wtorek, 6 sierpnia 2013

Sprzeczności

Kiedyś z utęsknieniem czekało się na dorosłość, teraz najchętniej chciałoby się zatrzymać czas. Mam wrażenie, że każdy kolejny rok kończy się coraz szybciej. Zastanawiam się jak to możliwe, że kiedyś miałam tak dużo czasu, na wszystko. Tęsknię za wakacjami podczas których zdarzało mi się nudzić, kiedy potrafiłam się zatrzymać, pobyć "tu i teraz". Staram się walczyć z trwonieniem czasu na bzdury, bo im więcej mam lat, tym bardziej doceniam wartość każdej chwili.

Dzisiaj dzieci ubierają się jak dorośli, a dorośli manifestują poprzez ubiór młodość (ducha, bo z cielesnością już nie jest tak wesoło i często osiągają w ten sposób komiczne efekty ;)... Mam wrażenie, że kategoria społeczna  "młodzież" rozciąga się dzisiaj do granic możliwości i coraz starsze osoby aspirują do tej grupy wiekowej. Ja też - narażając się na śmieszność - zrobiłam mały skok w bok (albo wstecz) i efekty zobaczycie poniżej ;)
















sukienka ZARA, kwiat STRADIVARIUS, klipsy do butów TUTAJ

25 komentarzy:

  1. Jej no czytajac tego posta poczulam sie stara;) ja uwazam ze Twoja dzisiejsza odslona tak naprawde naprawde jest bardzo kobieca. Poza tym piekna jestes a zdjecia sa magiczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie genialne kochana, i nie wiem skad przyszlo ci do glowy ze narazasz sie na smiesznosc. Przepiekna sukienka, cudownie sfotografowana! A zdjecie butow z kokardkami powalilo mnie na kolana :) poprosze wiecej takich postow :) to raj dla moich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) tym razem mieliśmy więcej czasu na zdjęcia. Weekend u rodziców, można było się trochę zrelaksować ;)

      Usuń
  3. tak, lata mijają coraz szybciej! po 18-stce tak leci:) Mam 24 lata, a też mam takie poczucie jak Ty:) Szczególnie ostatni rok był intensywny (praca + ostatni rok magisterki zaocznie:/).
    Jak układasz sobie taką fryzurkę? Marzę o takiej od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układam zawsze na prostownicy z zaokrąglonymi końcówkami :)

      Usuń
  4. jakie piękne nóżki! :) piękne butki i cudowne ujęcie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w takim miejscu. :)
    Wygrałaś dla mnie "internety"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te klipsy, uroczo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie walczę z czasem, by mi go starczyło. I walkę przegrywam. No nie wyrabiam się na każdej linii.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz prześlicznie :)
    obserwujemy:) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest bardzo romantyczna i piękna. Czytając posta spodziewałam zobaczyć.cię w koszulce z myszką Miki i dzinsowej mini;-) Cudne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!
    Jeżeli Wam leci czas "po 18-stce", to co ja mam powiedzieć? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój pięknie dobrany kolorystycznie, magiczne zdjęcia :). Chyba odcinam się od grup, o których mówisz, bo mam dopiero 17 lat, a nie spieszy mi się dorastać :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecież Ty młodziutko wyglądasz, gdybym nie widziała na MP ile masz lat to mogłabym powiedzieć ze spokojem 20-22 ♥ Śliczne zdjęcia uroczo wyglądasz ♥ Nic nie wskazuje na to, że powinnaś czuć się staro, bo nie powinnaś. Zabraniam Ci! Jesteś młoda i koniec, kropka.. ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, a buty z tymi klipsami - cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację. Czas bardzo szybko leci, kiedyś z utęsknieniem czekałam do osiemnastki, pewnie tak jak każdy, myślałam o dorosłym życiu, a każdy mówił "do czego Ci się tak spieszy?". Poza tym wiele razy słyszałam, że czas do osiągnięcia tego upragnionego wieku dorosłego ciągnie się okropnie, a później leci, jak z bata strzelił. Nie wierzyłam, ale teraz muszę przyznać, że to prawda.

    Wyglądasz pięknie, urocze zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno śmieszności w tym stroju nie ma, ale rozumiem Twoje obawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są piękne - nie mogę się napatrzeć - jak i cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ważne by pozostać młodym duchem:)))metryka jest nieważna:)
    wyglądasz uroczo:)piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) urocza sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elu, skarbie ... w życiu bym nie powiedziała, że masz 29 lat! Wyglądasz młodziutko! może przez ten cudowny uśmiech ;))))

    bardzo mi się tutaj u Ciebie podoba!

    OdpowiedzUsuń