niedziela, 11 sierpnia 2013

Nude'ny

Czuję się jak główny bohater żartu o Polaku, który wziął urlop po to, by remontować swoje mieszkanie ;) Na szczęście remont powoli dobiega końca (szkoda, że niestety urlop też) i udało się - mimo wszystko - wyrwać nieco wolnego czasu na przyjemności. Hołd w tym miejscu oddaję mężowi, który dzielnie walczy z wszelkimi przeciwnościami, bo moje zaangażowanie w całe przedsięwzięcie opiera się głównie o wsparcie psychiczne (mam taką nadzieję! :P). 

Nadal się nie opaliłam, ale zawsze mogę twierdzić, że przecież opalenizna teraz jest passe, że to niezdrowe i w ogóle. Na stosowanie samoopalacza jestem za leniwa. Lenistwo jak widać nie objawia się tylko przy remoncie.

Zestaw jak w tytule, ale całkiem przyjemnie się go nosi. Zwłaszcza kiedy przy podmuchach wiatru czuć ruch włosów na gołych plecach :)







top i torebka ZARA, spodnie ORSAY, szpilki MOHITO

34 komentarze:

  1. Uwielbiam jasne kolory! Biel, ecri, beże to moje ulubione kolory. Wygląda się w nich świeżo i kobieco. Twój zestaw jak najbardziej przypadł mi do gustu :)

    U mnie dzisiaj również królują te kolory, co prawda w trochę innej stylistyce - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie, a i mieszkanie będzie jak nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wygladasz! super kobiecy styl z klasą
    obserwuje
    <3 z całusami:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

    Piękna delikatna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, a w butach już się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  6. :-); Cóż może i zestaw nud (e)ny; ale bez wątpienia ładny.Pierwszy rzut oka-normalny kombinezon;drugi na te plecy i ..miłe zaskoczenie niebanalnością stylu i fasonu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzka - delikatna, zwiewna i te odkryte plecy :) powiedz proszę pochodzi z obecnej kolekcji czy to przecena?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to sezon wiosna/lato 2012. Ja szukałam czarnej długo na allegro i wreszcie się udało, ale w innym kolorze.

      Usuń
    2. tak, dokładnie ;) to poprzedni sezon, ale jest naprawdę piękna <3

      Usuń
  8. Pieknie! Bialy total look jest dla Ciebie idealny. Fajnie ze bluzka pokazuje plecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna torebusia

    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. PROSTY,ALE BARDZO BARDZO FAJNY ZESTAW;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne włosy, bardzo ciekawy top :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Top jest na prawdę pomysłowy ,a w połączeniu ze spodniami wydaje się jakbyś miała na sobie zgrabny kombinezon.Wielki plus za świetne dodatki,które uzupełniają strój,a nie go przytłaczają (torebka jest moją faworytką).

    Dołączam do grona obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyczna kolorystyka, a bluzeczka ma super kroj. To swietne polaczenia, ciekawe i niebanalne. Masz idealna figure!
    Powodzenia w doprowadzeniu remontu do szczesliwego finalu:))) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. a bylam pewna ze to kombinezon, cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  15. klasa ! zestaw idealnie trafiony w moje gusta <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny strój na upały. Powodzenia w remoncie. Tylko się nie przemęczaj.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty cudne!

    zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzdycham za tymi szpilkami, ale oczywiście po przecenie można się doczekać wyłącznie większych rozmiarów :( A może podzielisz się efektami remontu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na allegro szukałaś? :) Chyba jeszcze długo nie będzie się czym dzielić.. tym bardziej, że prawie koniec jednego remontu wyłonił pomysł następnego, tzn. wyburzyliśmy jedną ścianę, a teraz na finiszu chcemy następną burzyć :D od kilku miesięcy żyjemy w brudzie, nieładzie i pyle. Ostatnio jak nocowaliśmy u rodziców nie umiałam zasnąć, chyba za czysto było! :D

      Usuń
    2. A najgorsze są te drobnostki, które zajmują tyle czasu, a efekty nie są jakoś specjalnie widoczne, typu wprawianie klamek, robienie parapetów, kładzenie listew przypodłogowych ;) a ja nie umiem się doczekać kupowania zasłon, poduszek i świeczek :D tylko najpierw trzeba będzie jakieś meble zorganizować..

      Usuń
    3. Na razie nie mam czasu ani pieniędzy szukać, ale to idealnie, bo przynajmniej nie jest mi tak szkoda.
      Szczerze współczuję, bo sama nie dzierżę pyłu i kurzu i remontów, ale efekty na koniec to najlepsza nagroda. To jak będzie faza "pierdółek" to myślę, że będzie czysto i z miłą chęcią pooglądam efekty waszych wspólnych starań na komputerze. :)

      Usuń
  19. Ładnie! Mam pytanie, bo na każdym zdjęciu zwracam uwagę (oprócz super ubrań ) na Twoje piękne włosy! Są niesamowite! co robisz że są tak piękne? i tak świetnie pofalowane? to moje marzenie ;p Twoje włosy i Twoja figura :D Pozdrawiam, super blog, będę odwiedzać regularnie, mamy podobny gust i jesteś moją inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo miło czytać takie słowa. Wydaje mi się, że włosy to kwestia genów, rodzice mają bardzo gęste włosy. Nie stosuję żadnej szczególnej pielęgnacji, ale pewnie nie bez znaczenia jest, że nigdy ich nie farbowałam, bardzo rzadko suszę je też suszarką (zdarza się może raz w roku). Jedynym grzechem jest używanie prostownicy raz-dwa razy w tygodniu. No i ogólnie bardzo chciałabym znaleźć motywację żeby o nie więcej zadbać, ale ciągle jakoś nie mam na to czasu :/

      Usuń
    2. szczęściara z Ciebie! nie ma w ogóle potrzeby żebyś o nie musiała więcej dbać, bo są w genialnej kondycji! Trafiłam tu przez blog Anwen (o włosach) i zostanę na pewno ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Świetnie, klasycznie i ze smakiem! Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosto i z klasą - czyli tak jak lubię najbardziej! Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  23. elegancko, kobieco, z klasą! przepiękne, 'czyste' zdjęcia! bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń