sobota, 12 października 2013

Musztardowa midi

Pięknie jest, chłonę barwy, zapachy i głęboko wdycham powietrze :) Nie znoszę zimna, dni kiedy rano wychodzę i jest ciemno, wracam do domu i jest dokładnie tak samo. Potrzebuję słońca, bez niego tracę siły i dobry nastrój. Kiedyś wydawało mi się, że idealnie byłoby mieszkać w jakimś ciepłym kraju, dzisiaj myślę, że cztery pory roku to opcja idealna. Do zimy nie tęsknię, ale gdyby nie ona czy doceniałabym tak bardzo pozostałe pory roku?






spódnica i sweter Allegro, ramoneska H&M, torebka ZARA, buty* STRADIVARIUS, komin ORSAY
*) nowa kolekcja

9 komentarzy:

  1. cudowna spódnica, bardzo podoba mi się ta jesienne stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba! i komin i torebka i spódniczka ;-) tylko... jakoś tak brakuje mi obcasów. Hmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię obcasy, ale na długich dystansach nie daję rady ;)

      Usuń
  3. Pozdrawiam Katowiczankę, świetna jesienna stylizacja, spódnica piękna!
    Buziaki!
    http://pandamone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz, jak bardzo lubię Twojego bloga za szczerość i prostotę.. bez zbędnego afiszu i przepychu. Trzymam kciuki za rozwój! :)

    Ściskam gorąco,
    Marta :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądasz :) bardo podoba mi się kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna spódnica. Ten kolor kojarzy mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń