wtorek, 14 stycznia 2014

Butelkowa zieleń

Nie wiem jak Wy, ale ja wyprzedaże ominęłam w tym roku szerokim łukiem. Brak mi cierpliwości, czasu na czekanie najpierw w kolejce do przebieralni, a potem do kas. Kilka rzeczy kupiłam przez Internet i były to ubrania, które od dawna "wisiały" na mojej tablicy na Pintereście ;) Za to kopalnią interesujących zdobyczy okazało się stare dobre Allegro - prosty w formie nowy krótki płaszczyk (?), żakiet (?) w 80% z wełny i spódnica midi równie minimalistyczna. Moim zdaniem uzupełniają się idealnie. 

Zapraszam na FACEBOOK :)

kurtka COS, spódnica ZARA, buty ZARA %, torebka ZARA, bransoletka US









24 komentarze:

  1. Szyk i klasa :) A butelkowa zielen to mj ulubiony kolor ;)
    I tez w tym roku ominelam wyprzedaze szerokim lukiem...nawet nie wiem dlaczego....chyba po prostu z braku czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja nie miałam nigdy niczego w tym kolorze, może dlatego, że nie ma zbyt dużego wyboru ubrań w tym odcieniu, albo nie zwracałam wcześniej na nie uwagi ;)

      Usuń
  2. Wow perfekcyjny look , doskonale wyglądasz, biorę wszystko . A tą kocham po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam napisać a tą butelkową zieleń kocham po prostu :D

      Usuń
  3. Wyprzedaże ?! Jeszcze w tym roku nie byłam w sklepach ... Znaczy byłam w sportowym ... Był czas na nowe adidasy ...
    Pięknie wygladasz , aczkolwiek bardzo dojrzale Wygldasz ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to dobrze czy źle z tym, że dojrzale ;) Czasem mam ochotę się tak ubrać, zwłaszcza że do pracy biegam ubrana w wygodne rzeczy (prawie zawsze spodnie), które można ubrudzić i wytarzać w zabawie z dziećmi :D

      Usuń
  4. Niezwykle ciekawy kolor i piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielen lubie bardzo. Butelkowa zwlaszcza. Jesli klasyka to wlasnie w taki sposob - prosto, minimalistycznie, geometrycznie. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam butelkową zieleń ale znając siebie napewno dodałabym jakiś akcent w postaci mocnego koloru albo biżuterii ale to ja;) Ty jesteś mistrzynią minimalistycznych prostych form! Torebka piękna, marzy mi się;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż skwitował mój strój zdaniem, że dziś to prawdziwy 'minimalizm' bo nawet obrączkę zdjęłam ;) Z tą mistrzynią to przesada, ale lubię prostotę na sobie i wokół siebie :)

      Usuń
  7. uwielbiam taki minimalizm, wygladasz fantastycznie! mimo stonowanych kolorow nie jest monotonnie i nudno :) bravo!
    z przyjemnoscia obserwuje :)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, dawno mnie nie było tutaj... Ja też darowałam sobie wyprzedaże i bardzo dobrze mi z tym :)
    Klasa i szyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przestrzenny i minimalistyczny blog w najlepszym znaczeniu tych słów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie :) nie ma nudy ani przesady, w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka świetna:)
    https://www.facebook.com/pannajoannak

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale wyglądasz! elegancko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to teraz ja - po porannej kawie i zapoznaniu się z wiadomościami ze świata - znajduję trochę czasu i uskuteczniam wędrówki po Twoim królestwie :)
    już urzekło mnie u Ciebie to, że wyznajesz minimalizm i nie szalejesz ze zdobieniami i kolorami - lubię to, moim zdaniem to jest właśnie synonim klasy, stylu i elegancji.
    Płaszczyk jest rzeczywiście piękny, chociaż kilka razy przyglądać się musiałam zdjęciom, żeby przyznać, że rzeczywiście, to jest zieleń ;P (ale ja już stara jestem, wzrok mi może nawalać, a i notebook nie jest najmłodszy ;P).
    Ja bym nigdy nie wpadła na zestawienie takiego trochę obszerniejszego płaszczyka z takim krojem spódnicy - że zestawiam takie płaszcze z szerszymi spodniami, to sama widziałaś, ale na spódnicę bym się nie odważyła. Jesteś jednak dowodem na to, że wygląda to świetnie!
    Inna sprawa, że ja w ogóle nie noszę spódnic, więc nie mam w ich kwestii wyczucia.
    Najbardziej, najbardziej, najbardziej, to podoba mi się jednak tutaj torebka - jest świetna!
    wygląda na taką dobrą, porządną i wielosezonową!

    OdpowiedzUsuń