wtorek, 15 października 2013

Szaro buro

Kaszmirowy sweter i skórzana spódnica za kolano chodziły mi po głowie od dawna. Przeglądałam sieciówki w ich poszukiwaniu, i choć znalazłam kilka interesujących modeli, ceny skutecznie mnie odstraszyły (zwłaszcza w jednej na Z ;) Z pomocą jak zwykle przyszły zakupy przez sieć, tym razem moje must have'y zdobyłam na Allegro. Sweterek kosztował 30 zł, spódnica 17,50. Nawet po dodaniu kosztów przesyłki cena obu rzeczy jest o wiele niższa niż jednej z nich w popularnej sieciówce. Choć sweterek i spódnica są używane ich stan jest bardzo dobry. Myślę, że posłużą mi jeszcze przez długi czas.

Warto szukać tańszych (i często lepszych jakościowo!) odpowiedników ubrań serwowanych w centrach handlowych. Moje zakupy są chyba tego dobrym przykładem ;)









spódnica i kaszmirowy sweter Allegro, torebka* H&M, szpilki STRADIVARIUS 
*) aktualna kolekcja

11 komentarzy:

  1. Wcale nie szaro buro, tylko klasycznie!:) Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uprzedziłaś mnie z postem :) Też ostatnio wyszperałam czekoladową skórzaną spódnicę! A ponieważ jestem też na etapie wykańczania domu, zastanawiam się, gdzie są takie piękne, stylowe progi?
    Ja swoją spódniczkę musiałam zwęzić bo niestety, skóra, jeśli jest jej za dużo, specyficznie się układa odstając u dołu. Ale u Ciebie widzę, jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to jestem ciekawa teraz Twojej :) A z progami to nie rozumiem... co prawda remontowaliśmy ostatnio nasze mieszkanie, to się zgadza, ale jeśli mówimy o tym poście, to wnętrze powyżej to opuszczona kamienica, która zaciekawiła nas na ostatniej wyprawie w czeskie strony ;)

      Usuń
  3. Och tak, tak, tak! Lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zawsze byłam uprzedzona do szarości, ale z biegiem czasu dojrzałam do tego koloru. A Ty mnie w stu procentach do tego przekonałaś!

    PS Kaszmir to ostatnio widziałam chyba 10 lat temu, nie wiem, gdzie można tak tanio kupić taki sweterek, a Tobie się udało.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna spódnica. Zapraszam do siebie na NOWY POST http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/10/necklace-soutache.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zestawy uwielbiam! I kocham kaszmir, chociaż w przypadku takiego za 30 zł zastanawiałabym się, czy na pewno jest kaszmirem...no chyba, że vintage, to możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład na metce tak mówi i nie jest to rzecz nowa, więc mam nadzieję, że jest to kaszmir ;) w każdym bądź razie to jeden z moich ulubionych swetrów, jakakolwiek nie byłaby to tkanina, jest bardzo przyjemna w noszeniu ;)

      Usuń
  7. Ja chyba zrobię użytek z moich skórzanych spodni;) Nie warto przepłacać ! Gratuluję znalezionych łupów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Really beautiful leather skirt!

    OdpowiedzUsuń