czwartek, 31 października 2013

Sielsko

Musztardowa plisowana spódnica okazała się jednym z lepszych zakupów tej jesieni. Tym razem zestawiłam ją z kremowym sweterkiem w złote paski i wygodnymi butami. 

Cieszę się, że moja druga połowa tak bardzo zaangażowała się w tworzenie bloga. Gdyby nie Jarek pewnie w ogóle nie zdecydowałabym się na jego prowadzenie. Dzięki temu, że to właśnie on stoi po drugiej stronie obiektywu zdjęcia nie są dla mnie aż tak stresujące i wyglądam na nich w miarę swobodnie. Receptą na udane zdjęcie jest dla mnie (oprócz umiejętności technicznych fotografa) zdolność do budowania z osobą fotografowaną kontaktu, swobodnej relacji. Był to jeden z głównych kryteriów wyboru naszego fotografa ślubnego. Choćby nie wiem jak fotograf się starał, jeśli nie poczujemy się przy nim "bezpiecznie" i naturalnie, spięcie widoczne na twarzach i w pozach zepsuje najlepiej skomponowane i dopieszczone zdjęcie ;) Dlatego najbardziej cenię sobie zdjęcia ślubne wykonane przez moją siostrę :) ale o tym może więcej innym razem... 











spódnica Allegro, sweter PROMOD, buty RESERVED

6 komentarzy:

  1. spodnica przepiękna:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/colorful-flowers-persnumall-inspirations.html
    ps. klikniesz w baner persunmall po prawej stronie bloga?
    Dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica jest przepięknie jesienna. A na zdjęciach wyglądasz naprawdę swobodnie,zgadzam się, że atmosfera budowana przez fotografa jest bardzo ważna. Jeśli ktoś jest niemiły i marudny, niestety to szybko udzieli się osobie fotografowanej... i u Ciebie zawsze takie ładne ujęcia,tzn miejsca - no to ostatnie "zbożowe zdjęcie...ach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam w stu procentach, że fotograf i atmosfera jest hiper ważna! Jak patrzę na zdjęcia, które robi mi mój mąż to nam nawet wrażenie, że to ważniejsze niż mój strój :)
    Buszująca w zbożu :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wygladasz, a fotki coraz piekniejsze :) Wielki komplement dla meza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz 100% rację z tym co piszesz o zdjęciach! i faktycznie, każde zdjęcie jest baaardzo naturalne. Mąż ma duże zdolności ;-)
    a Ty super gust i klasę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój i bardzo piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń