sobota, 1 lutego 2014

TELAIO CASHMERE

Ulubiony, bezkonkurencyjny, numer jeden w mojej szafie. Wiedziałam, że nim będzie od kiedy zobaczyłam projekty DIANY JANKIEWICZ na blogu Kasi EFEKTY UBOCZNE. Granatowy płaszcz wywarł na mnie największe wrażenie. Trochę wyrzeczeń mnie kosztował, ale mam nadzieję, że będzie służył długo :) Na razie sprawdza się wyśmienicie,a mój zachwyt wcale nie minął. Jest fantastycznie wykonany, bardzo miły w dotyku (składa się z wełny i kaszmiru), oryginalny dzięki zapięciu na magnesy. A przede wszystkim w 100% odpowiada mojej estetyce. Kto tu zagląda regularnie z pewnością zauważył, że nie przejdę obojętnie obok ubrania, które jest proste, ponadczasowe i kobiece ;)



płaszcz DIANA JANKIEWICZ // spodnie ORSAY // sweter, torebka, buty ZARA // bransoletka US

23 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje! sama nie wiem kiedy lepiej jak jest zapięty czy rozpięty! :)))

    Ps. 5 zdjęcie - mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to był kadr wymuszony na moim J ;) Musiałam najpierw zaprezentować na nim jako modelu ;)

      Usuń
  2. Przepięknie! Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio na blogach szał na płaszcze i co kolejny to ładniejszy ;) Śliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny!!! Kurcze no strasznie mi się podoba:) Chętnie bym taki nosiła!
    Twoja stylizacja jest śliczna i Ty w niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie płaszcze, zresztą ostatnio mam na ich punkcie fioła, wiec ten na moich wieszakach również znalazłby miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz jest piękny, bardzo stylowy, kobiecy i ponadczasowy - prezentujesz się w nim przepięknie.
    masz ciekawą, rzadko spotykaną urodę - przykuwasz uwagę, zachwycasz :)
    będę z przyjemnością wracała do Ciebie jeszcze nie raz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie! Tak prosto, ale z jakim polotem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny płaszcz! Klasyczny, ale detale sprawiają, że jest ciekawy i niebanalny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszcz, a i plener zdjęciowy fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny płaszcz ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny płaszcz, uwielbiam Cię a zdjęcia mistrzostwo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam, że będzie pięknie na Tobie wyglądał :) Jest wyjątkowy. Powiedz mi, proszę, jak z materiałem - czy jest raczej gruby i sztywny, czy bardziej miękki i jesienny? Nie widziałam go na żywo, a jestem bardzo ciekawa, co to za rodzaj tkaniny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Materiał raczej miękki, bardzo przyjemny w dotyku, taki "lejący" wręcz (nie wiem jak to określić). Jesienią będzie się pewnie bardzo dobrze nosił, teraz daje radę gdy jest w plusie, a w minusie to tylko z grubym swetrem :)

      Usuń
  13. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie!! Podoba mi się w tym płaszczu to, że świetnie wygląda i "otwarty",i "zamknięty". Zwykle jest tak, że sylwetka trochę gubi się przy zamknięciu płaszcza, a tu proszę, efekt rewelacyjny. Pasujecie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny look ! :)

    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :)

    zapraszam http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie, płaszcz prezentuje się na Tobie rewelacyjnie.
    Piękno i elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny płaszcz ; )
    Zapraszam do mnie http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny, elegancki i granatowy! Nie kojarzę, żeby były płaszcze na magnesy, jak się to sprawuje?
    Pierwszy raz na Twoim blogu jestem, pozdrawiam
    AgaM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawuje się bardzo dobrze :) Przez te magnesy można fajnie kombinować i zapinać na różne sposoby (możesz zobaczyć w innych postach). Do tego zapinanie i rozpinanie jest błyskawiczne ;) Miło mi bardzo :) Pozdrawiam!

      Usuń