niedziela, 1 grudnia 2013

Kobieco z Messo :)

Jeśli ktoś zapytałby mnie o trzy elementy stroju, które są dla mnie najbardziej kobiece bez wahania wybrałabym klasyczne szpilki, ołówkową spódnicę za kolano i bluzkę z dekoltem na plecach :)

W dzisiejszym zestawie debiutuje bluzka Messo, którą miałam na oku od dawna. Próbuję wcielać w życie zasadę "liczy się jakość a nie ilość" i ograniczając swoje impulsywne wydatki zaoszczędziłam na rzecz, która jest klasyczna, świetnie wykonana i przede wszystkim pasuje do mnie. Gdybym tylko wygrała na jakiejś loterii chętnie wykupiłabym większość ubrań z lookbooka marki. Słowa klucze, które przychodzą mi na myśl, kiedy myślę o propozycjach Messo to nowoczesność, prostota i kobiecość. Spódnice midi rzuciły mnie na kolana - zdecydowanie muszę oszczędzać dalej ;) 





bluzka MESSO, spódnica ORSAY, spodnie ORSAY, buty MOHITO

20 komentarzy:

  1. Przepięknie wygladasz!!!! Spódnice midi uwielbiam też. A zdjęcia są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt tak dobrze nie wygląda w ołówkowych midi jak Ty Małgosiu! :) dziękuję

      Usuń
  2. I jest przepięknie ! Zwłaszcza ze spódnicą :))
    Ciekawe wnętrze - surowy Minimalizm . Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie, kobieco i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, klasyczny krój bluzki. I mój ukochany granat, którego boi się nosić wiele osób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię klasykę w Twoim wydaniu - im mniej, tym lepiej, jak widać. :)
    Bluzka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej, wyglądasz fenomenalnie:) Bardzo kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te fotki :) klasa - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie i z klasą! dodaję do obserw. i zapraszam również do mnie:) pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia to po pierwsze a po drugie wersja bluzka plus spodnie i te piekne szpilki jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie, tak lubię najbardziej a w granacie jest Ci pięknie; ) pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taką kobiecość. I podzielam miłość do takich spódnic, chociaż mam czasem wrażenie, że coraz mniej kobiet je nosi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że mam tylko 17 lat, to bardzo mi się podoba ^^ chciałabym tak wyglądać, jak już będę ogarniętą życiowo i ustatkowaną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Die Bluse gefällt mir ausgesprochen gut. Elegantes Outfit.
    Liebe Grüße
    Gaby
    Stylish-Salat

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię taki minimalizm

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka jest piękna, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. poookaż kiedyś więcej mieszkanka! jest cudowne tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń