wtorek, 3 września 2013

Zwyklak

Marzy mi się sweter z angory, miękki i włochaty. Idealny na nadchodzącą jesień.

Idzie nowe, nawet się cieszę. Naładowałam akumulatory, czas gdzieś spożytkować nagromadzoną energię.

Zwyklak ma to do siebie, że jest bardzo wygodny i świetnie się w nim czuję. Obowiązkowo buty bez obcasów, zwłaszcza gdy przemieszczam się po całym mieście lub idę na spacer. Sweterek ma tyle wspólnego z angorą, co złoto z tombakiem, ale na razie musi wystarczyć ;)








sweter ORSAY, kurtka NEW LOOK, spodnie STRADIVARIUS, buty RESERVED, torebka H&M 


Odgrzebałam na komputerze stare zdjęcie w tym sweterku z najlepszym makijażem jaki chyba miałam w życiu. Na co dzień prawie w ogóle się nie maluję, bo nie umiem. Szkoda, bo makijaż czyni cuda ;)


make up: Basia Kurowska

13 komentarzy:

  1. Przeogromnie mi się podoba ta kurtka :)
    Całą stylizację zrobiłaś rewelacyjnie, prosto, skromnie i bardzo w mój gust :)
    Żałuję, że nie mam takich ciuszków w garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby zwyklak, a jednak ma w sobie znacznie więcej - myślę, że dzięki ciekawym krojom i zeestawieniu faktur materiałów. Bardzo mi się to podoba i rzeczywiście pasuje do Ciebie jak ulał.
    A makijaż na ostatnim zdjęcie przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne cienie na powiekach i fajna jesienna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw, nic bym w nim nie zmieniła...
    zdjęcia są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka - miodzio, podobnie jak makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka bardzo fajnie się prezentuje i dodaje charakteru zwyklakowi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ten make up:]kurtka to nowa kolekcja? genialna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na wiosnę, ale widziałam z 2 tygodnie temu, że znów są identyczne albo bardzo podobne

      Usuń
  9. Makijaż faktycznie super! I w ogóle ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż ślicznie się prezentuje. Akurat masz taką urodę, że nie musisz się malować - przynajmniej tak wnioskuję po zdjęciach.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej lubię takie zwyklaki, w których można się z łatwością poruszać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz śliczne włosy, lubisz włochate seterki , już Cię kocham :*

    OdpowiedzUsuń