też kocham polskich projektantów ;)

    pozdrawiam http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tu pierwszy raz,muszę przestać bo pewne obowiązki wzywają,a tu wcale nie jest tak łatwo się oderwać OD oglądania i czytania!!! Rewelacyjne stroje! Śliczna kobieta z Ciebie! Własnie przybyło Ci kolejnej widzki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Strasznie mi miło w takich chwilach. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  15. Fantastyczny look! 100% kobiecości! Zapragnęłam tej narzutki :)

    OdpowiedzUsuń