sobota, 2 listopada 2013

Ostatni raz

Obiecuję, że to już ostatni raz (przynajmniej w tym sezonie ;), kiedy męczę Was tą spódnicą. 
Pozostałe zestawy prezentowałam tu i tu. Jestem ciekawa, który najbardziej przypadł Wam do gustu? ;)

Zwierzęce printy, pantery, tygrysy, lamparty i zebry - nie dla mnie;) Moim zdaniem łatwo z nimi przesadzić, dlatego dobre są jako dodatki. Podziwiam osoby, którym udaje się wyczarować zestawy z motywami zwierzęcymi, które dalekie są od tandety. Dlatego mój sweter pewnie nadal leżałby w szafie.. do założenia go przekonała mnie jedynie kolorystyka idealnie pasująca do spódnicy. 

Miłego weekendu!







21 komentarzy:

  1. Super stylizacja! A może taka torebka do całości http://badanga.pl/Promocja/6055/DUA-TOREBKA-TYPU-SHOPPER- :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie osobiście najbliżej do stylizacji "sielsko", lubię jasne kolory połączone z brązami.

    Możesz więc popaść w samozachwyt, bo to dzisiejsze zwierzęce połączenie ze stonowanym brązem / złotem spódnicy wygląda bynajmniej tandetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa i skoro spódnicę planujesz pokazać nam ostatni raz, to może nadasz ją pocztą do Szczecina? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Alu, ostatni raz w tym sezonie ;) trudno mi się powstrzymać od niepokazywania jej dalej, ale co za dużo (to wiadomo);) A tak na marginesie - jest duża szansa na to, że za tydzień będę nad Bałtykiem ;)

      Usuń
    2. Spódnica jest warta pokazywania, szczególnie kiedy ją nosisz na wiele sposobów. Oooo, Szczecin niedaleko Bałtyku, zapraszam do siebie na nalewkę! I pewnie znowu jakieś zabójcze zdjęcia popełnicie :)

      Usuń
  4. great look! really love the skirt so much! and the way you styled it with the jacket is fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie mozesz meczyc ta spodnica ile chcesz, jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna musztarda. Wygladasz niesamowicie w tych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie zestawiłaś kolory :-)
    zapraszam do siebie na nowy post http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/11/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście najbardziej przypadła do gustu wersja ze skórzaną ramoneską i w otoczeniu czerni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj spódnica jest piękna więc jak dla mnie możesz "męczyć" dalej :) ramoneska też rewelacyjna <3 świetnie skomponowany set !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory ! Zestaw bardzo mi się podoba :)
    Mam podobnie jeśli chodzi o motywy zwierzęce - u Ciebie wyszło świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest śliczna i pasuje do wielu stylizacji więc czemu nie? :)
    pięknie :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prawdziwą mistrzynią spódnic!! Możesz nas męczyć i męczyć nie mam nic przeciwko:) Zestaw wyszedł Tobie genialny i z klasą! A spódniczkę kolejną mam już upatrzoną przez okno bo lumpek był chwilowo zamknięty, ale po nią wrócę. Mam nadzieję że mój rozmiar

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybciutko dopisuję się do obserwatorów , bo już pare razy zaglądałam i się zachwycałam i potem gdzieś uciekło !
    Tworzysz piekne kompozycje - jako całość i stylizacja i plener stanowią całość . Zazdraszczam . Ale
    Tak pozytywnie . Lubię sie pozachwycać zdjęciami .
    A dzisiaj ?! Oj , wcale nie powinien być to raz ostatni , pięknie skomponowana zimowo może pojawić sie znów !
    Pozdrawiam ! Koleżankę prawie po fachu !

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing skirt!
    such unusual color)

    Diana
    www.cloudletinfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  15. :) moje kolory świetnie wyglądasz piękna ta spódnica!!! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica wygląda świetnie, dlatego nie dziwię się, że ją często pokazujesz :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, prześliczna spódniczka i kurteczka <3 Tylko pozazdrościć :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaprosiłam Cię na moim blogu do małej spowiedzi ...
    pozdrawiam, Małgosia

    OdpowiedzUsuń