wtorek, 1 października 2013

Zwyczajnie


Najłatwiej przychodzi mi tworzenie zwyklaków, w których czuję się swobodnie, pewnie, ale nie wyróżniam się niczym szczególnym w tłumie. W poniższym zestawie nie ma niczego odkrywczego, postawiłam na barwy kojarzące się z jesienią i zastosowałam zawsze sprawdzającą się zasadę trzech kolorów. Pogoda pozwoliła jeszcze na ubranie ramoneski i półbutów, mam nadzieję, że jesień będzie ciepła i gruby płaszcz długo będzie jeszcze wisiał w szafie.

Zaopatrzyłam się ostatnio w kilka spódnic za kolano, to moja ulubiona długość i świetnie pasują do krótkiej skórzanej kurtki, mam nadzieję, że niedługo będzie okazja, żeby je tutaj pokazać ;)









sweter BERSHKA, spodnie ORSAY, kurtka i torebka * H&M, buty STRADIVARIUS
*) obecna kolekcja

10 komentarzy:

  1. świetny zestaw :) coś w moi stylu:) bardzo podobają mi się spodnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety juz biegam w wysokich kozakach. Jestem ciepłolubem:) ale Twoj zestaw mi sie podoba, kolory jesienne jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, piękne kolory !!!
    pozdrawiam,w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz idealnie!! Kolorki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam takie zwyklaczki :) w pieknych jesiennych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy jesień :) w Twojej osobie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwyklak, ale świetny :-) buty mnie oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw idealny na jesień!
    Dziś światowy dzień uśmiechu a Ty powinnaś być jego ambasadorką :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. w prostocie jest największa siła, bardzo pdooba mi się połączenie fasonów! Świetna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń