czwartek, 5 września 2013

Idzie jesień

Dzisiaj się trochę pochwalę ;) Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na przymierzaj.pl i ku mojemu wielkiemu zdumieniu go wygrałam. Ponieważ była to moja pierwsza wygrana w konkursie od czasów rozwiązywania krzyżówek w Łamigłówku Religijnym we wczesnych latach 90. i nagroda była o wiele bardziej atrakcyjna, nie muszę chyba dodawać, że radość była ogromna. Tym większa, że wygrana nie była uzależniona od ilości zebranych lajków i systemu kółka wzajemnej adoracji ;)

Dzisiaj właśnie zestaw z nagrodą (czerwonymi szpilkami Kazar) :) 












top H&M, spódnica, torebka ZARA, kurtka H&M, szpilki KAZAR

25 komentarzy:

  1. piękny zestaw :) ma w sobie to coś :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja dla kobiet o nienagannej figurze, jak Ty :)
    Trochę za odważna jak dla mnie ale oczywiście to moje zdanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow kochana, w takim wydaniu cie jeszcze nie widzialam :) i w cale sie nie dziwie, ze wygralas, bo zestaw bardzo oryginalny! No i fotki miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest to zestaw do noszenia na co dzień.. I dość kontrowersyjny, biorąc pod uwagę emocje, które wywołuje u anonimów, nie potrafiących wyrazić krytyki w kulturalny sposób. Mogę się zgodzić z opinią, że taki zestaw pod takim tytułem bloga wywołuje niezły dysonans. Czasem mam ochotę na ekstrawagancję, zwykle kończy się to jednak odczuciem, że jednak to nie dla mnie ;)

      To nie jest zestaw konkursowy. Jeden z jego elementów (buty) to wygrana w konkursie ;)

      Usuń
  4. No może w polskich warunkach pogodowych to nie jest stylizacja na jesień, ale w we włoskich jak najbardziej :) Kolory ewidentnie sugerują jesienny charakter ubioru, więc tytuł jak najbardziej trafiony.

    Wiadomo, że szpilki to do samochodu głównie się nosi i z powrotem. No bo ja na przykład na całodniowy maraton po mieście wolę trampki :)

    Jak dla mnie, to jedna z piękniejszych Twoich stylizacji.

    PS Zazdroszczę szpilek, marzą mi się takie, a na Kazara mnie nie stać, więc tym bardziej bym je u siebie ceniła, za ich jakość i piękny fason.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie widziałam tak dobrej stylizacji. Wszystko ze sobą idealnie współgra. Klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Jak nie Ty! Powiem Tobie że tą stylizacją powaliłaś mnie na kolana!!! Jeszcze zbieram szczękę z podłogi;) Gratuluję Tobie wygranej!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie! moja ostatnio ulubiona spódnica :) bluzka robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna jestes;)
    obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, zwłaszcza spódnica ma cudowny odcień. Gratuluję wygranej no i tych świetnych czerwonych szpileczek.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, najpiękniejszy zestaw jaki u Ciebie widziałam. Cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sexy-wow!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach... Teraz żałuję, że nie kupiłam tej spódnicy kiedy była przeceniona. Całość świetnie przemyślana i połączona i wcale nie "gryzie się" z tytułem bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, klasa! Ja również nie przepadam za konkursami w których decydującą wagę ma ilość polubień itp. Dlatego gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem pod wrażeniem tej spódnicy i całego połączenia - jest bezbłędne. Torebki z kolei zazdroszczę - to letnia kolekcja, prawda? żałuję, że się na nią nie zdecydowałam, świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz, idealnie wszystko dobrałaś. Obserwuję :-)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam czerwonych szpilek juzżod dawna i jak znajdę te właściwe na pewno zainspiruję się Twoim zestawem:)

    OdpowiedzUsuń